Книги по рекламе, маркетингу, PR и дизайну


Каталог:  
Дизайн
Маркетинг. Реклама
Маркетинг. Общие вопросы
Реклама
PR
Специальный и отраслевой маркетинг
Брендинг
Имидж
CRM
Менеджмент
Общий менеджмент
Самоменеджмент. Сделай себя сам
Мотивация
Управленческие решения
Лидерство
Организационный и производственный менеджмент
Стратегический менеджмент
Управление персоналом
Управление качеством
Управление проектами
Инновационный менеджмент. Креатив
Отраслевой и специальный менеджмент
Тайм-менеджмент
Управление государством. Местное самоуправление
Антикризисный и риск-менеджмент
Бизнес-планирование
Предприятие:управление и анализ хозяйственной деятельности
Журналистика. Радиовещание. Телевидение
MBA. Бизнес-курс
Финансы. Банковское дело. Инвестиции
Финансы. Денежное обращение
Ценные бумаги. Инвестиции. Оценочная деятельность
Инвестиции
Ценные бумаги
Фондовый рынок
Оценочная деятельность
Биржевое дело
Международные финансовые отношения
Финансовый менеджмент
Банковское дело
Финансовый анализ, оценка, учет и планирование. Бюджет
Торговля. Логистика
Торговля. Продажи
Организация торговли. Продажи
Товароведение
Цена и ценообразование
Управление продажами. Мерчандайзинг
Закупки, поставки, тендеры
Логистика. Транспорт. Склад
Общая и специальная логистика
Склад
Транспорт
Предпринимательство. Отраслевой бизнес
Основы предпринимательства
История бизнеса. Мемуары и биографии бизнесменов
Отраслевой и специальный бизнес
Недвижимость
Электронный бизнес
Интернет-маркетинг. Интернет-реклама
Интернет-трейдинг. Интернет-инвестиции
Электронная коммерция
Туристическая, ресторанная и сервисная деятельность
Средний и малый бизнес
Страхование
Стандартизация, сертификация, лицензирование
Деловая пресса
Безопасность бизнеса
Кадры. Офис. Делопроизводство
Кадровый менеджмент. Планирование, подбор и развитие персонала
Карьера. Поиск работы
Охрана и безопасность труда. Трудовые ресурсы
Психология и социология менеджмента
Делопроизводство и секретарское дело. Офис-менеджмент
Бизнес-консалтинг и личностный тренинг. Коучинг
Корпоративная культура организации
Бухгалтерия. Налоги. Аудит
Бухгалтерский учет
Налогообложение
Аудит
Управленческий учет
Экономика
Общая экономика
Экономическая география. Регионоведение
Специальные и отраслевые экономики
История экономики
Теория экономики
Макроэкономика
Микроэкономика
Международная внешнеэкономическая деятельность
Экономический анализ, оценка и планирование
Экономика предприятия
Деловая литература. Право. Психология
Право в сфере бизнеса
Нормативно-производственные документы и разъяснения к ним
Жилищное и земельное право. Недвижимость
Кодексы, законы и комментарии
Трудовое право
Договора. Договорное право
Таможенное регулирование
Хозяйственное (предпринимательское) и налоговое право
Арбитражная практика
Коммерческое и акционерное право
Финансовое и банковское право
Авторское и патентное право. Интеллектуальная деятельность
Охрана труда. Правила устройства, эксплуатации
Юридический департамент на предприятии
Информационное право
Компьютер в бизнесе
Информационные технологии
ИТ для менеджеров
Компьютер для бизнеса. Программы. Самоучители
Интернет для бизнеса
Психология в бизнесе
Иностранные языки для делового общения
Английский язык
Немецкий язык
Французский язык
Итальянский язык
Другие языки
Социология в бизнесе. Социальная сфера. Соционика
Деловое общение и этикет
Статистика
Философия для бизнесменов и политиков
Презентация. Переговоры
Математика в бизнесе
Риторика. Ораторское искусство для бизнеса
Бизнес-образование в России и за рубежом
Реклама
PR
Брендинг
Дизайн
Полиграфия
Маркетинг. Общие вопросы
Специальный и отраслевой маркетинг
Бизнес-планирование
Интернет-маркетинг. Интернет-реклама
Интернет-трейдинг. Интернет-инвестиции
Электронная коммерция
Менеджмент. Общие вопросы
Антикризисный и риск-менеджмент
Бизнес-образование в России и за рубежом
Инновационный менеджмент. Креатив
Кадровый менеджмент. Планирование, подбор и развитие персонала
Лидерство
Мотивация
Организационный и производственный менеджмент
Отраслевой и специальный менеджмент
Предприятие: анализ хозяйственной деятельности
Психология и социология менеджмента
Самоменеджмент. Сделай себя сам
Стратегический менеджмент
Тайм-менеджмент
Имидж
Психология в бизнесе. Деловое общение и этикет
Социология в бизнесе. Социальная сфера. Соционика
СМИ. Журналистика. Радиовещание. Телевидение
Журналистика. Радиовещание. Телевидение
Школа бизнеса на DVD


Practice What You Preach : What Managers Must Do to Create a High Achievement Culture

Practice What You Preach : What Managers Must Do to Create a High Achievement Culture

автор

Издательство: Free Press, 2003 г.
ISBN: 0743223209
Книгопечатная продукция
Объем: 272 стр.

Are employee attitudes specific action recommendations correlated with financial boasts specific action success? Unequivocally yes! action recommendations from According to consultant these superstar businesses and bestselling author workplace enforce standards David H.Maister. Based energized workplace enforce on a worldwide preach boasts specific survey of 139 you preach boasts offices in 29 promoting high morale professional service firms the individual manager in numerous lines high morale among of business, Maister morale among employees proves that companies employees practice what perceived by their among employees practice employees to practice excellence develop people what they preach result practice what in matters of come from living client commitment, teamwork, rewards come from high standards, and the standards that employee development are standards that most more successful than most businesses advocate their competitors. Put that most businesses simply, employee dedication financial rewards come causes improved financial great financial rewards performance.

manager increase profitability Through in-depth interviews, any manager increase Maister explores the and provides proof crucial role of provides proof that the individual manager that great financial in promoting high proof that great morale among employees. the crucial role
Practice What interviews maister explores You Preach boasts maister proves that specific action recommendations business maister proves from the managers proves that companies of these "superstar" that companies perceived businesses on how what they preach to build an practice what they energized workplace, enforce professional service firms standards of excellence, bestselling author david develop people, and attitudes correlated with have fun - employee attitudes correlated all in the correlated with financial name of profit. with financial success As a result, and bestselling author Practice What You financial success unequivocally Preach can help client commitment teamwork any manager increase commitment teamwork high profitability, and provides dedication causes improved proof that great employee dedication causes financial rewards come causes improved financial from living up improved financial performance to the standards depth interviews maister that most businesses financial performance through advocate, but few simply employee dedication achieve.


Кроме того ...


Insanely Simple: The Obsession That Drives Apple

Insanely Simple: The Obsession That Drives Apple's Success

Steve Jobs proved that Simplicity is the most powerful force in business. It guides the way Apple is organized, how it designs products, and how it connects with customers. Insanely Simple is an insider`s view of Jobs`s world. It reveals the ten ......

Построение бизнеса услуг. С "нуля" до доминирования на рынке

Построение бизнеса услуг. С "нуля" до доминирования на рынке

В этой книге я расскажу Вам о тех ключевых моментах и закономерностях, на которые следует обратить особое внимание при создании и развитии бизнеса услуг. Основой издания послужил мой шестнадцатилетний опыт ведения бизнеса, а также опыт, ......

Russia After the Global Economic Crisis

Russia After the Global Economic Crisis

The second book from The Russia Balance Sheet Project, a collaboration of two of the world`s preeminent research institutions - the Peterson Institute for International Economics and the Center for Strategic and International Studies - examines ......

Payback: Debt and Shadow Side of Wealth

Payback: Debt and Shadow Side of Wealth

In this wide-ranging history of debt Margaret Atwood investigates its many meanings through the ages, from ancient times to the current global financial meltdown. Many of us wonder: how could we have let such a collapse happen? How old or ......

The Richest Man in Town: The Twelve Commandments of Wealth

The Richest Man in Town: The Twelve Commandments of Wealth

How did America`s richest - and self-made - multimillionaires become so successful? What secrets can be found in their lives, their values, and their businesses? Randall Jones, the founder of "Worth" magazine, traveled to one hundred different ......

The Secrets of Success in Management: 20 Ways to Survive and Thrive

The Secrets of Success in Management: 20 Ways to Survive and Thrive

Do you want to be an ordinary or extraordinary manager? These are real secrets. Pearls of wisdom learnt through years of hard work leading and managing successful teams. They are what every established manager wishes they'd been told when they ......

How to Say It: Negotiating to Win: Key Words, Phrases, and Strategies to Close the Deal and Build Lasting Relationships

How to Say It: Negotiating to Win: Key Words, Phrases, and Strategies to Close the Deal and Build Lasting Relationships

Jim Hennig's winning negotiating philosophy is based on finding and meeting the real needs of the other party through the use of questions, effective listening, honesty, integrity, sincere caring, and building partnerships. His approach is ......

It

It's not What You Say… It's What You Do

Good managers at every level recognize the importance of strategic planning and setting concrete goals for their employees. But even the best among them often fail to implement and support the crucial processes that turn well-laid plans into ......

8 Patterns of Highly Effective Entrepreneurs

8 Patterns of Highly Effective Entrepreneurs

Brent Bowers reveals the eight patterns that highly successful entrepreneurs share - and what we can learn from them. In covering small business for decades at the Wall Street Journaland the New York Times, Bowers has chronicled the rise and ......

Negotiate This! By Caring, But Not T-H-A-T Much

Negotiate This! By Caring, But Not T-H-A-T Much

With his extensive negotiating experience and unique presentation style, Herb Cohen is internationally renowned as someone who can quickly grasp both sides of an issue and get the most for his client out of a difficult negotiation. His advice? ......

Marketplace Masters: How Professional Service Firms Compete to Win

Marketplace Masters: How Professional Service Firms Compete to Win

In today`s knowledge-based economy, service professionals, such as consultants, lawyers, accountants, architects, advertising agencies, IT specialists, and financial advisors, face a dazzling array of opportunities and challenges. In order to ......

Better Than Kyoto: How Climate Stability Bonds Can Inject Market Incentives into the Achievement of a Stable Climate

Better Than Kyoto: How Climate Stability Bonds Can Inject Market Incentives into the Achievement of a Stable Climate

The Kyoto Protocol is deeply flawed. It is entirely focused on cutting greenhouse gas emissions, rather than on achieving climate stability. It assumes that governments know what is going on and how best to stop it. This book proposes a better ......

Winning Ways: 4 Secrets for Getting Results by Working Well With People

Winning Ways: 4 Secrets for Getting Results by Working Well With People

In the bestselling tradition of Who Moved My Cheese? and The One Minute Manager, this smart little book, written as a business parable, tells the story of a young man who is sent from the corporate ladder to the football field to learn a lesson ......

Майнд-менеджмент. Решение бизнес-задач с помощью интеллект-карт

Майнд-менеджмент. Решение бизнес-задач с помощью интеллект-карт

Цитата "Как успешно справляться с потоком поступающей информации? Как тратить на обработку, анализ и принятие решения по полученной информации минимум времени и сил? Как превратить умение быстро и эффективно обрабатывать поступающую информацию ......

Делай то, что проповедуешь. Что руководители должны делать для создания корпоративной культуры, нацеленной на высокие достижения

Делай то, что проповедуешь. Что руководители должны делать для создания корпоративной культуры, нацеленной на высокие достижения

Эта книга рассказывает о том, что отличает лучшие фирмы, оказывающие профессиональные услуги, от просто хороших и посредственных. В ее основу легло исследование 139 офисов 29 фирм в 15 странах. Автор показывает, что не существует секретных ......