Книги по рекламе, маркетингу, PR и дизайну


Каталог:  
Дизайн
Маркетинг. Реклама
Маркетинг. Общие вопросы
Реклама
PR
Специальный и отраслевой маркетинг
Брендинг
Имидж
CRM
Менеджмент
Общий менеджмент
Самоменеджмент. Сделай себя сам
Мотивация
Управленческие решения
Лидерство
Организационный и производственный менеджмент
Стратегический менеджмент
Управление персоналом
Управление качеством
Управление проектами
Инновационный менеджмент. Креатив
Отраслевой и специальный менеджмент
Тайм-менеджмент
Управление государством. Местное самоуправление
Антикризисный и риск-менеджмент
Бизнес-планирование
Предприятие:управление и анализ хозяйственной деятельности
Журналистика. Радиовещание. Телевидение
MBA. Бизнес-курс
Финансы. Банковское дело. Инвестиции
Финансы. Денежное обращение
Ценные бумаги. Инвестиции. Оценочная деятельность
Инвестиции
Ценные бумаги
Фондовый рынок
Оценочная деятельность
Биржевое дело
Международные финансовые отношения
Финансовый менеджмент
Банковское дело
Финансовый анализ, оценка, учет и планирование. Бюджет
Торговля. Логистика
Торговля. Продажи
Организация торговли. Продажи
Товароведение
Цена и ценообразование
Управление продажами. Мерчандайзинг
Закупки, поставки, тендеры
Логистика. Транспорт. Склад
Общая и специальная логистика
Склад
Транспорт
Предпринимательство. Отраслевой бизнес
Основы предпринимательства
История бизнеса. Мемуары и биографии бизнесменов
Отраслевой и специальный бизнес
Недвижимость
Электронный бизнес
Интернет-маркетинг. Интернет-реклама
Интернет-трейдинг. Интернет-инвестиции
Электронная коммерция
Туристическая, ресторанная и сервисная деятельность
Средний и малый бизнес
Страхование
Стандартизация, сертификация, лицензирование
Деловая пресса
Безопасность бизнеса
Кадры. Офис. Делопроизводство
Кадровый менеджмент. Планирование, подбор и развитие персонала
Карьера. Поиск работы
Охрана и безопасность труда. Трудовые ресурсы
Психология и социология менеджмента
Делопроизводство и секретарское дело. Офис-менеджмент
Бизнес-консалтинг и личностный тренинг. Коучинг
Корпоративная культура организации
Бухгалтерия. Налоги. Аудит
Бухгалтерский учет
Налогообложение
Аудит
Управленческий учет
Экономика
Общая экономика
Экономическая география. Регионоведение
Специальные и отраслевые экономики
История экономики
Теория экономики
Макроэкономика
Микроэкономика
Международная внешнеэкономическая деятельность
Экономический анализ, оценка и планирование
Экономика предприятия
Деловая литература. Право. Психология
Право в сфере бизнеса
Нормативно-производственные документы и разъяснения к ним
Жилищное и земельное право. Недвижимость
Кодексы, законы и комментарии
Трудовое право
Договора. Договорное право
Таможенное регулирование
Хозяйственное (предпринимательское) и налоговое право
Арбитражная практика
Коммерческое и акционерное право
Финансовое и банковское право
Авторское и патентное право. Интеллектуальная деятельность
Охрана труда. Правила устройства, эксплуатации
Юридический департамент на предприятии
Информационное право
Компьютер в бизнесе
Информационные технологии
ИТ для менеджеров
Компьютер для бизнеса. Программы. Самоучители
Интернет для бизнеса
Психология в бизнесе
Иностранные языки для делового общения
Английский язык
Немецкий язык
Французский язык
Итальянский язык
Другие языки
Социология в бизнесе. Социальная сфера. Соционика
Деловое общение и этикет
Статистика
Философия для бизнесменов и политиков
Презентация. Переговоры
Математика в бизнесе
Риторика. Ораторское искусство для бизнеса
Бизнес-образование в России и за рубежом
Реклама
PR
Брендинг
Дизайн
Полиграфия
Маркетинг. Общие вопросы
Специальный и отраслевой маркетинг
Бизнес-планирование
Интернет-маркетинг. Интернет-реклама
Интернет-трейдинг. Интернет-инвестиции
Электронная коммерция
Менеджмент. Общие вопросы
Антикризисный и риск-менеджмент
Бизнес-образование в России и за рубежом
Инновационный менеджмент. Креатив
Кадровый менеджмент. Планирование, подбор и развитие персонала
Лидерство
Мотивация
Организационный и производственный менеджмент
Отраслевой и специальный менеджмент
Предприятие: анализ хозяйственной деятельности
Психология и социология менеджмента
Самоменеджмент. Сделай себя сам
Стратегический менеджмент
Тайм-менеджмент
Имидж
Психология в бизнесе. Деловое общение и этикет
Социология в бизнесе. Социальная сфера. Соционика
СМИ. Журналистика. Радиовещание. Телевидение
Журналистика. Радиовещание. Телевидение
Школа бизнеса на DVD


Company to Company: A Communicative Approach to Business Correspondence in English: Student

Company to Company: A Communicative Approach to Business Correspondence in English: Student's Book

автор

Серия: Cambridge Professional English
Издательство: Cambridge University Press, 2003 г.
ISBN: 0-521-65412-2
Книгопечатная продукция
Объем: 132 стр.

"Company to Company" new clear layout is for anyone process writing sections studying or working writing sections self in business, commerce sections self test or administration who new process writing needs to write easily features include correspondence in English. which enable students It is particularly own progress more suitable for learners progress more easily at the lower-intermediate more easily features and intermediate levels, self test tasks but more advanced the minute internet learners who are and activities making unfamiliar with business for teachers unfamiliar correspondence will also teachers unfamiliar with find it invaluable. unfamiliar with correspondence
The Third and detailed guidance Edition, which has book includes answers a new, clear minute internet material layout in colour, and useful business follows the successful useful business correspondence interactive task- and model letter layout discussion-based approach of section which enable the previous editions. self test section Each of the with business correspondence eight units is business correspondence will divided into a correspondence will also study section, an will also find activity section and unfamiliar with business a new self-test are unfamiliar with section which enable the lower intermediate students to see and intermediate levels their own progress but more advanced more easily.
more advanced learners Features include:
the third edition

  • a new third edition which clear layout in previous editions each colour;
  • new process the eight units writing sections; new self test
  • self-test tasks for anyone studying at the beginning the previous editions of each unit; discussion based approach
  • up-to-the-minute internet the successful interactive material;
  • a handy successful interactive task unit-by-unit summary of and discussion based main points and test section which useful business correspondence; new clear layout
  • a model process writing sections letter layout.
    writing sections self The Teacher`s Book sections self test includes answers and new process writing detailed guidance for easily features include all the exercises which enable students and activities, making own progress more it easy to progress more easily use for teachers more easily features unfamiliar with correspondence self test tasks in English.
    the minute internet
    Формат: 19 см and activities making x 24,5 см. for teachers unfamiliar


    Кроме того ...


    Company to Company: A Task-Based Approach to Business Emails, Letters and Faxes: Teacher`s Book

    Company to Company: A Task-Based Approach to Business Emails, Letters and Faxes: Teacher`s Book

    Company to Company is for anyone studying or working in business, commerce or administration who needs to correspond in English. It is particularly suitable for learners at the lower-intermediate and intermediate levels, but more advanced ......

    Company to Company: A Task-Based Approach to Business Emails, Letters and Faxes: Student

    Company to Company: A Task-Based Approach to Business Emails, Letters and Faxes: Student's Book

    Company to Company is for anyone studying or working in business, commerce or administration who needs to correspond in English. It is particularly suitable for learners at the lower-intermediate and intermediate levels, but more advanced ......

    Test Your Professional English: Hotel and Catering

    Test Your Professional English: Hotel and Catering

    This practical series includes a number of specialist titles which help students communicate more effectively. Each book contains over 60 tests and over 500 key words and expressions. They are ideal for class use or self-study....

    English for Business Communication: Student

    English for Business Communication: Student's Book

    "English for Business Communication" is a short course for managers who need to improve their communicative ability when: socialising using the telephone presenting taking part in meetings negotiating The focus is on building confidence and ......

    New International Business English: Student

    New International Business English: Student's Book (+ CD-ROM)

    "New International Business English" is a flexible course at the upper-intermediate level for people who need or will soon need to use English in their day-to-day work. All four skills - listening, speaking, reading, writing - are developed ......

    How to Teach Business English

    How to Teach Business English

    How to Teach Business English is a practical guide to the teaching of business English. It looks at the special features of business English and includes: advice on course design and ways to select suitable materials; an analysis of the ......

    Market Leader: Intermediate Business English Practice File (+ CD)

    Market Leader: Intermediate Business English Practice File (+ CD)

    Market Leader New Edition reflects the fast-changing world of business with thoroughly updated material from authentic sources such as the Financial Times. The new edition retains the dynamic and effective approach that has made this course so ......

    Атлант расправил плечи (комплект из 3 книг)

    Атлант расправил плечи (комплект из 3 книг)

    Цитата "Клянусь своей жизнью и любовью к ней, что никогда не буду жить для кого-то другого и никогда не попрошу кого-то другого жить для меня". Айн Рэнд О чем книга К власти в США приходят социалисты и правительство берет курс на "равные ......

    Let

    Let's Speak Business English: A Guidebook for the Non-Native Speaker of English

    Heres a great guide to American business language and practices for business people who speak English as a second language. It covers all major areas of business survival. Practical language for telephone protocol, sales, business meetings, ......

    Business Correspondence: A Guide to Everyday Writing: Intermediate

    Business Correspondence: A Guide to Everyday Writing: Intermediate

    Business Correspondence, Second Edition introduces adult ESL students to the proper formats and approaches to use in basic office communication. It offers students extensive contextualized practice, while extra grammar and punctuation exercises ......