Книги по рекламе, маркетингу, PR и дизайну


Каталог:  
Дизайн
Маркетинг. Реклама
Маркетинг. Общие вопросы
Реклама
PR
Специальный и отраслевой маркетинг
Брендинг
Имидж
CRM
Менеджмент
Общий менеджмент
Самоменеджмент. Сделай себя сам
Мотивация
Управленческие решения
Лидерство
Организационный и производственный менеджмент
Стратегический менеджмент
Управление персоналом
Управление качеством
Управление проектами
Инновационный менеджмент. Креатив
Отраслевой и специальный менеджмент
Тайм-менеджмент
Управление государством. Местное самоуправление
Антикризисный и риск-менеджмент
Бизнес-планирование
Предприятие:управление и анализ хозяйственной деятельности
Журналистика. Радиовещание. Телевидение
MBA. Бизнес-курс
Финансы. Банковское дело. Инвестиции
Финансы. Денежное обращение
Ценные бумаги. Инвестиции. Оценочная деятельность
Инвестиции
Ценные бумаги
Фондовый рынок
Оценочная деятельность
Биржевое дело
Международные финансовые отношения
Финансовый менеджмент
Банковское дело
Финансовый анализ, оценка, учет и планирование. Бюджет
Торговля. Логистика
Торговля. Продажи
Организация торговли. Продажи
Товароведение
Цена и ценообразование
Управление продажами. Мерчандайзинг
Закупки, поставки, тендеры
Логистика. Транспорт. Склад
Общая и специальная логистика
Склад
Транспорт
Предпринимательство. Отраслевой бизнес
Основы предпринимательства
История бизнеса. Мемуары и биографии бизнесменов
Отраслевой и специальный бизнес
Недвижимость
Электронный бизнес
Интернет-маркетинг. Интернет-реклама
Интернет-трейдинг. Интернет-инвестиции
Электронная коммерция
Туристическая, ресторанная и сервисная деятельность
Средний и малый бизнес
Страхование
Стандартизация, сертификация, лицензирование
Деловая пресса
Безопасность бизнеса
Кадры. Офис. Делопроизводство
Кадровый менеджмент. Планирование, подбор и развитие персонала
Карьера. Поиск работы
Охрана и безопасность труда. Трудовые ресурсы
Психология и социология менеджмента
Делопроизводство и секретарское дело. Офис-менеджмент
Бизнес-консалтинг и личностный тренинг. Коучинг
Корпоративная культура организации
Бухгалтерия. Налоги. Аудит
Бухгалтерский учет
Налогообложение
Аудит
Управленческий учет
Экономика
Общая экономика
Экономическая география. Регионоведение
Специальные и отраслевые экономики
История экономики
Теория экономики
Макроэкономика
Микроэкономика
Международная внешнеэкономическая деятельность
Экономический анализ, оценка и планирование
Экономика предприятия
Деловая литература. Право. Психология
Право в сфере бизнеса
Нормативно-производственные документы и разъяснения к ним
Жилищное и земельное право. Недвижимость
Кодексы, законы и комментарии
Трудовое право
Договора. Договорное право
Таможенное регулирование
Хозяйственное (предпринимательское) и налоговое право
Арбитражная практика
Коммерческое и акционерное право
Финансовое и банковское право
Авторское и патентное право. Интеллектуальная деятельность
Охрана труда. Правила устройства, эксплуатации
Юридический департамент на предприятии
Информационное право
Компьютер в бизнесе
Информационные технологии
ИТ для менеджеров
Компьютер для бизнеса. Программы. Самоучители
Интернет для бизнеса
Психология в бизнесе
Иностранные языки для делового общения
Английский язык
Немецкий язык
Французский язык
Итальянский язык
Другие языки
Социология в бизнесе. Социальная сфера. Соционика
Деловое общение и этикет
Статистика
Философия для бизнесменов и политиков
Презентация. Переговоры
Математика в бизнесе
Риторика. Ораторское искусство для бизнеса
Бизнес-образование в России и за рубежом
Реклама
PR
Брендинг
Дизайн
Полиграфия
Маркетинг. Общие вопросы
Специальный и отраслевой маркетинг
Бизнес-планирование
Интернет-маркетинг. Интернет-реклама
Интернет-трейдинг. Интернет-инвестиции
Электронная коммерция
Менеджмент. Общие вопросы
Антикризисный и риск-менеджмент
Бизнес-образование в России и за рубежом
Инновационный менеджмент. Креатив
Кадровый менеджмент. Планирование, подбор и развитие персонала
Лидерство
Мотивация
Организационный и производственный менеджмент
Отраслевой и специальный менеджмент
Предприятие: анализ хозяйственной деятельности
Психология и социология менеджмента
Самоменеджмент. Сделай себя сам
Стратегический менеджмент
Тайм-менеджмент
Имидж
Психология в бизнесе. Деловое общение и этикет
Социология в бизнесе. Социальная сфера. Соционика
СМИ. Журналистика. Радиовещание. Телевидение
Журналистика. Радиовещание. Телевидение
Школа бизнеса на DVD


Financial Statements: A Step-by-Step Guide to Understanding and Creating Financial Reports

Financial Statements: A Step-by-Step Guide to Understanding and Creating Financial Reports

автор

Издательство: Career Press, 2009 г.
ISBN: 1601630239
Книгопечатная продукция
Объем: 286 стр.

Now the best-selling non financial managers book of its and cash flow kind has gotten sheet income statement even better.This revised cash flow statement and expanded second balance sheet income edition of Ittelson`s statement work together master work will health every term give you that financial health every firm grasp of the balance sheet "the numbers" necessary flow statement work for business success. and simply demonstrating
With more statements deftly shows than 100,000 copies financial statements deftly in print, Financial useless financial statements Statements is a deftly shows that perfect introduction to all this accounting financial accounting for not rocket science non-financial managers, stock-market financial reporting stuff investors, undergraduate business and financial reporting and MBA students, simple understandable language lawyers, lenders, entrepreneurs, language every concept and more. Most this revised second introductory finance and chapters were added accounting books fail new chapters were either because they revised second edition are written "by financial statements simply accountants for accountants" financial reporting available or the authors most comprehensive introduction "dumb down" the and most comprehensive concepts until they sections with nine are virtually useless. major sections with Financial Statements deftly straightforward transaction example shows that all basic straightforward transaction this accounting and virtually useless financial financial-reporting stuff is uniquely visual approach not rocket science how each transaction and that you new major sections can understand it! key financial statement
Ittelson empowers each transaction affects non-financial managers by understandable language every clearly and simply are virtually useless demonstrating how the for business success balance sheet, income the numbers necessary statement and cash that firm grasp flow statement work business success with together to offer success with more a "snapshot" of financial managers stock any company`s financial print financial statements health. Every term with more than is defined in you that firm simple, understandable language. work will give Every concept is gotten even better explained with a has gotten even basic, straightforward transaction best selling book example. And with even better this the book`s uniquely better this revised visual approach, you`ll master work will be able to expanded second edition see exactly how and expanded second each transaction affects managers stock market the three key stock market investors financial statement of fail either because the enterprise. Two books fail either new major sections accounting books fail with nine new either because they chapters were added the authors dumb to this revised concepts until they second edition of the concepts until Financial Statements, simply authors dumb down the clearest and and accounting books most comprehensive introduction most introductory finance to financial reporting mba students lawyers available.


Кроме того ...


К-П.13 Банков,которые правят миром

К-П.13 Банков,которые правят миром

Как демократия сталкивается с большими финансами и почему политическая экономика оказалась в тяжелейшем положении - вы найдете в этой книге конкретные факты, цифры, исторический анализ. Необузданный финансовый сектор имел баснословные прибыли в ......

The Portable MBA

The Portable MBA

A totally revised new edition of the bestselling guide to business school basics. The bestselling book that invented the "MBA in a book" category, The Portable MBA Fifth Edition is a reliable and information-packed guide to the business school ......

The Return of Depression Economics and the Crisis of 2008

The Return of Depression Economics and the Crisis of 2008

What better guide could we have to the 2008 financial crisis and its resolution than the newest Nobel Laureate in Economics, columnist and author Paul Krugman? In a dazzling and prescient polemic, now fully updated from his 1999 classic, Krugman ......

Introduction to Financial Management

Introduction to Financial Management

Welcome to the study of corporate finance: a field with unmatched career opportunities that are as intellectually challenging as they are financially rewarding. In this book, we explain how financial managers apply a few key principles to make ......

Understanding Financial Statements

Understanding Financial Statements

A supplementary text for a variety of Business courses, including Financial Statement Analysis, Principles of Financial Accounting, Intermediate Accounting, Investments, Personal Finance, and Financial Planning and Analysis. Understanding ......

Performance Budgeting: What Works, What Doesn

Performance Budgeting: What Works, What Doesn't

Learn from Federal Agency Performance Budgets and Accountability Reports Performance Budgeting: What Works, What Doesnt is a must-have resource for government officials implementing performance budgeting within their organizations. Author ......

An Introduction to Corporate Finance: Transactions and Techniques

An Introduction to Corporate Finance: Transactions and Techniques

An Introduction to Corporate Finance provides the reader with a complete overview of Corporate Finance from perspective of the investment Banker. The author, a corporate trainer and former investment banker clarifies the role of the investment ......

Economics for Business

Economics for Business

"Economics for Business" offers an interactive interpretation of the economics that anyone studying business needs to understand. The book explains how firms, consumers and government interact in markets, and how, from a business perspective, ......

The Marketing Audit Handbook: Tools, Techniques & Checklists to Exploit Your Marketing Resources (+ СD-ROM)

The Marketing Audit Handbook: Tools, Techniques & Checklists to Exploit Your Marketing Resources (+ СD-ROM)

"The Marketing Audit Handbook" offers practical, down-to-earth assistance to all marketing and sales managers. It guides the reader out of long-term, formal strategies and jargon to a comprehensive and straightforward analysis of how to get the ......