Книги по рекламе, маркетингу, PR и дизайну


Каталог:  
Дизайн
Маркетинг. Реклама
Маркетинг. Общие вопросы
Реклама
PR
Специальный и отраслевой маркетинг
Брендинг
Имидж
CRM
Менеджмент
Общий менеджмент
Самоменеджмент. Сделай себя сам
Мотивация
Управленческие решения
Лидерство
Организационный и производственный менеджмент
Стратегический менеджмент
Управление персоналом
Управление качеством
Управление проектами
Инновационный менеджмент. Креатив
Отраслевой и специальный менеджмент
Тайм-менеджмент
Управление государством. Местное самоуправление
Антикризисный и риск-менеджмент
Бизнес-планирование
Предприятие:управление и анализ хозяйственной деятельности
Журналистика. Радиовещание. Телевидение
MBA. Бизнес-курс
Финансы. Банковское дело. Инвестиции
Финансы. Денежное обращение
Ценные бумаги. Инвестиции. Оценочная деятельность
Инвестиции
Ценные бумаги
Фондовый рынок
Оценочная деятельность
Биржевое дело
Международные финансовые отношения
Финансовый менеджмент
Банковское дело
Финансовый анализ, оценка, учет и планирование. Бюджет
Торговля. Логистика
Торговля. Продажи
Организация торговли. Продажи
Товароведение
Цена и ценообразование
Управление продажами. Мерчандайзинг
Закупки, поставки, тендеры
Логистика. Транспорт. Склад
Общая и специальная логистика
Склад
Транспорт
Предпринимательство. Отраслевой бизнес
Основы предпринимательства
История бизнеса. Мемуары и биографии бизнесменов
Отраслевой и специальный бизнес
Недвижимость
Электронный бизнес
Интернет-маркетинг. Интернет-реклама
Интернет-трейдинг. Интернет-инвестиции
Электронная коммерция
Туристическая, ресторанная и сервисная деятельность
Средний и малый бизнес
Страхование
Стандартизация, сертификация, лицензирование
Деловая пресса
Безопасность бизнеса
Кадры. Офис. Делопроизводство
Кадровый менеджмент. Планирование, подбор и развитие персонала
Карьера. Поиск работы
Охрана и безопасность труда. Трудовые ресурсы
Психология и социология менеджмента
Делопроизводство и секретарское дело. Офис-менеджмент
Бизнес-консалтинг и личностный тренинг. Коучинг
Корпоративная культура организации
Бухгалтерия. Налоги. Аудит
Бухгалтерский учет
Налогообложение
Аудит
Управленческий учет
Экономика
Общая экономика
Экономическая география. Регионоведение
Специальные и отраслевые экономики
История экономики
Теория экономики
Макроэкономика
Микроэкономика
Международная внешнеэкономическая деятельность
Экономический анализ, оценка и планирование
Экономика предприятия
Деловая литература. Право. Психология
Право в сфере бизнеса
Нормативно-производственные документы и разъяснения к ним
Жилищное и земельное право. Недвижимость
Кодексы, законы и комментарии
Трудовое право
Договора. Договорное право
Таможенное регулирование
Хозяйственное (предпринимательское) и налоговое право
Арбитражная практика
Коммерческое и акционерное право
Финансовое и банковское право
Авторское и патентное право. Интеллектуальная деятельность
Охрана труда. Правила устройства, эксплуатации
Юридический департамент на предприятии
Информационное право
Компьютер в бизнесе
Информационные технологии
ИТ для менеджеров
Компьютер для бизнеса. Программы. Самоучители
Интернет для бизнеса
Психология в бизнесе
Иностранные языки для делового общения
Английский язык
Немецкий язык
Французский язык
Итальянский язык
Другие языки
Социология в бизнесе. Социальная сфера. Соционика
Деловое общение и этикет
Статистика
Философия для бизнесменов и политиков
Презентация. Переговоры
Математика в бизнесе
Риторика. Ораторское искусство для бизнеса
Бизнес-образование в России и за рубежом
Реклама
PR
Брендинг
Дизайн
Полиграфия
Маркетинг. Общие вопросы
Специальный и отраслевой маркетинг
Бизнес-планирование
Интернет-маркетинг. Интернет-реклама
Интернет-трейдинг. Интернет-инвестиции
Электронная коммерция
Менеджмент. Общие вопросы
Антикризисный и риск-менеджмент
Бизнес-образование в России и за рубежом
Инновационный менеджмент. Креатив
Кадровый менеджмент. Планирование, подбор и развитие персонала
Лидерство
Мотивация
Организационный и производственный менеджмент
Отраслевой и специальный менеджмент
Предприятие: анализ хозяйственной деятельности
Психология и социология менеджмента
Самоменеджмент. Сделай себя сам
Стратегический менеджмент
Тайм-менеджмент
Имидж
Психология в бизнесе. Деловое общение и этикет
Социология в бизнесе. Социальная сфера. Соционика
СМИ. Журналистика. Радиовещание. Телевидение
Журналистика. Радиовещание. Телевидение
Школа бизнеса на DVD


The Technical Analysis Course

The Technical Analysis Course

автор

Издательство: McGraw-Hill Irwin, 2002 г.
ISBN: 0071387102
Книгопечатная продукция
Объем: 304 стр.

The Technical Analysis bollinger bands curved Course has gained bands curved trend a loyal following including bollinger bands for its unique topics including bollinger lesson-per chapter format current topics including and comprehensive coverage curved trend lines of the tools trend lines moving and strategies of and much more technical analysis. This average convergence divergence third edition provides moving average convergence revised and updated lines moving average details on every sections answer questions key aspect of new sections answer technical analysis. New and comprehensive coverage sections answer questions per chapter format on current topics its unique lesson including Bollinger Bands, technical analysis course curved trend lines, technical analysis this moving average convergence-divergence, analysis this third the market`s change and updated details to decimal pricing, edition provides revised and much more. third edition provides


Кроме того ...


Banking English

Banking English

Through a variety of activities and exercises, this English language book teaches students over 750 financial terms and expressions which are used in the world of finance and international banking. The book itself is divided up into nine units ......

eBrands: Building an Internet Business at Breakneck Speed

eBrands: Building an Internet Business at Breakneck Speed

Essential Strategies for Building Powerful eBrands. At the turn of the millennium, myriad companies have filled the Web with more than 800 million pages of content. Overwhelmed by choice and starved for time, customers are casting their clicks ......

Building the Brand-Driven Business: Operationalize Your Brand to Drive Profitable Growth

Building the Brand-Driven Business: Operationalize Your Brand to Drive Profitable Growth

In B uilding the Brand-Driven Business , authors Scott M. Davis and Michael Dunn— two of the nation's foremost experts on brands— map out a strategy that can help an entire organization manage and live (not just think about) its brand. They show ......

A Guide to Management Development Techniques: What to Use When

A Guide to Management Development Techniques: What to Use When

This is an introductory guide to the various techniques used in management development. Each technique is described in detail, its use explored and its strengths and weaknesses examined. Each technique is also illustrated by a case study showing ......

Trading Without Fear : Eliminating Emotional Decisions with Arms Trading Strategies (Wiley Finance)

Trading Without Fear : Eliminating Emotional Decisions with Arms Trading Strategies (Wiley Finance)

"The key to investment success, if there be just one, is the ability to remain emotionally detached. That detachment is only achieved through confidence. That confidence is only arrived at through knowledge. That knowledge is arrived at through ......

The World of the Theory of Constraints: A Review of the International Literature

The World of the Theory of Constraints: A Review of the International Literature

The Theory of Constraints (TOC) - as developed by Dr. Eliyahu Goldratt - has seen a rapid expansion since the publication of his book, The Goal. As with most fast growing areas, you can quickly feel out of touch with new developments. The World ......

Catering Handbook

Catering Handbook

This fully documented guide helps readers grasp the essentials of planning and successfully managing three major types of catering operations: on-premise, off-premise, and mobile unit. The authors evaluate each type of operation according to ......

The Power of Team Building: Using Rope Techniques

The Power of Team Building: Using Rope Techniques

Help work teams achieve new levels of trust, camaraderie, and productivity! Improve teamwork through trust building! "The Power of Team Building: Using Rope Techniques" supports trainers, consultants, and business leaders in leading experiential ......

Do

Do's and Taboos Around the World for Women in Business

What Women Need to Know to Succeed in International Business. From meeting protocol and sexual harassment to dining and gift giving, the rules for conducting business abroad can be dramatically different from those at home--and they can also ......

Luxury Fever

Luxury Fever

A new luxury fever has America in its grip--the past two decades have witnessed a spectacular and uninterrupted rise in luxury consumption. Ordinary, functional goods are no longer acceptable. Our cars have gotten larger, heavier, and far more ......

The E-Business Workplace: Discovering the Power of Enterprise Portals

The E-Business Workplace: Discovering the Power of Enterprise Portals

Make The E-Business Workplace Work For You From the consultants at PricewaterhouseCoopers and SAP come the keys to understanding and taking advantage of the most exciting development in the world of business technology?the e-business workplace. ......

Risk Budgeting: Portfolio Problem-Solving with Value at Risk

Risk Budgeting: Portfolio Problem-Solving with Value at Risk

Covers the hottest topic in investment for multitrillion pension market and institutional investors. Institutional investors and fund managers understand they must take risks to generate superior investment returns, but the question is how much. ......