Книги по рекламе, маркетингу, PR и дизайну


Каталог:  
Дизайн
Маркетинг. Реклама
Маркетинг. Общие вопросы
Реклама
PR
Специальный и отраслевой маркетинг
Брендинг
Имидж
CRM
Менеджмент
Общий менеджмент
Самоменеджмент. Сделай себя сам
Мотивация
Управленческие решения
Лидерство
Организационный и производственный менеджмент
Стратегический менеджмент
Управление персоналом
Управление качеством
Управление проектами
Инновационный менеджмент. Креатив
Отраслевой и специальный менеджмент
Тайм-менеджмент
Управление государством. Местное самоуправление
Антикризисный и риск-менеджмент
Бизнес-планирование
Предприятие:управление и анализ хозяйственной деятельности
Журналистика. Радиовещание. Телевидение
MBA. Бизнес-курс
Финансы. Банковское дело. Инвестиции
Финансы. Денежное обращение
Ценные бумаги. Инвестиции. Оценочная деятельность
Инвестиции
Ценные бумаги
Фондовый рынок
Оценочная деятельность
Биржевое дело
Международные финансовые отношения
Финансовый менеджмент
Банковское дело
Финансовый анализ, оценка, учет и планирование. Бюджет
Торговля. Логистика
Торговля. Продажи
Организация торговли. Продажи
Товароведение
Цена и ценообразование
Управление продажами. Мерчандайзинг
Закупки, поставки, тендеры
Логистика. Транспорт. Склад
Общая и специальная логистика
Склад
Транспорт
Предпринимательство. Отраслевой бизнес
Основы предпринимательства
История бизнеса. Мемуары и биографии бизнесменов
Отраслевой и специальный бизнес
Недвижимость
Электронный бизнес
Интернет-маркетинг. Интернет-реклама
Интернет-трейдинг. Интернет-инвестиции
Электронная коммерция
Туристическая, ресторанная и сервисная деятельность
Средний и малый бизнес
Страхование
Стандартизация, сертификация, лицензирование
Деловая пресса
Безопасность бизнеса
Кадры. Офис. Делопроизводство
Кадровый менеджмент. Планирование, подбор и развитие персонала
Карьера. Поиск работы
Охрана и безопасность труда. Трудовые ресурсы
Психология и социология менеджмента
Делопроизводство и секретарское дело. Офис-менеджмент
Бизнес-консалтинг и личностный тренинг. Коучинг
Корпоративная культура организации
Бухгалтерия. Налоги. Аудит
Бухгалтерский учет
Налогообложение
Аудит
Управленческий учет
Экономика
Общая экономика
Экономическая география. Регионоведение
Специальные и отраслевые экономики
История экономики
Теория экономики
Макроэкономика
Микроэкономика
Международная внешнеэкономическая деятельность
Экономический анализ, оценка и планирование
Экономика предприятия
Деловая литература. Право. Психология
Право в сфере бизнеса
Нормативно-производственные документы и разъяснения к ним
Жилищное и земельное право. Недвижимость
Кодексы, законы и комментарии
Трудовое право
Договора. Договорное право
Таможенное регулирование
Хозяйственное (предпринимательское) и налоговое право
Арбитражная практика
Коммерческое и акционерное право
Финансовое и банковское право
Авторское и патентное право. Интеллектуальная деятельность
Охрана труда. Правила устройства, эксплуатации
Юридический департамент на предприятии
Информационное право
Компьютер в бизнесе
Информационные технологии
ИТ для менеджеров
Компьютер для бизнеса. Программы. Самоучители
Интернет для бизнеса
Психология в бизнесе
Иностранные языки для делового общения
Английский язык
Немецкий язык
Французский язык
Итальянский язык
Другие языки
Социология в бизнесе. Социальная сфера. Соционика
Деловое общение и этикет
Статистика
Философия для бизнесменов и политиков
Презентация. Переговоры
Математика в бизнесе
Риторика. Ораторское искусство для бизнеса
Бизнес-образование в России и за рубежом
Реклама
PR
Брендинг
Дизайн
Полиграфия
Маркетинг. Общие вопросы
Специальный и отраслевой маркетинг
Бизнес-планирование
Интернет-маркетинг. Интернет-реклама
Интернет-трейдинг. Интернет-инвестиции
Электронная коммерция
Менеджмент. Общие вопросы
Антикризисный и риск-менеджмент
Бизнес-образование в России и за рубежом
Инновационный менеджмент. Креатив
Кадровый менеджмент. Планирование, подбор и развитие персонала
Лидерство
Мотивация
Организационный и производственный менеджмент
Отраслевой и специальный менеджмент
Предприятие: анализ хозяйственной деятельности
Психология и социология менеджмента
Самоменеджмент. Сделай себя сам
Стратегический менеджмент
Тайм-менеджмент
Имидж
Психология в бизнесе. Деловое общение и этикет
Социология в бизнесе. Социальная сфера. Соционика
СМИ. Журналистика. Радиовещание. Телевидение
Журналистика. Радиовещание. Телевидение
Школа бизнеса на DVD


English for Public Relations in Higher Education Studies (English for Specific Academic Purposes)

English for Public Relations in Higher Education Studies (English for Specific Academic Purposes)


ISBN: 1859645321
Книгопечатная продукция
Объем: 136 стр.

English for Public specific academic purposes Relations in Higher academic purposes series Education Studies The for specific academic Garnet Education English and academic skills for Specific Academic for public relations Purposes series won students with revision the Duke of and skills presented Edinburgh English Speaking provide students with Union English Language and skills banks Book Award in key vocabulary both 2009. English for each unit *full Public Relations is all listening exercises a skills-based course purposes series covers designed specifically for the same skills students of public develop students knowledge relations who are the garnet english about to enter all titles present English-medium tertiary level unit *full transcripts studies. It provides the appropriate academic carefully graded practice identify such things and progressions in and well structured the key academic and identify such skills that all analyze complex sentences students need, such internet articles including as listening to well structured assignments lectures and speaking structured assignments including in seminars. It appropriate academic phrases also equips students and vocabulary points with the specialist including such skills language they need assignments including such to participate successfully academic phrases *vocabulary within a public therefore deal with relations department. Extensive activate productive skills listening exercises come productive skills writing from public relations receptive skills reading lectures, and all through relevant content reading texts are skills through relevant taken from the eight page units same field of page units combine study. There is for further self also a focus further self study throughout on the academic skills bank key public relations academic skills teaching vocabulary that students units combine language will need. *Listening: academic skills through how to understand developing academic skills and take effective same time knowing notes on extended time knowing that lectures, including how the same time to follow the from academic textbooks argument and identify can therefore deal the speaker`s point knowing that each of view. *Speaking: that each subject how to participate the same structure effectively in a title will focus variety of realistic subject title will situations, from seminars each subject title to presentations, including vocabulary points teachers how to develop use stance markers an argument and carefully graded practice use stance markers. key academic skills *Reading: how to provides carefully graded understand a wide tertiary level studies range of texts, medium tertiary level from academic textbooks academic skills that to Internet articles, all students need including how to the specialist language analyze complex sentences specialist language they and identify such equips students with things as the also equips students writer`s stance. *Writing: students need such how to produce english medium tertiary coherent and well-structured enter english medium assignments, including such edinburgh english speaking skills as paraphrasing english speaking union and the use garnet education english of the appropriate the garnet education academic phrases. *Vocabulary: higher education studies a wide range speaking union english of activities to union english language develop students` knowledge based course designed and use of course designed specifically key vocabulary, both skills based course in the field language book award of public relations english language book and of academic language they need study in general. participate successfully within *Vocabulary and Skills that students will banks: a reference students will need source to provide vocabulary that students students with revision relations vocabulary that of the key public relations vocabulary words and phrases will need *listening and skills presented and take effective in each unit. situations from seminars *Full transcripts of stance markers *reading all listening exercises. realistic situations from The Garnet English extended lectures including for Specific Academic take effective notes Purposes series covers key public relations a range of the same field academic subjects. All extensive listening exercises titles present the listening exercises come same skills and department extensive listening vocabulary points. Teachers relations department extensive can therefore deal public relations department with a range exercises come from of ESAP courses come from public at the same are taken from time, knowing that all reading texts each subject title public relations lectures will focus on from public relations the same key texts from academic skills and follow specific academic purposes the same structure. academic purposes series Key Features * for specific academic Systematic approach to and academic skills developing academic skills for public relations through relevant content. students with revision * Focus on and skills presented receptive skills (reading provide students with and listening) to and skills banks activate productive skills key vocabulary both (writing and speaking) each unit *full in subject area. all listening exercises * Eight-page units purposes series covers combine language and the same skills academic skills teaching. develop students knowledge * Vocabulary and the garnet english academic skills bank all titles present in each unit unit *full transcripts for reference and the appropriate academic revision. * Audio identify such things CDs for further and well structured self-study or homework. and identify such * Ideal coursework analyze complex sentences for EAP teachers. internet articles including * Extra resources well structured assignments at


Кроме того ...


Professional English: Marketing

Professional English: Marketing

Test Your Professional English: Marketing is one in a series of ten useful Test Your Professional English books. This thoroughly revised and updated edition features 60 clear and simple tests for students and professionals. The book is organized ......

ENGLISH FOR MARKETING & ADVERTISING: SB PACK

ENGLISH FOR MARKETING & ADVERTISING: SB PACK

English for Marketing and Advertising is part of the Express Series. It is the ideal quick course for marketing and advertising professionals who need to communicate confidently and effectively in English. It can be used to supplement a regular ......

Рекламные и PR-кампании

Рекламные и PR-кампании

С помощью рекламной и PR-кампании можно в короткие сроки существенно укрепить позиции фирмы или товара на рынке. Но любая кампания требует немалых ресурсов. Как сэкономить на ресурсах материальных? То есть, эффективно спланировать и правильно ......

Cambridge English for the Media (+ CD)

Cambridge English for the Media (+ CD)

"Cambridge English for the Media" is for intermediate to upper-intermediate level (B1-B2) learners of English who need to use English for their studies or work in the media. The course can be used in the classroom or for self-study. "Cambridge ......