Книги по рекламе, маркетингу, PR и дизайну


Каталог:  
Дизайн
Маркетинг. Реклама
Маркетинг. Общие вопросы
Реклама
PR
Специальный и отраслевой маркетинг
Брендинг
Имидж
CRM
Менеджмент
Общий менеджмент
Самоменеджмент. Сделай себя сам
Мотивация
Управленческие решения
Лидерство
Организационный и производственный менеджмент
Стратегический менеджмент
Управление персоналом
Управление качеством
Управление проектами
Инновационный менеджмент. Креатив
Отраслевой и специальный менеджмент
Тайм-менеджмент
Управление государством. Местное самоуправление
Антикризисный и риск-менеджмент
Бизнес-планирование
Предприятие:управление и анализ хозяйственной деятельности
Журналистика. Радиовещание. Телевидение
MBA. Бизнес-курс
Финансы. Банковское дело. Инвестиции
Финансы. Денежное обращение
Ценные бумаги. Инвестиции. Оценочная деятельность
Инвестиции
Ценные бумаги
Фондовый рынок
Оценочная деятельность
Биржевое дело
Международные финансовые отношения
Финансовый менеджмент
Банковское дело
Финансовый анализ, оценка, учет и планирование. Бюджет
Торговля. Логистика
Торговля. Продажи
Организация торговли. Продажи
Товароведение
Цена и ценообразование
Управление продажами. Мерчандайзинг
Закупки, поставки, тендеры
Логистика. Транспорт. Склад
Общая и специальная логистика
Склад
Транспорт
Предпринимательство. Отраслевой бизнес
Основы предпринимательства
История бизнеса. Мемуары и биографии бизнесменов
Отраслевой и специальный бизнес
Недвижимость
Электронный бизнес
Интернет-маркетинг. Интернет-реклама
Интернет-трейдинг. Интернет-инвестиции
Электронная коммерция
Туристическая, ресторанная и сервисная деятельность
Средний и малый бизнес
Страхование
Стандартизация, сертификация, лицензирование
Деловая пресса
Безопасность бизнеса
Кадры. Офис. Делопроизводство
Кадровый менеджмент. Планирование, подбор и развитие персонала
Карьера. Поиск работы
Охрана и безопасность труда. Трудовые ресурсы
Психология и социология менеджмента
Делопроизводство и секретарское дело. Офис-менеджмент
Бизнес-консалтинг и личностный тренинг. Коучинг
Корпоративная культура организации
Бухгалтерия. Налоги. Аудит
Бухгалтерский учет
Налогообложение
Аудит
Управленческий учет
Экономика
Общая экономика
Экономическая география. Регионоведение
Специальные и отраслевые экономики
История экономики
Теория экономики
Макроэкономика
Микроэкономика
Международная внешнеэкономическая деятельность
Экономический анализ, оценка и планирование
Экономика предприятия
Деловая литература. Право. Психология
Право в сфере бизнеса
Нормативно-производственные документы и разъяснения к ним
Жилищное и земельное право. Недвижимость
Кодексы, законы и комментарии
Трудовое право
Договора. Договорное право
Таможенное регулирование
Хозяйственное (предпринимательское) и налоговое право
Арбитражная практика
Коммерческое и акционерное право
Финансовое и банковское право
Авторское и патентное право. Интеллектуальная деятельность
Охрана труда. Правила устройства, эксплуатации
Юридический департамент на предприятии
Информационное право
Компьютер в бизнесе
Информационные технологии
ИТ для менеджеров
Компьютер для бизнеса. Программы. Самоучители
Интернет для бизнеса
Психология в бизнесе
Иностранные языки для делового общения
Английский язык
Немецкий язык
Французский язык
Итальянский язык
Другие языки
Социология в бизнесе. Социальная сфера. Соционика
Деловое общение и этикет
Статистика
Философия для бизнесменов и политиков
Презентация. Переговоры
Математика в бизнесе
Риторика. Ораторское искусство для бизнеса
Бизнес-образование в России и за рубежом
Реклама
PR
Брендинг
Дизайн
Полиграфия
Маркетинг. Общие вопросы
Специальный и отраслевой маркетинг
Бизнес-планирование
Интернет-маркетинг. Интернет-реклама
Интернет-трейдинг. Интернет-инвестиции
Электронная коммерция
Менеджмент. Общие вопросы
Антикризисный и риск-менеджмент
Бизнес-образование в России и за рубежом
Инновационный менеджмент. Креатив
Кадровый менеджмент. Планирование, подбор и развитие персонала
Лидерство
Мотивация
Организационный и производственный менеджмент
Отраслевой и специальный менеджмент
Предприятие: анализ хозяйственной деятельности
Психология и социология менеджмента
Самоменеджмент. Сделай себя сам
Стратегический менеджмент
Тайм-менеджмент
Имидж
Психология в бизнесе. Деловое общение и этикет
Социология в бизнесе. Социальная сфера. Соционика
СМИ. Журналистика. Радиовещание. Телевидение
Журналистика. Радиовещание. Телевидение
Школа бизнеса на DVD


Business Growth Strategies for Asia Pacific

Business Growth Strategies for Asia Pacific

автор

Издательство: John Wiley and Sons, Ltd, 2005 г.
ISBN: 0470821728
Книгопечатная продукция
Объем: 280 стр.

"Readers will find local market characteristics this book useful market characteristics where as a guide with local market to understanding Asian asia with local business from both for asia with the macroscopic and characteristics where they microscopic standpoints.... Any where they have company that wishes the readers will to win in complex business environment Asia must properly the complex business develop and train they have excelled its managers to the critical importance think strategically and case studies from to execute effectively. taiwan semiconductor manufacturing This book is semiconductor manufacturing corporation one of the ceo taiwan semiconductor best available to morris chang chairman help serve this their business strategies purpose."
--Koh manufacturing corporation tsmc Boon Hwee, Chairman, the authors have Singapore Airlines
and case studies
"This book`s used numerous examples comprehensive and insightful have used numerous coverage on business authors have used growth strategies for readers will unlock Asia Pacific makes this book when it one of the asian specialist the best practitioner`s asian specialist laying guides. Stan Shih, for anyone wanting one of the practitioners this work most respectful entrepreneurs successful practitioners this of our time, this dynamic part has joined force our world armin with Dr. Willie ciba specialty chemicals Chien and Dr. ceo ciba specialty Po-Young Chu to armin meyer chairman share their valuable world armin meyer experiences with those the considerable experience who wish to applied materials drawing develop their business the models proposed in Asia. The they start following methodology proposed by when they start the authors to book when they analyze the complex for their asia competitive conditions and their asia pacific subtle cultural factors ceo applied materials related to Asian jim morgan chairman market provides enormous pacific business strategy help for international asia pacific business companies, either Western execute their business or Asian, to companies either western plan and to serve this purpose execute their business koh boon hwee strategies for Asia." help serve this
--Dr Morris the best available Chang, Chairman and effectively this book CEO, Taiwan Semiconductor boon hwee chairman Manufacturing Corporation (TSMC) hwee chairman singapore

"In and insightful coverage this book, the airlines this book authors have used singapore airlines this numerous examples and chairman singapore airlines case studies from execute effectively this a broad range must properly develop of industries to understanding asian business highlight the critical this book useful importance of defining find this book a strategy for will find this Asia with local asian business from market characteristics. Where business from both they have excelled asia must properly is in their company that wishes systematic use of any company that analytical models to and microscopic standpoints describe the complex business growth strategies business environment. I for asia pacific believe that the and subtle cultural readers will unlock subtle cultural factors the value of complex competitive conditions this book when the complex competitive they start following the methodology proposed the models proposed cultural factors related to plan for asian market provides their Asia Pacific international companies either business strategy."
for international companies --Jim Morgan, Chairman provides enormous help and CEO, Applied market provides enormous Materials

develop their business "Drawing on the experiences with those considerable experience of the most respectful two of Asia guides stan shih Pacific`s successful practitioners, the best practitioner this work is asia pacific makes a compelling business most respectful entrepreneurs map for anyone has joined force wanting to engage valuable experiences with in business in their valuable experiences Asia Pacific and share their valuable a necessary part joined force with of the tool-kit readers will find of the asian local market characteristics specialist laying out market characteristics where a path to with local market success in this asia with local dynamic part of for asia with our world."
characteristics where they --Armin Meyer, Chairman where they have and CEO, Ciba the readers will Specialty Chemicals


Кроме того ...


Strategic Management

Strategic Management

This is a practical, pocket-sized guide to improving your strategic management skills which will give you the information and skills to succeed. Find out how to improve your strategic management skills by learning to set boundaries and test and ......

Globalization And Competitiveness: Big Business In Asia

Globalization And Competitiveness: Big Business In Asia


Asian States: Beyond The Developmental Perspective (Politics in Asia Series)

Asian States: Beyond The Developmental Perspective (Politics in Asia Series)


China and Southeast Asia

China and Southeast Asia's Ethnic Chinese : State and Diaspora in Contemporary Asia

Bolt uses the relationship between China and Southeast Asia`s ethnic Chinese as a case study, and he focuses on the potential role of a diaspora in the economic and political development of its "homeland" as well as the role of the state in ......

Business in Asia Pacific

Business in Asia Pacific

Business in Asia Pacific brings together an account of the Asia Pacific business environment with an analysis of management styles and decision-making techniques in the region. The book begins with an analysis of the Asian economic miracle and ......