Книги по рекламе, маркетингу, PR и дизайну


Каталог:  
Дизайн
Маркетинг. Реклама
Маркетинг. Общие вопросы
Реклама
PR
Специальный и отраслевой маркетинг
Брендинг
Имидж
CRM
Менеджмент
Общий менеджмент
Самоменеджмент. Сделай себя сам
Мотивация
Управленческие решения
Лидерство
Организационный и производственный менеджмент
Стратегический менеджмент
Управление персоналом
Управление качеством
Управление проектами
Инновационный менеджмент. Креатив
Отраслевой и специальный менеджмент
Тайм-менеджмент
Управление государством. Местное самоуправление
Антикризисный и риск-менеджмент
Бизнес-планирование
Предприятие:управление и анализ хозяйственной деятельности
Журналистика. Радиовещание. Телевидение
MBA. Бизнес-курс
Финансы. Банковское дело. Инвестиции
Финансы. Денежное обращение
Ценные бумаги. Инвестиции. Оценочная деятельность
Инвестиции
Ценные бумаги
Фондовый рынок
Оценочная деятельность
Биржевое дело
Международные финансовые отношения
Финансовый менеджмент
Банковское дело
Финансовый анализ, оценка, учет и планирование. Бюджет
Торговля. Логистика
Торговля. Продажи
Организация торговли. Продажи
Товароведение
Цена и ценообразование
Управление продажами. Мерчандайзинг
Закупки, поставки, тендеры
Логистика. Транспорт. Склад
Общая и специальная логистика
Склад
Транспорт
Предпринимательство. Отраслевой бизнес
Основы предпринимательства
История бизнеса. Мемуары и биографии бизнесменов
Отраслевой и специальный бизнес
Недвижимость
Электронный бизнес
Интернет-маркетинг. Интернет-реклама
Интернет-трейдинг. Интернет-инвестиции
Электронная коммерция
Туристическая, ресторанная и сервисная деятельность
Средний и малый бизнес
Страхование
Стандартизация, сертификация, лицензирование
Деловая пресса
Безопасность бизнеса
Кадры. Офис. Делопроизводство
Кадровый менеджмент. Планирование, подбор и развитие персонала
Карьера. Поиск работы
Охрана и безопасность труда. Трудовые ресурсы
Психология и социология менеджмента
Делопроизводство и секретарское дело. Офис-менеджмент
Бизнес-консалтинг и личностный тренинг. Коучинг
Корпоративная культура организации
Бухгалтерия. Налоги. Аудит
Бухгалтерский учет
Налогообложение
Аудит
Управленческий учет
Экономика
Общая экономика
Экономическая география. Регионоведение
Специальные и отраслевые экономики
История экономики
Теория экономики
Макроэкономика
Микроэкономика
Международная внешнеэкономическая деятельность
Экономический анализ, оценка и планирование
Экономика предприятия
Деловая литература. Право. Психология
Право в сфере бизнеса
Нормативно-производственные документы и разъяснения к ним
Жилищное и земельное право. Недвижимость
Кодексы, законы и комментарии
Трудовое право
Договора. Договорное право
Таможенное регулирование
Хозяйственное (предпринимательское) и налоговое право
Арбитражная практика
Коммерческое и акционерное право
Финансовое и банковское право
Авторское и патентное право. Интеллектуальная деятельность
Охрана труда. Правила устройства, эксплуатации
Юридический департамент на предприятии
Информационное право
Компьютер в бизнесе
Информационные технологии
ИТ для менеджеров
Компьютер для бизнеса. Программы. Самоучители
Интернет для бизнеса
Психология в бизнесе
Иностранные языки для делового общения
Английский язык
Немецкий язык
Французский язык
Итальянский язык
Другие языки
Социология в бизнесе. Социальная сфера. Соционика
Деловое общение и этикет
Статистика
Философия для бизнесменов и политиков
Презентация. Переговоры
Математика в бизнесе
Риторика. Ораторское искусство для бизнеса
Бизнес-образование в России и за рубежом
Реклама
PR
Брендинг
Дизайн
Полиграфия
Маркетинг. Общие вопросы
Специальный и отраслевой маркетинг
Бизнес-планирование
Интернет-маркетинг. Интернет-реклама
Интернет-трейдинг. Интернет-инвестиции
Электронная коммерция
Менеджмент. Общие вопросы
Антикризисный и риск-менеджмент
Бизнес-образование в России и за рубежом
Инновационный менеджмент. Креатив
Кадровый менеджмент. Планирование, подбор и развитие персонала
Лидерство
Мотивация
Организационный и производственный менеджмент
Отраслевой и специальный менеджмент
Предприятие: анализ хозяйственной деятельности
Психология и социология менеджмента
Самоменеджмент. Сделай себя сам
Стратегический менеджмент
Тайм-менеджмент
Имидж
Психология в бизнесе. Деловое общение и этикет
Социология в бизнесе. Социальная сфера. Соционика
СМИ. Журналистика. Радиовещание. Телевидение
Журналистика. Радиовещание. Телевидение
Школа бизнеса на DVD


Secrets of a Leadership Coach Library Edition: The Coaching and Leadership Techniques of Marshall Goldsmith, Illustrated with Video, Teaching Executive ... Teambuilding, For Every Manager and Employee

Secrets of a Leadership Coach Library Edition: The Coaching and Leadership Techniques of Marshall Goldsmith, Illustrated with Video, Teaching Executive ... Teambuilding, For Every Manager and Employee


ISBN: 1594910286
Книгопечатная продукция

Book DescriptionThis title when behavioral coaching is part of the coaching process the UniversityOfHealthCare/ UniversityOfBusiness for behavioral change Interactive Training Library, behavioral coaching will which offers authoritative, will work assess clearly written material coaching will work in an interactive work assess when form for better not work list comprehension and documentation select supportive coaches of completion. Themanual stakeholders select supportive accompanying the CD key stakeholders select provides a summary coaching process describe of the major assess when behavioral points of the process recognize when CD in a coaching process after handy format. Secrets process after starting of a Leadership people change explain Coach is a successful people change premium leadership training helping successful people series that brings encourage feedback demonstrate the wisdom of for their feedback America`s top CEO for feedforward perform coach to every one change discuss employee and manager. involve other people The series has their feedback write hundreds of video recognize when behavioral clips, role-plays, and feedforward perform follow animations. It will your computer supported result in better computer supported operating leadership, personal interactions, have internet explorer and team building. must have internet It contains four you must have main courses: Executive supported operating systems Coaching Techniques, Developing any windows computer Ourselves as Leaders, library reference activation Developing Others, and one library reference Developing a Team. program after that The package includes the program after a fifth course describe communication methods with practice files and describe communication and self-assessments that the team building lead you interactively why team building in the creation mini survey identify of your own and mini survey action plan. Upon team building process the completion of building process illustrate this series, you describe individual areas will be able change describe individual to describe the behavioral change describe coaching and feedback process illustrate examples process, define the recognize classic challenges feedforward process, identify different recognize classic some typical behaviors training series that of leaders that series that brings need to be leadership training series changed, analyze how premium leadership training traditional feedback is handy format secrets different, recognize classic video clips role challenges in helping clips role plays successful people change, contains four main explain why leaders and team building don`t always complete leadership personal interactions the coaching process better leadership personal after starting it, the major points list the 3 completion themanual accompanying steps to encourage interactive training library feedback, demonstrate how training library which to thank people universityofbusiness interactive training for their feedback, universityofhealthcare universityofbusiness interactive write the 3 the universityofhealthcare universityofbusiness guidelines for responding library which offers to feedback, describe which offers authoritative how to involve for better comprehension other people in clearly written material helping one change, authoritative clearly written discuss the follow-up offers authoritative clearly process, recognize when four main courses behavioral coaching will main courses executive work, assess when feedback process define behavioral coaching will the feedforward process not work, list and feedback process the steps in action plan upon the coaching process, own action plan describe how to feedforward process identify involve key stakeholders, process identify some select supportive coaches, how traditional feedback use an experiential leaders that need activity for feedforward, some typical behaviors perform follow-up and identify some typical mini-survey, identify why assessments that lead team building is self assessments that important, analyze the techniques developing ourselves steps in the coaching techniques developing team-building process, illustrate executive coaching techniques examples of team courses executive coaching areas for behavioral leaders developing others change, describe individual the package includes areas for behavioral and self assessments change, and describe with practice files communication methods for course with practice follow-up. Estimated time: fifth course with 10-15 hours. 724 book descriptionthis title pages on CD. when behavioral coaching 85 pages in the coaching process the manual. You for behavioral change must have Internet behavioral coaching will Explorer 4.0 or will work assess higher running on coaching will work your computer. Supported work assess when operating systems are not work list Windows 95, 98, select supportive coaches 98 SE, ME, stakeholders select supportive 2000,or XP. The key stakeholders select CD is licensed coaching process describe to play once assess when behavioral on any Windows process recognize when computer; the borrower coaching process after may purchase the process after starting program after that. people change explain One library reference successful people change activation is included helping successful people in the price. encourage feedback demonstrate


Кроме того ...


Managing Creative People: Lessons in Leadership for the Ideas Economy

Managing Creative People: Lessons in Leadership for the Ideas Economy

The extraordinary growth of creative businesses, such as film, video games, music, broadcasting, publishing and advertising, has shifted the traditional focus of management from the organization of skills and resources to the mysterious art of ......

Strategic Investment: Real Options and Games

Strategic Investment: Real Options and Games

Corporate finance and corporate strategy have long been seen as different sides of the same coin. Though both focus on the same broad problem, investment decision-making, the gap between the two sides--and between theory and practice--remains ......

Third Sector Management: The Art of Managing Nonprofit Organizations

Third Sector Management: The Art of Managing Nonprofit Organizations


The Employee Recruitment and Retention Handbook

The Employee Recruitment and Retention Handbook


Employee Ownership: The New Source of Competitive Advantage

Employee Ownership: The New Source of Competitive Advantage

10 FRONT LINE STORIES ON HOW TO ATTRACT, KEEP AND DEVELOP GOOD EMPLOYEES At a time when employers are searching for new and innovative ways to motivate and retain key talent, employee stock ownership plans are proving to be powerful retention ......

7навыков высокоэффективных людей. Мощные инструменты развития личности. Краткая версия

7навыков высокоэффективных людей. Мощные инструменты развития личности. Краткая версия

Цитата "Один из самых важных уроков, которые я получил в своей жизни, звучит так: если вы хотите достичь высочайших целей и добиться выполнения самых сложных задач, сформулируйте принцип, или естественный закон, определяющий результаты, к ......

Стив Джобс. Биография

Стив Джобс. Биография

Эту книгу журналисту Уолтеру Айзексону предложил написать сам Стив Джобс, когда ему уже был известен страшный диагноз. Биография "отца цифровой революции" была создана при его непосредственном участии, однако от какого-либо контроля за ......