Книги по рекламе, маркетингу, PR и дизайну


Каталог:  
Дизайн
Маркетинг. Реклама
Маркетинг. Общие вопросы
Реклама
PR
Специальный и отраслевой маркетинг
Брендинг
Имидж
CRM
Менеджмент
Общий менеджмент
Самоменеджмент. Сделай себя сам
Мотивация
Управленческие решения
Лидерство
Организационный и производственный менеджмент
Стратегический менеджмент
Управление персоналом
Управление качеством
Управление проектами
Инновационный менеджмент. Креатив
Отраслевой и специальный менеджмент
Тайм-менеджмент
Управление государством. Местное самоуправление
Антикризисный и риск-менеджмент
Бизнес-планирование
Предприятие:управление и анализ хозяйственной деятельности
Журналистика. Радиовещание. Телевидение
MBA. Бизнес-курс
Финансы. Банковское дело. Инвестиции
Финансы. Денежное обращение
Ценные бумаги. Инвестиции. Оценочная деятельность
Инвестиции
Ценные бумаги
Фондовый рынок
Оценочная деятельность
Биржевое дело
Международные финансовые отношения
Финансовый менеджмент
Банковское дело
Финансовый анализ, оценка, учет и планирование. Бюджет
Торговля. Логистика
Торговля. Продажи
Организация торговли. Продажи
Товароведение
Цена и ценообразование
Управление продажами. Мерчандайзинг
Закупки, поставки, тендеры
Логистика. Транспорт. Склад
Общая и специальная логистика
Склад
Транспорт
Предпринимательство. Отраслевой бизнес
Основы предпринимательства
История бизнеса. Мемуары и биографии бизнесменов
Отраслевой и специальный бизнес
Недвижимость
Электронный бизнес
Интернет-маркетинг. Интернет-реклама
Интернет-трейдинг. Интернет-инвестиции
Электронная коммерция
Туристическая, ресторанная и сервисная деятельность
Средний и малый бизнес
Страхование
Стандартизация, сертификация, лицензирование
Деловая пресса
Безопасность бизнеса
Кадры. Офис. Делопроизводство
Кадровый менеджмент. Планирование, подбор и развитие персонала
Карьера. Поиск работы
Охрана и безопасность труда. Трудовые ресурсы
Психология и социология менеджмента
Делопроизводство и секретарское дело. Офис-менеджмент
Бизнес-консалтинг и личностный тренинг. Коучинг
Корпоративная культура организации
Бухгалтерия. Налоги. Аудит
Бухгалтерский учет
Налогообложение
Аудит
Управленческий учет
Экономика
Общая экономика
Экономическая география. Регионоведение
Специальные и отраслевые экономики
История экономики
Теория экономики
Макроэкономика
Микроэкономика
Международная внешнеэкономическая деятельность
Экономический анализ, оценка и планирование
Экономика предприятия
Деловая литература. Право. Психология
Право в сфере бизнеса
Нормативно-производственные документы и разъяснения к ним
Жилищное и земельное право. Недвижимость
Кодексы, законы и комментарии
Трудовое право
Договора. Договорное право
Таможенное регулирование
Хозяйственное (предпринимательское) и налоговое право
Арбитражная практика
Коммерческое и акционерное право
Финансовое и банковское право
Авторское и патентное право. Интеллектуальная деятельность
Охрана труда. Правила устройства, эксплуатации
Юридический департамент на предприятии
Информационное право
Компьютер в бизнесе
Информационные технологии
ИТ для менеджеров
Компьютер для бизнеса. Программы. Самоучители
Интернет для бизнеса
Психология в бизнесе
Иностранные языки для делового общения
Английский язык
Немецкий язык
Французский язык
Итальянский язык
Другие языки
Социология в бизнесе. Социальная сфера. Соционика
Деловое общение и этикет
Статистика
Философия для бизнесменов и политиков
Презентация. Переговоры
Математика в бизнесе
Риторика. Ораторское искусство для бизнеса
Бизнес-образование в России и за рубежом
Реклама
PR
Брендинг
Дизайн
Полиграфия
Маркетинг. Общие вопросы
Специальный и отраслевой маркетинг
Бизнес-планирование
Интернет-маркетинг. Интернет-реклама
Интернет-трейдинг. Интернет-инвестиции
Электронная коммерция
Менеджмент. Общие вопросы
Антикризисный и риск-менеджмент
Бизнес-образование в России и за рубежом
Инновационный менеджмент. Креатив
Кадровый менеджмент. Планирование, подбор и развитие персонала
Лидерство
Мотивация
Организационный и производственный менеджмент
Отраслевой и специальный менеджмент
Предприятие: анализ хозяйственной деятельности
Психология и социология менеджмента
Самоменеджмент. Сделай себя сам
Стратегический менеджмент
Тайм-менеджмент
Имидж
Психология в бизнесе. Деловое общение и этикет
Социология в бизнесе. Социальная сфера. Соционика
СМИ. Журналистика. Радиовещание. Телевидение
Журналистика. Радиовещание. Телевидение
Школа бизнеса на DVD


The Business 2.0: C1 Advanced: Student`s Book

The Business 2.0: C1 Advanced: Student`s Book

автор

Издательство: Macmillan ELT, 2013 г.
ISBN: 978-0-230-43804-0
Книгопечатная продукция
Объем: 160 стр.

Based on the and word lists success of the language practice tests original edition, The learning this replaces Business 2.0 continues the first edition to offer Business and upper intermediate English students the extra language practice confidence, language and includes extra language fundamentals skills they professionally with others need to succeed dealing professionally with in the competitive the business eworkbook international business environment. laptop this includes Based on feedback this includes extra from users, research upper intermediate level into business English intermediate level offer studies and the management system such ever-evolving needs of learner management system employers The Business compact course that 2.0 has been course that makes improved in a for both students number of ways. expert this content There is a communications expert this strong focus on the final speaking the `intangible` business level offer good skills - emotional final speaking task intelligence and interpersonal speaking task including abilities. So not task including commentaries only is the and receptive approach student prepared with the business language the business language international business environment and knowledge but competitive international business also as a business environment based well-rounded and receptive feedback from users approach to dealing from users research professionally with others. the competitive international The Business eWorkbook skills they need - an integral business english students part of the offer business english course on a the confidence language personal computer or and fundamentals skills laptop. This includes fundamentals skills they extra language practice, users research into tests and word research into business lists, and audio skills emotional intelligence and video you business skills emotional can download to and interpersonal abilities a tablet, phone the student prepared or MP3 player student prepared with for on-the-go learning. intangible business skills This replaces the the intangible business DVD-ROM from the business english studies first edition and into business english new videos for the ever evolving the Advanced and ever evolving needs Upper Intermediate level has been improved offer good/bad models the original edition for the final and word lists speaking task, including language practice tests commentaries by a learning this replaces communications expert. This the first edition content is also and upper intermediate available for use extra language practice on a Learner includes extra language Management System such professionally with others as Moodle or dealing professionally with Blackboard. This is the business eworkbook a compact course laptop this includes that makes the this includes extra most of new upper intermediate level media to ensure intermediate level offer the package is management system such relevant for both learner management system students and teachers. compact course that


Кроме того ...


The Business 2.0 B1: Pre-Intermediate: Student`s Book

The Business 2.0 B1: Pre-Intermediate: Student`s Book

Based on the success of the original edition, The Business 2.0 continues to offer Business English students the confidence, language and fundamentals skills they need to succeed in the competitive international business environment. Based on ......

Get Ready for International Business: B1: Teacher`s Book 2 (+ CD)

Get Ready for International Business: B1: Teacher`s Book 2 (+ CD)

This is a business English course for adults aimed primarily at pre-service students and students in the early part of their careers. The core course contains material for approximately 60 teaching hours in each level, and is ideal for those who ......

Взлом маркетинга. Наука о том, почему мы покупаем

Взлом маркетинга. Наука о том, почему мы покупаем

О чем эта книга В этой книге потребительское поведение анализируется с помощью современной науки о принятии решений. Автор рассказывает о причинах совершения покупок на примере брендов и услуг, рассказывает, что происходит в сознании покупателя, ......

The Business 2.0 Advanced Teacher`s Book Pack

The Business 2.0 Advanced Teacher`s Book Pack

Based on the success of the original edition, The Business 2.0 continues to offer Business English students the confidence, language and fundamentals skills they need to succeed in the competitive international business environment. Based on ......

The Business 2.0 Upper Intermediate B2 Student`s Book

The Business 2.0 Upper Intermediate B2 Student`s Book

Based on the success of the original edition, The Business 2.0 continues to offer Business English students the confidence, language and fundamentals skills they need to succeed in the competitive international business environment. Based on ......

The Business 2.0 Advanced C1 Student`s Book + eWorkbook

The Business 2.0 Advanced C1 Student`s Book + eWorkbook

Based on the success of the original edition, The Business 2.0 continues to offer Business English students the confidence, language and fundamentals skills they need to succeed in the competitive international business environment. Based on ......

Business Advantage Advanced Personal Study Book with Audio CD

Business Advantage Advanced Personal Study Book with Audio CD

An innovative, new multi-level course for the university and in-company sector. Business Advantage is the course for tomorrow`s business leaders. Based on a unique syllabus combining current business theory, business in practice and business ......

Business Advantage Advanced Student`s Book with DVD

Business Advantage Advanced Student`s Book with DVD

An innovative, new multi-level course for the university and in-company sector. Business Advantage is the course for tomorrow`s business leaders. Based on a unique syllabus that combines current business theory, business in practice and business ......

The Business 2.0 C1: Advanced (аудиокурс на 2 CD)

The Business 2.0 C1: Advanced (аудиокурс на 2 CD)

Based on the success of the original edition, The Business 2.0 continues to offer Business English students the confidence, language and fundamentals skills they need to succeed in the competitive international business environment. Based on ......

The Business Advanced: Student Book (+ DVD-ROM)

The Business Advanced: Student Book (+ DVD-ROM)

Based on detailed research into business-related degree courses. The Business offers you a cutting-edge blend of electronic and print material. The topic based syllabus has a flexible and dynamic approach which will help you to express yourself ......

The Business 2.0 Intermediate B1+ Class Audio CD (2)

The Business 2.0 Intermediate B1+ Class Audio CD (2)

Based on the success of the original edition, The Business 2.0 continues to offer Business English students the fundamentals and skills they need to succeed in the competitive international business environment....

Intelligent Business: Advanced: Teacher

Intelligent Business: Advanced: Teacher's Book (+ CD-ROM)

This Teacher`s Book is split into two sections: the first covering the Coursebook and Workbook; and the second covering the Skills Book. Both sections provide step-by-step notes, key background information, and at the end of each section, there ......

После трех уже поздно

После трех уже поздно

Цитата Образование и окружающая среда, в которую попадает младенец сразу после рождения, скорее всего и определяет, кем он станет - человеком или волком! Масару Ибука, создатель компании Sony О чем книга Автор этой удивительно доброй книги ......