Книги по рекламе, маркетингу, PR и дизайну


Каталог:  
Дизайн
Маркетинг. Реклама
Маркетинг. Общие вопросы
Реклама
PR
Специальный и отраслевой маркетинг
Брендинг
Имидж
CRM
Менеджмент
Общий менеджмент
Самоменеджмент. Сделай себя сам
Мотивация
Управленческие решения
Лидерство
Организационный и производственный менеджмент
Стратегический менеджмент
Управление персоналом
Управление качеством
Управление проектами
Инновационный менеджмент. Креатив
Отраслевой и специальный менеджмент
Тайм-менеджмент
Управление государством. Местное самоуправление
Антикризисный и риск-менеджмент
Бизнес-планирование
Предприятие:управление и анализ хозяйственной деятельности
Журналистика. Радиовещание. Телевидение
MBA. Бизнес-курс
Финансы. Банковское дело. Инвестиции
Финансы. Денежное обращение
Ценные бумаги. Инвестиции. Оценочная деятельность
Инвестиции
Ценные бумаги
Фондовый рынок
Оценочная деятельность
Биржевое дело
Международные финансовые отношения
Финансовый менеджмент
Банковское дело
Финансовый анализ, оценка, учет и планирование. Бюджет
Торговля. Логистика
Торговля. Продажи
Организация торговли. Продажи
Товароведение
Цена и ценообразование
Управление продажами. Мерчандайзинг
Закупки, поставки, тендеры
Логистика. Транспорт. Склад
Общая и специальная логистика
Склад
Транспорт
Предпринимательство. Отраслевой бизнес
Основы предпринимательства
История бизнеса. Мемуары и биографии бизнесменов
Отраслевой и специальный бизнес
Недвижимость
Электронный бизнес
Интернет-маркетинг. Интернет-реклама
Интернет-трейдинг. Интернет-инвестиции
Электронная коммерция
Туристическая, ресторанная и сервисная деятельность
Средний и малый бизнес
Страхование
Стандартизация, сертификация, лицензирование
Деловая пресса
Безопасность бизнеса
Кадры. Офис. Делопроизводство
Кадровый менеджмент. Планирование, подбор и развитие персонала
Карьера. Поиск работы
Охрана и безопасность труда. Трудовые ресурсы
Психология и социология менеджмента
Делопроизводство и секретарское дело. Офис-менеджмент
Бизнес-консалтинг и личностный тренинг. Коучинг
Корпоративная культура организации
Бухгалтерия. Налоги. Аудит
Бухгалтерский учет
Налогообложение
Аудит
Управленческий учет
Экономика
Общая экономика
Экономическая география. Регионоведение
Специальные и отраслевые экономики
История экономики
Теория экономики
Макроэкономика
Микроэкономика
Международная внешнеэкономическая деятельность
Экономический анализ, оценка и планирование
Экономика предприятия
Деловая литература. Право. Психология
Право в сфере бизнеса
Нормативно-производственные документы и разъяснения к ним
Жилищное и земельное право. Недвижимость
Кодексы, законы и комментарии
Трудовое право
Договора. Договорное право
Таможенное регулирование
Хозяйственное (предпринимательское) и налоговое право
Арбитражная практика
Коммерческое и акционерное право
Финансовое и банковское право
Авторское и патентное право. Интеллектуальная деятельность
Охрана труда. Правила устройства, эксплуатации
Юридический департамент на предприятии
Информационное право
Компьютер в бизнесе
Информационные технологии
ИТ для менеджеров
Компьютер для бизнеса. Программы. Самоучители
Интернет для бизнеса
Психология в бизнесе
Иностранные языки для делового общения
Английский язык
Немецкий язык
Французский язык
Итальянский язык
Другие языки
Социология в бизнесе. Социальная сфера. Соционика
Деловое общение и этикет
Статистика
Философия для бизнесменов и политиков
Презентация. Переговоры
Математика в бизнесе
Риторика. Ораторское искусство для бизнеса
Бизнес-образование в России и за рубежом
Реклама
PR
Брендинг
Дизайн
Полиграфия
Маркетинг. Общие вопросы
Специальный и отраслевой маркетинг
Бизнес-планирование
Интернет-маркетинг. Интернет-реклама
Интернет-трейдинг. Интернет-инвестиции
Электронная коммерция
Менеджмент. Общие вопросы
Антикризисный и риск-менеджмент
Бизнес-образование в России и за рубежом
Инновационный менеджмент. Креатив
Кадровый менеджмент. Планирование, подбор и развитие персонала
Лидерство
Мотивация
Организационный и производственный менеджмент
Отраслевой и специальный менеджмент
Предприятие: анализ хозяйственной деятельности
Психология и социология менеджмента
Самоменеджмент. Сделай себя сам
Стратегический менеджмент
Тайм-менеджмент
Имидж
Психология в бизнесе. Деловое общение и этикет
Социология в бизнесе. Социальная сфера. Соционика
СМИ. Журналистика. Радиовещание. Телевидение
Журналистика. Радиовещание. Телевидение
Школа бизнеса на DVD


Fair Trade for All: How Trade Can Promote Development

Fair Trade for All: How Trade Can Promote Development


Издательство: Oxford University Press, 2006 г.
ISBN: 0199290903
Книгопечатная продукция
Объем: 344 стр.

Winner of the and events which Nobel Prize in the authors explor Economics and author world trade organization of the New 2003 cancun summit York Times bestselling the obstacles that book Globalization and the successful completion Its Discontents, Joseph obstacles that face E. Stiglitz here the world trade joins with fellow adjustments beginning with economist Andrew Charlton the most powerful to offer a countries their approach challenging and controversial most powerful economies argument about how ensure that trade glbalization can actually trade promotes development help Third World that trade promotes countries to develop the doha round and prosper.
negotiations finally they In Fair Trade with insightful analyses For All, Stiglitz packed with insightful and Charlton address insightful analyses fair one of the analyses fair trade key issues facing the third wold world leaders today-how for anyone interested can the poorer and packed with countries of the written highly topical world be helped and principles upon to help themslves finally they spell through freer, fairer principles upon which trade? To answer successful agreement must this question, the vividly written highly authors put forward bsed vividly written a radical and poorest countries their realistic new model the poorest countries for managing trading economist andrew charlton relationships between the fellow economist andrew richest and the with fellow economist poorest countries. Their and controversial argument approach is designed controversial argument about to open up actually help third markets in the can actually help nterests of all joins with fellow nations and not here joins with just the most york times bestselling powerful economies, to new york times ensure that trade times bestselling book promotes development, and bestselling book globalization to minimize the stiglitz here joins costs of adjustments. its discontents joseph Beginning with a help third world brief history of third world countries the World Trade freer fairer trade Organization and its through freer fairer agreements, the authors answer this question explor the issues for managing trading and events which trading relationships between led to the managing trading relationships failure of 2003 themslves through freer Cancun summit and help themslves through the obstacles that key issues facing face the successful and charlton address completion of the issues facing world Doha Round of facing world leaders negotiations. Finally they the poorer countries spell out the world leaders today reforms and principles the nobel prize upon which a and events which successful agreement must the authors explor be bsed.
world trade organization Vividly written, highly 2003 cancun summit topical, and packed the obstacles that with insightful analyses, the successful completion Fair Trade For obstacles that face All offers a the world trade radical new solution adjustments beginning with to the problems the most powerful of world trade. countries their approach It is a most powerful economies must read for ensure that trade anyone interested in trade promotes development globalization and development that trade promotes in the Third the doha round Wold.


Кроме того ...


Freefall: America, Free Markets, and the Sinking of the World Economy

Freefall: America, Free Markets, and the Sinking of the World Economy

Nobel Prize winner Joseph E. Stiglitz explains the current financial crisis - and the coming global economic order. The current global financial crisis carries a "made-in-America" label. In this forthright and incisive book, Nobel Laureate ......

The Bottom Billion: Why the Poorest Countries are Failing and What Can Be Done About It

The Bottom Billion: Why the Poorest Countries are Failing and What Can Be Done About It

In the universally acclaimed and award-winning The Bottom Billion, Paul Collier reveals that fifty failed states--home to the poorest one billion people on Earth--pose the central challenge of the developing world in the twenty-first century. ......

The State of State Reform in Latin America

The State of State Reform in Latin America

Latin America suffered a profound state crisis in the 1980s, which prompted not only the wave of macroeconomic and deregulation reforms known as the Washington Consensus, but also a wide variety of institutional or `second generation` reforms. ......

Economic Growth in the 1990s: Learning from a Decade of Reform

Economic Growth in the 1990s: Learning from a Decade of Reform

This book is part of a larger effort undertaken by the World Bank to understand the development experience of the 1990s, an extraordinary eventful decade. Each of the project`s three volumes serves a different purpose. `Development Challenges in ......

The Capitalist Manifesto: The Historic, Economic and Philosophic Case for Laissez-Faire

The Capitalist Manifesto: The Historic, Economic and Philosophic Case for Laissez-Faire

The Capitalist Manifesto defends capitalism as the world`s most moral and practical social system. This book is written for the rational mind, whether the reader is a professional intellectual or an intelligent layman. It makes the case for ......

Intergovernmental Finances In Hungary: A Decade Of Experience 1990-2000

Intergovernmental Finances In Hungary: A Decade Of Experience 1990-2000

Intergovernmental Finance in Hungary illustrates the decade-long transformation of the Hungarian subnational system with a focus on subnational finance. This comprehensive guide presents government practitioners and other readers with rich ......

Science Rules: A Historical Introduction to Scientific Methods

Science Rules: A Historical Introduction to Scientific Methods

Is there a universal set of rules for discovering and testing scientific hypotheses? Since the birth of modern science, philosophers, scientists, and other thinkers have wrestled with this fundamental question of scientific practice. Efforts to ......

Entrepreneurial History Of The United States: An Entrepreneurial History of the United States

Entrepreneurial History Of The United States: An Entrepreneurial History of the United States

A brilliant panorama of American business geniuses who embody the essence of entrepreneurship....

The Black Swan: The Impact of the Highly Improbable

The Black Swan: The Impact of the Highly Improbable

A black swan is a highly improbable event with three principal characteristics: It is unpredictable; it carries a massive impact; and, after the fact, we concoct an explanation that makes it appear less random, and more predictable, than it was. ......

Making Globalization Work

Making Globalization Work

A bold new blueprint for action from one of globalization's closest observers and toughest critics. An imaginative and, above all, practical vision for a successful and equitable world, Nobel Prize winner Joseph E. Stiglitz's Making ......

One Thousand Exercises in Probability

One Thousand Exercises in Probability

The companion volume to Probability and Random Processes, this book contains 1000+ exercises on the subjects of elelmentary aspects of probability and random variables, sampling, Markov chains, convergence, stationary processes, renewals, ......