Книги по рекламе, маркетингу, PR и дизайну


Каталог:  
Дизайн
Маркетинг. Реклама
Маркетинг. Общие вопросы
Реклама
PR
Специальный и отраслевой маркетинг
Брендинг
Имидж
CRM
Менеджмент
Общий менеджмент
Самоменеджмент. Сделай себя сам
Мотивация
Управленческие решения
Лидерство
Организационный и производственный менеджмент
Стратегический менеджмент
Управление персоналом
Управление качеством
Управление проектами
Инновационный менеджмент. Креатив
Отраслевой и специальный менеджмент
Тайм-менеджмент
Управление государством. Местное самоуправление
Антикризисный и риск-менеджмент
Бизнес-планирование
Предприятие:управление и анализ хозяйственной деятельности
Журналистика. Радиовещание. Телевидение
MBA. Бизнес-курс
Финансы. Банковское дело. Инвестиции
Финансы. Денежное обращение
Ценные бумаги. Инвестиции. Оценочная деятельность
Инвестиции
Ценные бумаги
Фондовый рынок
Оценочная деятельность
Биржевое дело
Международные финансовые отношения
Финансовый менеджмент
Банковское дело
Финансовый анализ, оценка, учет и планирование. Бюджет
Торговля. Логистика
Торговля. Продажи
Организация торговли. Продажи
Товароведение
Цена и ценообразование
Управление продажами. Мерчандайзинг
Закупки, поставки, тендеры
Логистика. Транспорт. Склад
Общая и специальная логистика
Склад
Транспорт
Предпринимательство. Отраслевой бизнес
Основы предпринимательства
История бизнеса. Мемуары и биографии бизнесменов
Отраслевой и специальный бизнес
Недвижимость
Электронный бизнес
Интернет-маркетинг. Интернет-реклама
Интернет-трейдинг. Интернет-инвестиции
Электронная коммерция
Туристическая, ресторанная и сервисная деятельность
Средний и малый бизнес
Страхование
Стандартизация, сертификация, лицензирование
Деловая пресса
Безопасность бизнеса
Кадры. Офис. Делопроизводство
Кадровый менеджмент. Планирование, подбор и развитие персонала
Карьера. Поиск работы
Охрана и безопасность труда. Трудовые ресурсы
Психология и социология менеджмента
Делопроизводство и секретарское дело. Офис-менеджмент
Бизнес-консалтинг и личностный тренинг. Коучинг
Корпоративная культура организации
Бухгалтерия. Налоги. Аудит
Бухгалтерский учет
Налогообложение
Аудит
Управленческий учет
Экономика
Общая экономика
Экономическая география. Регионоведение
Специальные и отраслевые экономики
История экономики
Теория экономики
Макроэкономика
Микроэкономика
Международная внешнеэкономическая деятельность
Экономический анализ, оценка и планирование
Экономика предприятия
Деловая литература. Право. Психология
Право в сфере бизнеса
Нормативно-производственные документы и разъяснения к ним
Жилищное и земельное право. Недвижимость
Кодексы, законы и комментарии
Трудовое право
Договора. Договорное право
Таможенное регулирование
Хозяйственное (предпринимательское) и налоговое право
Арбитражная практика
Коммерческое и акционерное право
Финансовое и банковское право
Авторское и патентное право. Интеллектуальная деятельность
Охрана труда. Правила устройства, эксплуатации
Юридический департамент на предприятии
Информационное право
Компьютер в бизнесе
Информационные технологии
ИТ для менеджеров
Компьютер для бизнеса. Программы. Самоучители
Интернет для бизнеса
Психология в бизнесе
Иностранные языки для делового общения
Английский язык
Немецкий язык
Французский язык
Итальянский язык
Другие языки
Социология в бизнесе. Социальная сфера. Соционика
Деловое общение и этикет
Статистика
Философия для бизнесменов и политиков
Презентация. Переговоры
Математика в бизнесе
Риторика. Ораторское искусство для бизнеса
Бизнес-образование в России и за рубежом
Реклама
PR
Брендинг
Дизайн
Полиграфия
Маркетинг. Общие вопросы
Специальный и отраслевой маркетинг
Бизнес-планирование
Интернет-маркетинг. Интернет-реклама
Интернет-трейдинг. Интернет-инвестиции
Электронная коммерция
Менеджмент. Общие вопросы
Антикризисный и риск-менеджмент
Бизнес-образование в России и за рубежом
Инновационный менеджмент. Креатив
Кадровый менеджмент. Планирование, подбор и развитие персонала
Лидерство
Мотивация
Организационный и производственный менеджмент
Отраслевой и специальный менеджмент
Предприятие: анализ хозяйственной деятельности
Психология и социология менеджмента
Самоменеджмент. Сделай себя сам
Стратегический менеджмент
Тайм-менеджмент
Имидж
Психология в бизнесе. Деловое общение и этикет
Социология в бизнесе. Социальная сфера. Соционика
СМИ. Журналистика. Радиовещание. Телевидение
Журналистика. Радиовещание. Телевидение
Школа бизнеса на DVD


Книги издательства "Routledge"

  • The Routledge Companion to Nonprofit Marketing

    The Routledge Companion to Nonprofit Marketing

    This timely collection of cutting-edge articles offers a complete overview of marketing in the nonprofit sector. Written by a leading team of international experts, it examines the issues faced by public and nonprofit organizations in marketing ......
  • Social Communication in Advertising: Consumption in the Mediated Marketplace

    Social Communication in Advertising: Consumption in the Mediated Marketplace

    Now available in a significantly updated third edition to address new issues such as the Internet and globalization, Social Communication in Advertising remains the most comprehensive historical study of advertising and its function within ......
  • The Growth Strategies Of Hotel Chains: Best Business Practices By Leading Companies

    The Growth Strategies Of Hotel Chains: Best Business Practices By Leading Companies

    A balanced overview of the theory and practice of hotel chains' growth strategies. With real-world examples in every chapter, it explains how and why the largest worldwide hotel chains have gained their present international status and shows how ......
  • The Costs of Crime and Justice

    The Costs of Crime and Justice

    In "The Costs of Crime and Justice", Mark Cohen presents a comprehensive view of the financial setbacks of criminal behaviour. Victims of crime might incur medical costs, lost wages and property damage; while for some crimes pain, suffering and ......
  • Advertising and Consumer Citizenship: Gender, Images and Rights

    Advertising and Consumer Citizenship: Gender, Images and Rights

    It is commonly accepted that we live in a society increasingly dominated by consumerism, where what we are is expressed by what we buy, and that advertising is one of the primary means through which we absorb these meanings. In this exciting and ......
  • Selling Places: The Marketing and Promotion of Towns and Cities, 1850-2000

    Selling Places: The Marketing and Promotion of Towns and Cities, 1850-2000

    Today, the projected image of a city may play a greater role than its reality in shaping the views of visitors, investors, and, even, residents. High pressure marketing and sales techniques are frequently used to help troubled cities in their ......
  • States Against Markets: The Limits of Globalization

    States Against Markets: The Limits of Globalization

    In "States Against Markets" the contributors challenge the perceived threat of the lowering of national borders and greater codependence to the nation-state. They examine the fundamental issues of competitiveness and market power, including a ......
  • A Macroeconomics Reader

    A Macroeconomics Reader

    A Macroeconomics Reader brings together a collection of key readings in modern macroeconomics. Each article has been carefully chosen to provide the reader with accessible, non-technical, reflective papers which critically assess important areas ......
  • Japanese Direct Investment in China. Locational Determinants and Characteristics

    Japanese Direct Investment in China. Locational Determinants and Characteristics

    China, with the world`s largest population, is set to become the second largest market in the world by 2010. The importance of understanding the environment for foreign direct investment (FDI) in China has never been more apparent. With this as ......
  • European Union: Power and Policy-making (European Public Policy)

    European Union: Power and Policy-making (European Public Policy)

    Written by some of the leading authorities in the field, this new edition has been significantly improved to provide students with even more authoritative and comprehensive coverage of how European Union policy is made....
  • Sales Management: A Global Perspective

    Sales Management: A Global Perspective

    Designed to prepare upper-level undergraduate and graduate business students for work in the exciting field of global sales management, this text focuses upon the managerial and cross-cultural aspects necessary for leading the global sales ......
  • Excellent Public Relations and Effective Organizations: A Study of Communication Management in Three Countries

    Excellent Public Relations and Effective Organizations: A Study of Communication Management in Three Countries

    This book, as well as the research it reports, is the product of symmetrical communication and collaboration. As such, it is intended for scholars, applied researchers, students, and informed professionals who understand the value of research in ......
  • Threat Assessment: A Risk Management Approach

    Threat Assessment: A Risk Management Approach

    Text provides the tools needed to protect employees from a variety of threats. Examines stalking, cyberthreats, insider threats, and workplace violence; revealing the best ways to reduce risk and manage emergencies. For security, business, and ......
  • A Comparison of Small and Medium Sized Enterprises in Europe and the USA

    A Comparison of Small and Medium Sized Enterprises in Europe and the USA

    Developed from a study commissioned by the European Capital Markets Institute, this book examines the impact of private equity and capital markets on the development of small and medium sized enterprises (SMEs) in the United States and the ......
  • Economics and Reality

    Economics and Reality

    There is an increasingly widespread belief, both within and outside the discipline, that modern economics is irrelevant to the understanding of the real world. Economics and Reality traces this irrelevance to the failure of economists to match ......