Книги по рекламе, маркетингу, PR и дизайну


Каталог:  
Дизайн
Маркетинг. Реклама
Маркетинг. Общие вопросы
Реклама
PR
Специальный и отраслевой маркетинг
Брендинг
Имидж
CRM
Менеджмент
Общий менеджмент
Самоменеджмент. Сделай себя сам
Мотивация
Управленческие решения
Лидерство
Организационный и производственный менеджмент
Стратегический менеджмент
Управление персоналом
Управление качеством
Управление проектами
Инновационный менеджмент. Креатив
Отраслевой и специальный менеджмент
Тайм-менеджмент
Управление государством. Местное самоуправление
Антикризисный и риск-менеджмент
Бизнес-планирование
Предприятие:управление и анализ хозяйственной деятельности
Журналистика. Радиовещание. Телевидение
MBA. Бизнес-курс
Финансы. Банковское дело. Инвестиции
Финансы. Денежное обращение
Ценные бумаги. Инвестиции. Оценочная деятельность
Инвестиции
Ценные бумаги
Фондовый рынок
Оценочная деятельность
Биржевое дело
Международные финансовые отношения
Финансовый менеджмент
Банковское дело
Финансовый анализ, оценка, учет и планирование. Бюджет
Торговля. Логистика
Торговля. Продажи
Организация торговли. Продажи
Товароведение
Цена и ценообразование
Управление продажами. Мерчандайзинг
Закупки, поставки, тендеры
Логистика. Транспорт. Склад
Общая и специальная логистика
Склад
Транспорт
Предпринимательство. Отраслевой бизнес
Основы предпринимательства
История бизнеса. Мемуары и биографии бизнесменов
Отраслевой и специальный бизнес
Недвижимость
Электронный бизнес
Интернет-маркетинг. Интернет-реклама
Интернет-трейдинг. Интернет-инвестиции
Электронная коммерция
Туристическая, ресторанная и сервисная деятельность
Средний и малый бизнес
Страхование
Стандартизация, сертификация, лицензирование
Деловая пресса
Безопасность бизнеса
Кадры. Офис. Делопроизводство
Кадровый менеджмент. Планирование, подбор и развитие персонала
Карьера. Поиск работы
Охрана и безопасность труда. Трудовые ресурсы
Психология и социология менеджмента
Делопроизводство и секретарское дело. Офис-менеджмент
Бизнес-консалтинг и личностный тренинг. Коучинг
Корпоративная культура организации
Бухгалтерия. Налоги. Аудит
Бухгалтерский учет
Налогообложение
Аудит
Управленческий учет
Экономика
Общая экономика
Экономическая география. Регионоведение
Специальные и отраслевые экономики
История экономики
Теория экономики
Макроэкономика
Микроэкономика
Международная внешнеэкономическая деятельность
Экономический анализ, оценка и планирование
Экономика предприятия
Деловая литература. Право. Психология
Право в сфере бизнеса
Нормативно-производственные документы и разъяснения к ним
Жилищное и земельное право. Недвижимость
Кодексы, законы и комментарии
Трудовое право
Договора. Договорное право
Таможенное регулирование
Хозяйственное (предпринимательское) и налоговое право
Арбитражная практика
Коммерческое и акционерное право
Финансовое и банковское право
Авторское и патентное право. Интеллектуальная деятельность
Охрана труда. Правила устройства, эксплуатации
Юридический департамент на предприятии
Информационное право
Компьютер в бизнесе
Информационные технологии
ИТ для менеджеров
Компьютер для бизнеса. Программы. Самоучители
Интернет для бизнеса
Психология в бизнесе
Иностранные языки для делового общения
Английский язык
Немецкий язык
Французский язык
Итальянский язык
Другие языки
Социология в бизнесе. Социальная сфера. Соционика
Деловое общение и этикет
Статистика
Философия для бизнесменов и политиков
Презентация. Переговоры
Математика в бизнесе
Риторика. Ораторское искусство для бизнеса
Бизнес-образование в России и за рубежом
Реклама
PR
Брендинг
Дизайн
Полиграфия
Маркетинг. Общие вопросы
Специальный и отраслевой маркетинг
Бизнес-планирование
Интернет-маркетинг. Интернет-реклама
Интернет-трейдинг. Интернет-инвестиции
Электронная коммерция
Менеджмент. Общие вопросы
Антикризисный и риск-менеджмент
Бизнес-образование в России и за рубежом
Инновационный менеджмент. Креатив
Кадровый менеджмент. Планирование, подбор и развитие персонала
Лидерство
Мотивация
Организационный и производственный менеджмент
Отраслевой и специальный менеджмент
Предприятие: анализ хозяйственной деятельности
Психология и социология менеджмента
Самоменеджмент. Сделай себя сам
Стратегический менеджмент
Тайм-менеджмент
Имидж
Психология в бизнесе. Деловое общение и этикет
Социология в бизнесе. Социальная сфера. Соционика
СМИ. Журналистика. Радиовещание. Телевидение
Журналистика. Радиовещание. Телевидение
Школа бизнеса на DVD


Книги издательства "Laurence King"

  • Print: Fashion, Interiors, Art

    Print: Fashion, Interiors, Art

    Printed textiles are an exciting and dynamic design area, with new mechanical and digital technologies opening up a wealth of creative possibilities for designers. Witty, hyperreal, and luxurious print designs are being used by fashion designers ......
  • Structural Packaging: Design Your Own Boxes and 3-D Forms

    Structural Packaging: Design Your Own Boxes and 3-D Forms

    Unlike other packaging titles, which simply provide templates to copy, this book enables designers of all packaging types to create 3-D packaging forms that are specific to their needs rather than based on an existing design. It teaches a simple ......
  • New Shoes: Contemporary Footwear Design

    New Shoes: Contemporary Footwear Design

    Fusing exquisite craftsmanship with engineering, footwear design is quite unlike any other fashion discipline. Feted internationally in fashion magazines and even celebrated in TV dramas, shoes have become more coveted and more coNectible in ......
  • Restaurant Graphics

    Restaurant Graphics

    The restaurant boom of the past two decades has both been a breeding ground for and relied heavily on arresting graphic design. A restaurant`s menu, matchbooks, business cards, signage, and napkins are as important to the brand and image as its ......
  • 100 Classic Graphic Design Journals

    100 Classic Graphic Design Journals

    100 Classic Graphic Design Journals surveys a unique collection of the most influential magazines devoted to graphic design, advertising and typography. These journals together span over 100 years of the history of print design and chart the ......
  • Graphic Design for Fashion

    Graphic Design for Fashion

    Graphic design for fashion must represent the core values of the brand while pushing boundaries and expectations. Often seen as a showcase relationship for a design studio, the seasonal nature of the end product provides a limitless testing ......
  • Knitwear Design

    Knitwear Design

    A practical guide to the dynamic revival of contemporary knitting, Knitwear Design is also a source of inspiration and advice on the latest techniques and practices. Packed with diagrams, knitwear samples and images from a wide range of ......
  • Adventures in Letterpress

    Adventures in Letterpress

    Tactile, retro, and idiosyncratic, hand-printed objects have an undeniable appeal, especially in a digital age. In recent years, the nearly obsolete craft of letterpress has been resurrected by artists and designers who have rescued cast-iron ......
  • No More Rules: Graphic Design and Postmodernism

    No More Rules: Graphic Design and Postmodernism

    The last thirty-five years have seen profound upheavals in the field of graphic communication. One by one, the old certainties about the techniques and purposes of graphic design have been questioned and torn apart. Jettisoning rules that no ......
  • How to Create Your Final Collection (+ CD-ROM)

    How to Create Your Final Collection (+ CD-ROM)

    Designing a final degree collection is a fashion student`s first chance to approach the reality of the industry. This handbook provides a step-by-step guide to creating this collection, with each chapter exploring a different stage of the ......
  • Detail in Contemporary Bar and Restaurant Design (+ CD-ROM)

    Detail in Contemporary Bar and Restaurant Design (+ CD-ROM)

    Bars and restaurants need to be assertive. Customers tend not to visit them to satisfy basic appetites for food or drink but for the social opportunities. Their interiors need to occupy the imagination of their customers and to whet the appetite ......
  • The Design Book: 1000 New Designs for the Home and Where to Find Them

    The Design Book: 1000 New Designs for the Home and Where to Find Them

    The Design Book brings together the best in contemporary design for the home, presenting a huge range of striking new products: tables and chairs, sofas and beds, storage, kitchens and bathrooms, tableware, textiles and surfaces, lighting, ......
  • Advertising for People Who Don`t Like Advertising

    Advertising for People Who Don`t Like Advertising

    This is a book by a company that dislikes advertising as much as anyone. Nevertheless, it makes adverts. It has worked with global brands to produce fashion collections and promoted a town with a mass wedding. It creates advertising with more ......
  • How to be a Graphic Designer, Without Losing Your Soul

    How to be a Graphic Designer, Without Losing Your Soul

    Graphic designers constantly complain that there is no career manual to guide them through the profession. Design consultant and writer Adrian Shaughnessy draws on a wealth of experience to provide just such a handbook. Aimed at the ......
  • Cut and Fold Techniques for Promotional Materials

    Cut and Fold Techniques for Promotional Materials

    Cut and Fold Techniques for Promotional Materials is a unique collection of over 40 attention-grabbing cut-and-fold designs that when printed and illustrated form memorable give-aways to promote and advertise services and products. The book ......