Книги по рекламе, маркетингу, PR и дизайну


Каталог:  
Дизайн
Маркетинг. Реклама
Маркетинг. Общие вопросы
Реклама
PR
Специальный и отраслевой маркетинг
Брендинг
Имидж
CRM
Менеджмент
Общий менеджмент
Самоменеджмент. Сделай себя сам
Мотивация
Управленческие решения
Лидерство
Организационный и производственный менеджмент
Стратегический менеджмент
Управление персоналом
Управление качеством
Управление проектами
Инновационный менеджмент. Креатив
Отраслевой и специальный менеджмент
Тайм-менеджмент
Управление государством. Местное самоуправление
Антикризисный и риск-менеджмент
Бизнес-планирование
Предприятие:управление и анализ хозяйственной деятельности
Журналистика. Радиовещание. Телевидение
MBA. Бизнес-курс
Финансы. Банковское дело. Инвестиции
Финансы. Денежное обращение
Ценные бумаги. Инвестиции. Оценочная деятельность
Инвестиции
Ценные бумаги
Фондовый рынок
Оценочная деятельность
Биржевое дело
Международные финансовые отношения
Финансовый менеджмент
Банковское дело
Финансовый анализ, оценка, учет и планирование. Бюджет
Торговля. Логистика
Торговля. Продажи
Организация торговли. Продажи
Товароведение
Цена и ценообразование
Управление продажами. Мерчандайзинг
Закупки, поставки, тендеры
Логистика. Транспорт. Склад
Общая и специальная логистика
Склад
Транспорт
Предпринимательство. Отраслевой бизнес
Основы предпринимательства
История бизнеса. Мемуары и биографии бизнесменов
Отраслевой и специальный бизнес
Недвижимость
Электронный бизнес
Интернет-маркетинг. Интернет-реклама
Интернет-трейдинг. Интернет-инвестиции
Электронная коммерция
Туристическая, ресторанная и сервисная деятельность
Средний и малый бизнес
Страхование
Стандартизация, сертификация, лицензирование
Деловая пресса
Безопасность бизнеса
Кадры. Офис. Делопроизводство
Кадровый менеджмент. Планирование, подбор и развитие персонала
Карьера. Поиск работы
Охрана и безопасность труда. Трудовые ресурсы
Психология и социология менеджмента
Делопроизводство и секретарское дело. Офис-менеджмент
Бизнес-консалтинг и личностный тренинг. Коучинг
Корпоративная культура организации
Бухгалтерия. Налоги. Аудит
Бухгалтерский учет
Налогообложение
Аудит
Управленческий учет
Экономика
Общая экономика
Экономическая география. Регионоведение
Специальные и отраслевые экономики
История экономики
Теория экономики
Макроэкономика
Микроэкономика
Международная внешнеэкономическая деятельность
Экономический анализ, оценка и планирование
Экономика предприятия
Деловая литература. Право. Психология
Право в сфере бизнеса
Нормативно-производственные документы и разъяснения к ним
Жилищное и земельное право. Недвижимость
Кодексы, законы и комментарии
Трудовое право
Договора. Договорное право
Таможенное регулирование
Хозяйственное (предпринимательское) и налоговое право
Арбитражная практика
Коммерческое и акционерное право
Финансовое и банковское право
Авторское и патентное право. Интеллектуальная деятельность
Охрана труда. Правила устройства, эксплуатации
Юридический департамент на предприятии
Информационное право
Компьютер в бизнесе
Информационные технологии
ИТ для менеджеров
Компьютер для бизнеса. Программы. Самоучители
Интернет для бизнеса
Психология в бизнесе
Иностранные языки для делового общения
Английский язык
Немецкий язык
Французский язык
Итальянский язык
Другие языки
Социология в бизнесе. Социальная сфера. Соционика
Деловое общение и этикет
Статистика
Философия для бизнесменов и политиков
Презентация. Переговоры
Математика в бизнесе
Риторика. Ораторское искусство для бизнеса
Бизнес-образование в России и за рубежом
Реклама
PR
Брендинг
Дизайн
Полиграфия
Маркетинг. Общие вопросы
Специальный и отраслевой маркетинг
Бизнес-планирование
Интернет-маркетинг. Интернет-реклама
Интернет-трейдинг. Интернет-инвестиции
Электронная коммерция
Менеджмент. Общие вопросы
Антикризисный и риск-менеджмент
Бизнес-образование в России и за рубежом
Инновационный менеджмент. Креатив
Кадровый менеджмент. Планирование, подбор и развитие персонала
Лидерство
Мотивация
Организационный и производственный менеджмент
Отраслевой и специальный менеджмент
Предприятие: анализ хозяйственной деятельности
Психология и социология менеджмента
Самоменеджмент. Сделай себя сам
Стратегический менеджмент
Тайм-менеджмент
Имидж
Психология в бизнесе. Деловое общение и этикет
Социология в бизнесе. Социальная сфера. Соционика
СМИ. Журналистика. Радиовещание. Телевидение
Журналистика. Радиовещание. Телевидение
Школа бизнеса на DVD


Книги издательства "Sage Publications"

  • Positive Organizational Behavior

    Positive Organizational Behavior

    Positive Organizational Behavior is emerging as a truly contemporary movement within the classic discipline of organizational behavior. The best work of leading scholars is gathered together in one edited collection. Chapters present the states, ......
  • Public Relations Writing: Principles in Practice

    Public Relations Writing: Principles in Practice

    Public Relations Writing: Principles in Practice is a comprehensive core text that guides students from the most basic foundations of public relations writing-research, planning, ethics, organizational culture, law, and design-through the ......
  • The Long Interview

    The Long Interview

    The Long Interview provides a systematic guide to the theory and methods of the long qualitative interview or intensive interviewing. It gives a clear explanation of one of the most powerful tools of the qualitative researcher. The volume begins ......
  • Handbook of Marketing Scales. Multi-Item Measures for Marketing and Consumer Behavior Research

    Handbook of Marketing Scales. Multi-Item Measures for Marketing and Consumer Behavior Research

    The Handbook of Marketing Scales, represents a clear and user-friendly collection of multi-item, self-report measures developed and frequently used in consumer behavior and marketing research. More than 150 scales are included in the Handbook. ......
  • Practical Program Evaluation: Assessing and Improving Planning, Implementation, and Effectiveness

    Practical Program Evaluation: Assessing and Improving Planning, Implementation, and Effectiveness

    "Practical Program Evaluation: Assessing and Improving Planning, Implementation, and Effectiveness" introduces students to the real world of evaluation, focusing on issues that arise in professional practice. Author Huey T. Chen concentrates on ......
  • Discourse as Structure and Process

    Discourse as Structure and Process

    What are the structures of discourse and what are the functions of these structures in the communicative context? This volume explains how and why discourse is organized at various levels. The multidiscplinary contributions illustrate that ......
  • Contemporary Marketing and Consumer Behavior: An Anthropological Sourcebook

    Contemporary Marketing and Consumer Behavior: An Anthropological Sourcebook

    "Anyone concerned with understanding the consumer will find John Sherry`s new book invaluable. In the last decade, the most important contributions to the meaning of products, brands, and advertising in consumers` lives have come from ......
  • The Ultimate Secrets of Advertising

    The Ultimate Secrets of Advertising

    This book is based on state-of-the-art research, including pure single-source research, consumer panel research, a predictive technique to pre-test television commercials, econometric evaluation, and studies of market and brand aggregates. ......
  • Cultural Metaphors: Readings, Research Translations, and Commentary

    Cultural Metaphors: Readings, Research Translations, and Commentary

    This outstanding volume examines the importance and usefulness of metaphors as a way of understanding national cultures. The research translations include not only limited empirical studies in which specific hypothesis are tested, but also ......
  • Small Groups As Complex Systems: Formation, Coordination, Development, and Adaptation

    Small Groups As Complex Systems: Formation, Coordination, Development, and Adaptation

    What are groups? How do they behave? Arrow, McGrath, and Berdahl answer these questions by developing a general theory of small groups as complex systems. Basing their theory on concepts distilled from general systems theory, dynamical systems ......
  • Culture

    Culture's Consequences: Comparing Values, Behaviors, Institutions and Organizations Across Nations

    Geert Hofstede has completely rewritten, revised and updated Cultures Consequences for the twenty-first century, he has broadened the book`s cross-disciplinary appeal, expanded the coverage of countries examined from 40 to more than 50, ......
  • Affordable Housing and Urban Redevelopment in the United States: Learning from Failure and Success

    Affordable Housing and Urban Redevelopment in the United States: Learning from Failure and Success

    Bringing together the thoughts of leading academics and practitioners, Affordable Housing and Urban Redevelopment in the United States explores the lessons that can be drawn from the U.S. experience in providing affordable housing. This unique ......
  • Globalization and Nationalism

    Globalization and Nationalism

    This book provides a new approach to the understanding of economic policy reform by placing it in the context of the perennial conflict between the two historical social forces of economic globalization and economic nationalism and examines ......
  • Understanding Modern Japan: A Political Economy of Development, Culture and Global Power

    Understanding Modern Japan: A Political Economy of Development, Culture and Global Power

    This text provides a wide-ranging overview of the development experience of Japan within Pacific Asia and the wider global political system. P W Preston maps Japan`s shift into the modern world through a series of breaks in which Japanese polity ......
  • For Positivist Organization Theory

    For Positivist Organization Theory

    Organization theory is presently dominated by theories of strategic choice and politics. Managers are seen as exercising a wide choice and maximizing their personal self-interest through complex power struggles. This stimulating volume ......