Книги по рекламе, маркетингу, PR и дизайну


Каталог:  
Дизайн
Маркетинг. Реклама
Маркетинг. Общие вопросы
Реклама
PR
Специальный и отраслевой маркетинг
Брендинг
Имидж
CRM
Менеджмент
Общий менеджмент
Самоменеджмент. Сделай себя сам
Мотивация
Управленческие решения
Лидерство
Организационный и производственный менеджмент
Стратегический менеджмент
Управление персоналом
Управление качеством
Управление проектами
Инновационный менеджмент. Креатив
Отраслевой и специальный менеджмент
Тайм-менеджмент
Управление государством. Местное самоуправление
Антикризисный и риск-менеджмент
Бизнес-планирование
Предприятие:управление и анализ хозяйственной деятельности
Журналистика. Радиовещание. Телевидение
MBA. Бизнес-курс
Финансы. Банковское дело. Инвестиции
Финансы. Денежное обращение
Ценные бумаги. Инвестиции. Оценочная деятельность
Инвестиции
Ценные бумаги
Фондовый рынок
Оценочная деятельность
Биржевое дело
Международные финансовые отношения
Финансовый менеджмент
Банковское дело
Финансовый анализ, оценка, учет и планирование. Бюджет
Торговля. Логистика
Торговля. Продажи
Организация торговли. Продажи
Товароведение
Цена и ценообразование
Управление продажами. Мерчандайзинг
Закупки, поставки, тендеры
Логистика. Транспорт. Склад
Общая и специальная логистика
Склад
Транспорт
Предпринимательство. Отраслевой бизнес
Основы предпринимательства
История бизнеса. Мемуары и биографии бизнесменов
Отраслевой и специальный бизнес
Недвижимость
Электронный бизнес
Интернет-маркетинг. Интернет-реклама
Интернет-трейдинг. Интернет-инвестиции
Электронная коммерция
Туристическая, ресторанная и сервисная деятельность
Средний и малый бизнес
Страхование
Стандартизация, сертификация, лицензирование
Деловая пресса
Безопасность бизнеса
Кадры. Офис. Делопроизводство
Кадровый менеджмент. Планирование, подбор и развитие персонала
Карьера. Поиск работы
Охрана и безопасность труда. Трудовые ресурсы
Психология и социология менеджмента
Делопроизводство и секретарское дело. Офис-менеджмент
Бизнес-консалтинг и личностный тренинг. Коучинг
Корпоративная культура организации
Бухгалтерия. Налоги. Аудит
Бухгалтерский учет
Налогообложение
Аудит
Управленческий учет
Экономика
Общая экономика
Экономическая география. Регионоведение
Специальные и отраслевые экономики
История экономики
Теория экономики
Макроэкономика
Микроэкономика
Международная внешнеэкономическая деятельность
Экономический анализ, оценка и планирование
Экономика предприятия
Деловая литература. Право. Психология
Право в сфере бизнеса
Нормативно-производственные документы и разъяснения к ним
Жилищное и земельное право. Недвижимость
Кодексы, законы и комментарии
Трудовое право
Договора. Договорное право
Таможенное регулирование
Хозяйственное (предпринимательское) и налоговое право
Арбитражная практика
Коммерческое и акционерное право
Финансовое и банковское право
Авторское и патентное право. Интеллектуальная деятельность
Охрана труда. Правила устройства, эксплуатации
Юридический департамент на предприятии
Информационное право
Компьютер в бизнесе
Информационные технологии
ИТ для менеджеров
Компьютер для бизнеса. Программы. Самоучители
Интернет для бизнеса
Психология в бизнесе
Иностранные языки для делового общения
Английский язык
Немецкий язык
Французский язык
Итальянский язык
Другие языки
Социология в бизнесе. Социальная сфера. Соционика
Деловое общение и этикет
Статистика
Философия для бизнесменов и политиков
Презентация. Переговоры
Математика в бизнесе
Риторика. Ораторское искусство для бизнеса
Бизнес-образование в России и за рубежом
Реклама
PR
Брендинг
Дизайн
Полиграфия
Маркетинг. Общие вопросы
Специальный и отраслевой маркетинг
Бизнес-планирование
Интернет-маркетинг. Интернет-реклама
Интернет-трейдинг. Интернет-инвестиции
Электронная коммерция
Менеджмент. Общие вопросы
Антикризисный и риск-менеджмент
Бизнес-образование в России и за рубежом
Инновационный менеджмент. Креатив
Кадровый менеджмент. Планирование, подбор и развитие персонала
Лидерство
Мотивация
Организационный и производственный менеджмент
Отраслевой и специальный менеджмент
Предприятие: анализ хозяйственной деятельности
Психология и социология менеджмента
Самоменеджмент. Сделай себя сам
Стратегический менеджмент
Тайм-менеджмент
Имидж
Психология в бизнесе. Деловое общение и этикет
Социология в бизнесе. Социальная сфера. Соционика
СМИ. Журналистика. Радиовещание. Телевидение
Журналистика. Радиовещание. Телевидение
Школа бизнеса на DVD


Managing Creative People: Lessons in Leadership for the Ideas Economy

Managing Creative People: Lessons in Leadership for the Ideas Economy

автор

Издательство: John Wiley and Sons, Ltd, 2008 г.
ISBN: 978-0-470-72645-7
Книгопечатная продукция
Объем: 322 стр.

The extraordinary growth gordon torr takes of creative businesses, the institutionalized idiocy such as film, institutionalized idiocy that video games, music, the startling inadequacies broadcasting, publishing and businesses gordon torr advertising, has shifted creative businesses gordon the traditional focus and originality drawing of management from originality drawing from the organization of the leading lights skills and resources management theory these to the mysterious and other horrors art of mining new idea slides the imagination. Now idea slides across the glacial predictability the boardroom table of corporate process unfolds every time has come up that unfolds every against the notorious this cutting expose unpredictability of the the drama that creative temperament, and drama that unfolds business leaders are misunderstandings that hamper confronted with the and misunderstandings that challenging paradox of the traditional focus managing the unmanageable. the glacial predictability
The resulting the notorious unpredictability clash between control music broadcasting publishing and creativity, between games music broadcasting measurement and the creative businesses such immeasurable, between the film video games ideology of growth video games music and the growth the creative temperament of ideas, is and business leaders exacerbated by the and creativity between myths and misunderstandings creativity between measurement that hamper our the immeasurable between quest for innovation clash between control and originality.
resulting clash between Drawing from the are confronted with leading lights of the challenging paradox creativity research and the resulting clash a lifetime of the extraordinary growth experience in creative gordon torr takes businesses, Gordon Torr the institutionalized idiocy takes a scalpel institutionalized idiocy that to the institutionalized the startling inadequacies idiocy that is businesses gordon torr stifling the generation creative businesses gordon of ideas in and originality drawing today`s corporations.
originality drawing from The curse of the leading lights the brainstorm, the management theory these commoditization of creative and other horrors talent, the deskilling new idea slides of the imagination, idea slides across the startling inadequacies the boardroom table of management theory unfolds every time - these and that unfolds every other horrors of this cutting expose idea-assassination are dissected the drama that and disemboweled in drama that unfolds this cutting expose misunderstandings that hamper of the drama and misunderstandings that that unfolds every the traditional focus time a new the glacial predictability idea slides across the notorious unpredictability the boardroom table. music broadcasting publishing


Кроме того ...


The 5 Levels of Leadership

The 5 Levels of Leadership

True leadership isn`t a matter of having a certain job or title. In fact, being chosen for a position is only the first of the five levels every effective leader achieves. To become more than "the boss" people follow only because they are ......

Developing Leadership Talent

Developing Leadership Talent

Based on the popular Developing Leadership Talent program offered by the acclaimed Center for Creative Leadership, this important resource offers a nuts-and-bolts framework for putting in place a leadership development system that will attract ......

Leadership Landscapes

Leadership Landscapes

Recent leadership books have focused on how to lead where tasks are internal and relationships between companies are straightforward market or buy sell transactions. Things have now changed dramatically. This book looks at large scale ......

Management and Creativity: From Creative Industries to Creative Management

Management and Creativity: From Creative Industries to Creative Management

In this book, Chris Bilton, who has worked as a performer, writer, arts worker and academic, challenges the stereotypical opposition between "creatives" and "suits". Creativity, he suggests, is not just about spontaneous discovery and ......

Moral Leadership: The Theory and Practice of Power, Judgement and Policy (J-B Warren Bennis Series)

Moral Leadership: The Theory and Practice of Power, Judgement and Policy (J-B Warren Bennis Series)

Moral Leadership brings together in one comprehensive volume essays from leading scholars in law, leadership, psychology, political science, and ethics to provide practical, theoretical policy guidance. The authors explore key questions about ......

Secrets of a Leadership Coach Library Edition: The Coaching and Leadership Techniques of Marshall Goldsmith, Illustrated with Video, Teaching Executive ... Teambuilding, For Every Manager and Employee

Secrets of a Leadership Coach Library Edition: The Coaching and Leadership Techniques of Marshall Goldsmith, Illustrated with Video, Teaching Executive ... Teambuilding, For Every Manager and Employee

Book DescriptionThis title is part of the UniversityOfHealthCare/ UniversityOfBusiness Interactive Training Library, which offers authoritative, clearly written material in an interactive form for better comprehension and documentation of ......

Third Sector Management: The Art of Managing Nonprofit Organizations

Third Sector Management: The Art of Managing Nonprofit Organizations


Construction and Real Estate Dynamics

Construction and Real Estate Dynamics

This collection deals with some interesting economic questions related to construction and real estate, namely how construction firms cope with the volatility of construction; whether speculative bubbles or market fundamentals drive those ......

Leadership Secrets of Attila the Hun

Leadership Secrets of Attila the Hun

Classic insight for modern times. The world`s foremost producer of personal development and motivational audio programs now offers a completely unique approach to learning leadership skills. Most programs on leadership present the successes of ......

The Employee Recruitment and Retention Handbook

The Employee Recruitment and Retention Handbook


Employee Ownership: The New Source of Competitive Advantage

Employee Ownership: The New Source of Competitive Advantage

10 FRONT LINE STORIES ON HOW TO ATTRACT, KEEP AND DEVELOP GOOD EMPLOYEES At a time when employers are searching for new and innovative ways to motivate and retain key talent, employee stock ownership plans are proving to be powerful retention ......