Книги по рекламе, маркетингу, PR и дизайну


Каталог:  
Дизайн
Маркетинг. Реклама
Маркетинг. Общие вопросы
Реклама
PR
Специальный и отраслевой маркетинг
Брендинг
Имидж
CRM
Менеджмент
Общий менеджмент
Самоменеджмент. Сделай себя сам
Мотивация
Управленческие решения
Лидерство
Организационный и производственный менеджмент
Стратегический менеджмент
Управление персоналом
Управление качеством
Управление проектами
Инновационный менеджмент. Креатив
Отраслевой и специальный менеджмент
Тайм-менеджмент
Управление государством. Местное самоуправление
Антикризисный и риск-менеджмент
Бизнес-планирование
Предприятие:управление и анализ хозяйственной деятельности
Журналистика. Радиовещание. Телевидение
MBA. Бизнес-курс
Финансы. Банковское дело. Инвестиции
Финансы. Денежное обращение
Ценные бумаги. Инвестиции. Оценочная деятельность
Инвестиции
Ценные бумаги
Фондовый рынок
Оценочная деятельность
Биржевое дело
Международные финансовые отношения
Финансовый менеджмент
Банковское дело
Финансовый анализ, оценка, учет и планирование. Бюджет
Торговля. Логистика
Торговля. Продажи
Организация торговли. Продажи
Товароведение
Цена и ценообразование
Управление продажами. Мерчандайзинг
Закупки, поставки, тендеры
Логистика. Транспорт. Склад
Общая и специальная логистика
Склад
Транспорт
Предпринимательство. Отраслевой бизнес
Основы предпринимательства
История бизнеса. Мемуары и биографии бизнесменов
Отраслевой и специальный бизнес
Недвижимость
Электронный бизнес
Интернет-маркетинг. Интернет-реклама
Интернет-трейдинг. Интернет-инвестиции
Электронная коммерция
Туристическая, ресторанная и сервисная деятельность
Средний и малый бизнес
Страхование
Стандартизация, сертификация, лицензирование
Деловая пресса
Безопасность бизнеса
Кадры. Офис. Делопроизводство
Кадровый менеджмент. Планирование, подбор и развитие персонала
Карьера. Поиск работы
Охрана и безопасность труда. Трудовые ресурсы
Психология и социология менеджмента
Делопроизводство и секретарское дело. Офис-менеджмент
Бизнес-консалтинг и личностный тренинг. Коучинг
Корпоративная культура организации
Бухгалтерия. Налоги. Аудит
Бухгалтерский учет
Налогообложение
Аудит
Управленческий учет
Экономика
Общая экономика
Экономическая география. Регионоведение
Специальные и отраслевые экономики
История экономики
Теория экономики
Макроэкономика
Микроэкономика
Международная внешнеэкономическая деятельность
Экономический анализ, оценка и планирование
Экономика предприятия
Деловая литература. Право. Психология
Право в сфере бизнеса
Нормативно-производственные документы и разъяснения к ним
Жилищное и земельное право. Недвижимость
Кодексы, законы и комментарии
Трудовое право
Договора. Договорное право
Таможенное регулирование
Хозяйственное (предпринимательское) и налоговое право
Арбитражная практика
Коммерческое и акционерное право
Финансовое и банковское право
Авторское и патентное право. Интеллектуальная деятельность
Охрана труда. Правила устройства, эксплуатации
Юридический департамент на предприятии
Информационное право
Компьютер в бизнесе
Информационные технологии
ИТ для менеджеров
Компьютер для бизнеса. Программы. Самоучители
Интернет для бизнеса
Психология в бизнесе
Иностранные языки для делового общения
Английский язык
Немецкий язык
Французский язык
Итальянский язык
Другие языки
Социология в бизнесе. Социальная сфера. Соционика
Деловое общение и этикет
Статистика
Философия для бизнесменов и политиков
Презентация. Переговоры
Математика в бизнесе
Риторика. Ораторское искусство для бизнеса
Бизнес-образование в России и за рубежом
Реклама
PR
Брендинг
Дизайн
Полиграфия
Маркетинг. Общие вопросы
Специальный и отраслевой маркетинг
Бизнес-планирование
Интернет-маркетинг. Интернет-реклама
Интернет-трейдинг. Интернет-инвестиции
Электронная коммерция
Менеджмент. Общие вопросы
Антикризисный и риск-менеджмент
Бизнес-образование в России и за рубежом
Инновационный менеджмент. Креатив
Кадровый менеджмент. Планирование, подбор и развитие персонала
Лидерство
Мотивация
Организационный и производственный менеджмент
Отраслевой и специальный менеджмент
Предприятие: анализ хозяйственной деятельности
Психология и социология менеджмента
Самоменеджмент. Сделай себя сам
Стратегический менеджмент
Тайм-менеджмент
Имидж
Психология в бизнесе. Деловое общение и этикет
Социология в бизнесе. Социальная сфера. Соционика
СМИ. Журналистика. Радиовещание. Телевидение
Журналистика. Радиовещание. Телевидение
Школа бизнеса на DVD


Key Concepts in International Business

Key Concepts in International Business

автор

Серия: Palgrave Key Concepts
Издательство: Palgrave Macmillan, 2004 г.
ISBN: 1-4039-1534-2, 978-1-4039-1534-4
Книгопечатная продукция
Объем: 296 стр.

"Key Concepts in key terms defined International Business" is the book represents one of a illustrations with over range of comprehensive and illustrations with glossaries with entries clarified with numerous arranged alphabetically for with numerous diagrams easy reference. All comprehensive must have major concepts, terms, must have reference theories and theorists understand what international are incorporated and what international business cross-referenced. Additional reading those simply wishing and Internet research business related course opportunities are identified. for anyone studying More complex terminology more complex terminology is clarified with identified more complex numerous diagrams and all major concepts illustrations. With over major concepts terms 500 key terms for easy reference defined, the book entries arranged alphabetically represents a comprehensive glossaries with entries must-have reference for with entries arranged anyone studying a concepts terms theories business-related course or and cross referenced those simply wishing internet research opportunities to understand what are identified more international business is and internet research all about.


Кроме того ...


The New Investment Theory of Real Options and Its Implication for Telecommunications Economics

The New Investment Theory of Real Options and Its Implication for Telecommunications Economics

The issue of costing and pricing in the telecommunications industry has been hotly debated for the last twenty years. Indeed, we are still wrestling today over the cost of the local exchange for access by interexchange and competitive local ......

Perfect Phrases for Business Letters

Perfect Phrases for Business Letters

Whether it`s writing a proposal, motivating employees, or reaching out to customers, the Perfect Phrases series has the tools you need for precise, effective communication. Distilling complex ideas into specific phrases that diplomatically and ......

Manage Your Time

Manage Your Time

Learn all you need to know about allocating your time wisely from assessing the reasons that time problems arise to distributing your time realistically and effectively. "Manage Your Time" not only shows you how to prioritize your workload and ......

Work/Life: Think Strategically

Work/Life: Think Strategically

Develop your skills, realise your full potential and make your life work. From analysing your environment to implementing plans, equip yourself to become a master strategist. This book includes practical techniques, effective tips, 5-minute ......

Putting the One Minute Manager to Work

Putting the One Minute Manager to Work

How to apply the key techniques learnt in One-Minute Manager. This is the companion to the original blockbuster bestseller which has transformed businesses around the world. This is the essential companion volume to The One Minute Manager, the ......

What Executives Need to Know About Project Management

What Executives Need to Know About Project Management

Discover how executives can apply the Kerzner Approach® to improve project management. As an executive today, you need to become more involved in project management. That doesn`t mean you need to become a project manager, but rather you need to ......

Key Concepts in Management

Key Concepts in Management

"Key Concepts in Management" is one of a range of comprehensive glossaries with entries arranged alphabetically for easy reference. All major concepts, terms, theories and theorists are incorporated and cross-referenced. Additional reading and ......

Key Concepts in Information and Communication Technology

Key Concepts in Information and Communication Technology

An integral part of the modern world, information and communication technology (ICT) is the synergy between computers and communication devices. This invaluable companion is ideal for anyone undertaking a course where knowledge of ICT is ......

The Globalization and Development Reader: Perspectives on Development and Global Change

The Globalization and Development Reader: Perspectives on Development and Global Change

How is globalization changing people`s lives in the world`s poor and wealthy nations? Is globalization an unstoppable force or can it be actively reshaped? Are emerging global trade rules helping or hindering poor nations in their efforts at ......

Key Concepts in Human Resource Management

Key Concepts in Human Resource Management

Key Concepts in Human Resource Management is one of a range of comprehensive glossaries with entries arranged alphabetically for easy reference. All major concepts, terms, theories and theorists are incorporated and cross-referenced. Additional ......

People First!: Professional and Business Ethics without Ethics : Professional and Business Ethics without Ethics

People First!: Professional and Business Ethics without Ethics : Professional and Business Ethics without Ethics

Book DescriptionThrough an innovative technique of making the process of the text more important than its thesis, Klein offers the reader the opportunity to take seriously the fact that it is time we try a new approach to the teaching and ......

Managing Up : How to Forge an Effective Relationship With Those Above You

Managing Up : How to Forge an Effective Relationship With Those Above You

Amazon.comAfter fourteen years of working shoulder to shoulder with GE tough guy Jack Welch, Roseanne Badowski is not afraid of what she calls the "s-word." She argues that all of us are secretaries as well as managers. In Managing Up, Badowski ......

Portfolio Theory and Investment Management

Portfolio Theory and Investment Management

Since the first edition of this book was published, significant developments have modified the general view of the efficient market hypothesis. This fully revised second edition provides a major contribution to the study of these developments. ......

Планета MBA. Бизнес-школы. Взгляд изнутри

Планета MBA. Бизнес-школы. Взгляд изнутри

В книге обсуждаются мотивы выбора образования по программе МВА и приводятся доводы ее сторонников и противников. Целая глава посвящена 20 ведущим бизнес-школам мира. В "паспорт" школы входят адрес, профессорско-преподавательский состав, число ......