Книги по рекламе, маркетингу, PR и дизайну


Каталог:  
Дизайн
Маркетинг. Реклама
Маркетинг. Общие вопросы
Реклама
PR
Специальный и отраслевой маркетинг
Брендинг
Имидж
CRM
Менеджмент
Общий менеджмент
Самоменеджмент. Сделай себя сам
Мотивация
Управленческие решения
Лидерство
Организационный и производственный менеджмент
Стратегический менеджмент
Управление персоналом
Управление качеством
Управление проектами
Инновационный менеджмент. Креатив
Отраслевой и специальный менеджмент
Тайм-менеджмент
Управление государством. Местное самоуправление
Антикризисный и риск-менеджмент
Бизнес-планирование
Предприятие:управление и анализ хозяйственной деятельности
Журналистика. Радиовещание. Телевидение
MBA. Бизнес-курс
Финансы. Банковское дело. Инвестиции
Финансы. Денежное обращение
Ценные бумаги. Инвестиции. Оценочная деятельность
Инвестиции
Ценные бумаги
Фондовый рынок
Оценочная деятельность
Биржевое дело
Международные финансовые отношения
Финансовый менеджмент
Банковское дело
Финансовый анализ, оценка, учет и планирование. Бюджет
Торговля. Логистика
Торговля. Продажи
Организация торговли. Продажи
Товароведение
Цена и ценообразование
Управление продажами. Мерчандайзинг
Закупки, поставки, тендеры
Логистика. Транспорт. Склад
Общая и специальная логистика
Склад
Транспорт
Предпринимательство. Отраслевой бизнес
Основы предпринимательства
История бизнеса. Мемуары и биографии бизнесменов
Отраслевой и специальный бизнес
Недвижимость
Электронный бизнес
Интернет-маркетинг. Интернет-реклама
Интернет-трейдинг. Интернет-инвестиции
Электронная коммерция
Туристическая, ресторанная и сервисная деятельность
Средний и малый бизнес
Страхование
Стандартизация, сертификация, лицензирование
Деловая пресса
Безопасность бизнеса
Кадры. Офис. Делопроизводство
Кадровый менеджмент. Планирование, подбор и развитие персонала
Карьера. Поиск работы
Охрана и безопасность труда. Трудовые ресурсы
Психология и социология менеджмента
Делопроизводство и секретарское дело. Офис-менеджмент
Бизнес-консалтинг и личностный тренинг. Коучинг
Корпоративная культура организации
Бухгалтерия. Налоги. Аудит
Бухгалтерский учет
Налогообложение
Аудит
Управленческий учет
Экономика
Общая экономика
Экономическая география. Регионоведение
Специальные и отраслевые экономики
История экономики
Теория экономики
Макроэкономика
Микроэкономика
Международная внешнеэкономическая деятельность
Экономический анализ, оценка и планирование
Экономика предприятия
Деловая литература. Право. Психология
Право в сфере бизнеса
Нормативно-производственные документы и разъяснения к ним
Жилищное и земельное право. Недвижимость
Кодексы, законы и комментарии
Трудовое право
Договора. Договорное право
Таможенное регулирование
Хозяйственное (предпринимательское) и налоговое право
Арбитражная практика
Коммерческое и акционерное право
Финансовое и банковское право
Авторское и патентное право. Интеллектуальная деятельность
Охрана труда. Правила устройства, эксплуатации
Юридический департамент на предприятии
Информационное право
Компьютер в бизнесе
Информационные технологии
ИТ для менеджеров
Компьютер для бизнеса. Программы. Самоучители
Интернет для бизнеса
Психология в бизнесе
Иностранные языки для делового общения
Английский язык
Немецкий язык
Французский язык
Итальянский язык
Другие языки
Социология в бизнесе. Социальная сфера. Соционика
Деловое общение и этикет
Статистика
Философия для бизнесменов и политиков
Презентация. Переговоры
Математика в бизнесе
Риторика. Ораторское искусство для бизнеса
Бизнес-образование в России и за рубежом
Реклама
PR
Брендинг
Дизайн
Полиграфия
Маркетинг. Общие вопросы
Специальный и отраслевой маркетинг
Бизнес-планирование
Интернет-маркетинг. Интернет-реклама
Интернет-трейдинг. Интернет-инвестиции
Электронная коммерция
Менеджмент. Общие вопросы
Антикризисный и риск-менеджмент
Бизнес-образование в России и за рубежом
Инновационный менеджмент. Креатив
Кадровый менеджмент. Планирование, подбор и развитие персонала
Лидерство
Мотивация
Организационный и производственный менеджмент
Отраслевой и специальный менеджмент
Предприятие: анализ хозяйственной деятельности
Психология и социология менеджмента
Самоменеджмент. Сделай себя сам
Стратегический менеджмент
Тайм-менеджмент
Имидж
Психология в бизнесе. Деловое общение и этикет
Социология в бизнесе. Социальная сфера. Соционика
СМИ. Журналистика. Радиовещание. Телевидение
Журналистика. Радиовещание. Телевидение
Школа бизнеса на DVD


Книги издательства "Palgrave Macmillan"

  • Skills for Success: The Personal Development Planning Handbook

    Skills for Success: The Personal Development Planning Handbook

    Following-on from The Study Skills Handbook, this book enables students to think about personal, academic and career goals and to plan a path to success. Rich in activities that develop valuable career skills, this edition has a new chapter on ......
  • Mastering Employee Development

    Mastering Employee Development

    This text is designed as a clear and concise introduction to employee development. Many people, in both human resource and general management positions, have little idea of what employee development is or should be. This book addresses this ......
  • Mastering Fashion Styling

    Mastering Fashion Styling

    Fashion styling is one of the least well researched areas in fashion colleges. This "how to" book aims to provide an insight into the processes you have to follow to work in this area, be it editorial, commercial or show styling. It includes an ......
  • Economic Sanctions and Presidential Decisions: Models of Political Rationality (Advances in Foreign Policy Analysis)

    Economic Sanctions and Presidential Decisions: Models of Political Rationality (Advances in Foreign Policy Analysis)

    This important contribution to the debate over the efficacy of economic sanctions develops a rational theory of why leaders choose sanctions, rather than another foreign policy tool, what type, whether to sustain them, and when to terminate ......
  • Corporate Treasury and Cash Management

    Corporate Treasury and Cash Management

    The book is an analysis of corporate treasury and cash management with the principal financial instruments used by the corporate treasurer. The objectives of the book are to describe how corporate treasury departments should establish a ......
  • Social Partnership in the European Union

    Social Partnership in the European Union

    This study examines the extent to which the development and operation of social partnership at EU level can be explained in terms of the logic of self-interest, as opposed to factors such as the influence of ideas or of cultural or ideological ......
  • Foundations of Marketing

    Foundations of Marketing

    "Foundations of Marketing" provides a highly accessible and absorbing introduction that explores the combination between theory and real-world practice. Moreover, this contemporary text expands the generic marketing mix beyond the 7Ps to 1OPs ......
  • Key Concepts in International Business

    Key Concepts in International Business

    "Key Concepts in International Business" is one of a range of comprehensive glossaries with entries arranged alphabetically for easy reference. All major concepts, terms, theories and theorists are incorporated and cross-referenced. Additional ......
  • Brand Avatar: Translating Virtual World Branding into Real World Success

    Brand Avatar: Translating Virtual World Branding into Real World Success

    Brand Avatar is a look at business and branding strategies within the Internet`s latest phenomena of virtual worlds. Virtual world web sites such as Second Life and There.com have already garnered millions of users around the world, representing ......
  • Doing Business 2010

    Doing Business 2010

    "Doing Business 2010: Reforming through Difficult Times" 2010 is the seventh in a series of annual reports investigating the regulations that enhance business activity and those that constrain it. Doing Business presents quantitative indicators ......
  • Mastering Fashion Marketing

    Mastering Fashion Marketing

    This is the first book that combines contemporary marketing theory with analysis of operational marketing practice within the fashion industry. It contains the views of key practitioners and much original case study material from leading fashion ......
  • Business, Government & Globalization

    Business, Government & Globalization

    The rise of globalization, and heightened debate over trade, protection, competition and the environment, have created unprecedented challenges for businesses and governments worldwide which are systematically assessed in this important new ......
  • Megacommunities: How Leaders of Government, Business and Non-Profits Can Tackle Today

    Megacommunities: How Leaders of Government, Business and Non-Profits Can Tackle Today's Global Challenges Together

    In a time of rapid globalization and growth, the interconnected world demands a freshly recast consciousness and a revolution in perspective - a challenge that falls to leaders of organizations in three sectors: business, government and civil ......
  • Key Concepts in Management

    Key Concepts in Management

    "Key Concepts in Management" is one of a range of comprehensive glossaries with entries arranged alphabetically for easy reference. All major concepts, terms, theories and theorists are incorporated and cross-referenced. Additional reading and ......
  • Key Concepts in Information and Communication Technology

    Key Concepts in Information and Communication Technology

    An integral part of the modern world, information and communication technology (ICT) is the synergy between computers and communication devices. This invaluable companion is ideal for anyone undertaking a course where knowledge of ICT is ......