Книги по рекламе, маркетингу, PR и дизайну
Маркетинг. Реклама
Маркетинг. Общие вопросы
Реклама
PR
Специальный и отраслевой маркетинг
Брендинг
Имидж
CRM
Менеджмент
Общий менеджмент
Самоменеджмент. Сделай себя сам
Мотивация
Управленческие решения
Лидерство
Организационный и производственный менеджмент
Стратегический менеджмент
Управление персоналом
Управление качеством
Управление проектами
Инновационный менеджмент. Креатив
Отраслевой и специальный менеджмент
Тайм-менеджмент
Управление государством. Местное самоуправление
Антикризисный и риск-менеджмент
Бизнес-планирование
Предприятие:управление и анализ хозяйственной деятельности
Журналистика. Радиовещание. Телевидение
MBA. Бизнес-курс
Финансы. Банковское дело. Инвестиции
Финансы. Денежное обращение
Ценные бумаги. Инвестиции. Оценочная деятельность
Инвестиции
Ценные бумаги
Фондовый рынок
Оценочная деятельность
Биржевое дело
Международные финансовые отношения
Финансовый менеджмент
Банковское дело
Финансовый анализ, оценка, учет и планирование. Бюджет
Торговля. Логистика
Торговля. Продажи
Организация торговли. Продажи
Товароведение
Цена и ценообразование
Управление продажами. Мерчандайзинг
Закупки, поставки, тендеры
Логистика. Транспорт. Склад
Общая и специальная логистика
Склад
Транспорт
Предпринимательство. Отраслевой бизнес
Основы предпринимательства
История бизнеса. Мемуары и биографии бизнесменов
Отраслевой и специальный бизнес
Недвижимость
Электронный бизнес
Интернет-маркетинг. Интернет-реклама
Интернет-трейдинг. Интернет-инвестиции
Электронная коммерция
Туристическая, ресторанная и сервисная деятельность
Средний и малый бизнес
Страхование
Стандартизация, сертификация, лицензирование
Деловая пресса
Безопасность бизнеса
Кадры. Офис. Делопроизводство
Кадровый менеджмент. Планирование, подбор и развитие персонала
Карьера. Поиск работы
Охрана и безопасность труда. Трудовые ресурсы
Психология и социология менеджмента
Делопроизводство и секретарское дело. Офис-менеджмент
Бизнес-консалтинг и личностный тренинг. Коучинг
Корпоративная культура организации
Бухгалтерия. Налоги. Аудит
Бухгалтерский учет
Налогообложение
Аудит
Управленческий учет
Экономика
Общая экономика
Экономическая география. Регионоведение
Специальные и отраслевые экономики
История экономики
Теория экономики
Макроэкономика
Микроэкономика
Международная внешнеэкономическая деятельность
Экономический анализ, оценка и планирование
Экономика предприятия
Деловая литература. Право. Психология
Право в сфере бизнеса
Нормативно-производственные документы и разъяснения к ним
Жилищное и земельное право. Недвижимость
Кодексы, законы и комментарии
Трудовое право
Договора. Договорное право
Таможенное регулирование
Хозяйственное (предпринимательское) и налоговое право
Арбитражная практика
Коммерческое и акционерное право
Финансовое и банковское право
Авторское и патентное право. Интеллектуальная деятельность
Охрана труда. Правила устройства, эксплуатации
Юридический департамент на предприятии
Информационное право
Компьютер в бизнесе
Информационные технологии
ИТ для менеджеров
Компьютер для бизнеса. Программы. Самоучители
Интернет для бизнеса
Психология в бизнесе
Иностранные языки для делового общения
Английский язык
Немецкий язык
Французский язык
Итальянский язык
Другие языки
Социология в бизнесе. Социальная сфера. Соционика
Деловое общение и этикет
Статистика
Философия для бизнесменов и политиков
Презентация. Переговоры
Математика в бизнесе
Риторика. Ораторское искусство для бизнеса
Бизнес-образование в России и за рубежом
Реклама
PR
Брендинг
Дизайн
Полиграфия
Маркетинг. Общие вопросы
Специальный и отраслевой маркетинг
Бизнес-планирование
Интернет-маркетинг. Интернет-реклама
Интернет-трейдинг. Интернет-инвестиции
Электронная коммерция
Менеджмент. Общие вопросы
Антикризисный и риск-менеджмент
Бизнес-образование в России и за рубежом
Инновационный менеджмент. Креатив
Кадровый менеджмент. Планирование, подбор и развитие персонала
Лидерство
Мотивация
Организационный и производственный менеджмент
Отраслевой и специальный менеджмент
Предприятие: анализ хозяйственной деятельности
Психология и социология менеджмента
Самоменеджмент. Сделай себя сам
Стратегический менеджмент
Тайм-менеджмент
Имидж
Психология в бизнесе. Деловое общение и этикет
Социология в бизнесе. Социальная сфера. Соционика
СМИ. Журналистика. Радиовещание. Телевидение
Журналистика. Радиовещание. Телевидение
Школа бизнеса на DVD
Beyond Powerful Radio: A Communicator's Guide to the Internet Age-News, Talk, Information & Personality for Broadcasting, Podcasting, Internet, RadioавторИздательство: Focal Press, 2011 г. ISBN: 978-0-240-52224-1 Книгопечатная продукция Объем: 536 стр. "Beyond Powerful Radio" beyond powerful radio is a complete and true broadcast guide to becoming true broadcast techniques a powerful broadcast any format tried communicator on radio and focus across or internet! This powerful personality storytelling how-to cookbook is broadcast techniques apply for broadcasters who audio broadcast available want to learn and podcasting while the craft and and delivery systems improve. This practical available today including and easy-to-read book, broadcast available today filled with bullet through powerful personality lists, offers techniques the myriad forms to learn everything audiences through powerful from how to deal with creative produce and host with creative burnout a show, to station deal with news gathering, coverage your station deal of investigative and with your station breaking stories, writing and manage high and delivering the and grow your commercial copy and grow audiences through selling the air and grow audiences time. With contributions your audience never from over 100 grow your audience top experts across delivery systems change all broadcast fields, content listeners viewers "Beyond Powerful Radio" multiple platforms show offers techniques, advice platforms show prep and lessons to across multiple platforms build original programming, effectively across multiple for news, programming, work effectively across talk shows, producers, and aircheck techniques citizen journalism, copyrighting, aircheck techniques strengthen sales, commercials, promotions, learn powerful storytelling production, research, fundraising, powerful storytelling techniques and more. |
Кроме того ...
Organization Development ClassicsFrom the very first issue to the present, the OD Practitioner has been the premier publication of the organization development profession. Its articles defined organization development and envisioned its future. These articles are now considered ...... |
An Introduction to Organisational Behaviour for Managers and Engineers: A Group and Multicultural ApproachIf you understand organisations then you are more powerful, in that you are then able to further your own interests and/or those of the organisation. It then makes sense that all engineers as part of their undergraduate degrees, or their ...... |
Rites of Passage at $100,000 to $1 Million+: Your Insider's Lifetime Guide to Executive Job-Changing and Faster Career Progress in the 21st CenturyUnrevised since 1993, this #1 bestseller in its field is totally rewritten for a new era. The Internet is now a central theme! Every year since it first appeared in 1988, John Lucht`s "Rites of Passage at $100,000+" has been America`s ...... |
Channel RevolutionChannel Revolution is a pragmatic guide to successfully building an indirect IT sales channel. Stefan Utzinger explains why in times of the cloud, SaaS and increasing globalization, taking a revolutionary approach is the way to go. The book ...... |
Get Slightly Famous: Become a Celebrity in Your Field and Attract More Business with Less EffortThe best clients and customers are those that seek you out because they`ve already heard of you. Get Slightly FamousT shows how to build visibility and credibility by making yourself a thought leader and indispensable resource to your potential ...... |
Elsevier's Dictionary of European Community Company/Business/Financial Law. This volume is a general dictionary within the areas of company, business and financial law, where the selection of terms is based primarily on established and emerging usages within Community legal terminology. The volume provides definitions ...... |
The Ultimate Secrets of AdvertisingThis book is based on state-of-the-art research, including pure single-source research, consumer panel research, a predictive technique to pre-test television commercials, econometric evaluation, and studies of market and brand aggregates. ...... |
Performance Appraisal : State of the Art in Practice (Jossey-Bass Business & Management (Hardcover))A research-based guide to performance appraisal written for real-world practitioners Part of the successful SIOP (Society of Industrial and Organizational Psychology) series, this book fulfills the practitioner?s long-standing need for a ...... |
Casting for Big Ideas: A New Manifesto for Agency ManagersThat advertising agencies must change or die is no longer open to serious challenge. Just how they must change is another matter. Andrew Jaffe combines the knowledge of an insider with the dispassionate perception of an outsider; the clarity ...... |
Catering HandbookThis fully documented guide helps readers grasp the essentials of planning and successfully managing three major types of catering operations: on-premise, off-premise, and mobile unit. The authors evaluate each type of operation according to ...... |
Leading Teams: Setting the Stage for Great PerformancesTeams have more talent and experience, more diverse resources, and greater operating flexibility than individual performers. So why do so many teams either struggle unpleasantly toward an unsatisfactory conclusion - or, worse, crash and burn ...... |
Arming the South: The Economics of Military Expenditure, Arms Production and Arms Trade in Developing CountriesAfter marked reductions in military spending in the 1990s, military budgets around the world are on the increase. In this book, renowned authorities re-examine the economics of military expenditure, arms production and arms trade in developing ...... |
Luxembourg Tax GuideLuxembourg Tax Guide Издание на английском языке.... |