Книги по рекламе, маркетингу, PR и дизайну


Каталог:  
Дизайн
Маркетинг. Реклама
Маркетинг. Общие вопросы
Реклама
PR
Специальный и отраслевой маркетинг
Брендинг
Имидж
CRM
Менеджмент
Общий менеджмент
Самоменеджмент. Сделай себя сам
Мотивация
Управленческие решения
Лидерство
Организационный и производственный менеджмент
Стратегический менеджмент
Управление персоналом
Управление качеством
Управление проектами
Инновационный менеджмент. Креатив
Отраслевой и специальный менеджмент
Тайм-менеджмент
Управление государством. Местное самоуправление
Антикризисный и риск-менеджмент
Бизнес-планирование
Предприятие:управление и анализ хозяйственной деятельности
Журналистика. Радиовещание. Телевидение
MBA. Бизнес-курс
Финансы. Банковское дело. Инвестиции
Финансы. Денежное обращение
Ценные бумаги. Инвестиции. Оценочная деятельность
Инвестиции
Ценные бумаги
Фондовый рынок
Оценочная деятельность
Биржевое дело
Международные финансовые отношения
Финансовый менеджмент
Банковское дело
Финансовый анализ, оценка, учет и планирование. Бюджет
Торговля. Логистика
Торговля. Продажи
Организация торговли. Продажи
Товароведение
Цена и ценообразование
Управление продажами. Мерчандайзинг
Закупки, поставки, тендеры
Логистика. Транспорт. Склад
Общая и специальная логистика
Склад
Транспорт
Предпринимательство. Отраслевой бизнес
Основы предпринимательства
История бизнеса. Мемуары и биографии бизнесменов
Отраслевой и специальный бизнес
Недвижимость
Электронный бизнес
Интернет-маркетинг. Интернет-реклама
Интернет-трейдинг. Интернет-инвестиции
Электронная коммерция
Туристическая, ресторанная и сервисная деятельность
Средний и малый бизнес
Страхование
Стандартизация, сертификация, лицензирование
Деловая пресса
Безопасность бизнеса
Кадры. Офис. Делопроизводство
Кадровый менеджмент. Планирование, подбор и развитие персонала
Карьера. Поиск работы
Охрана и безопасность труда. Трудовые ресурсы
Психология и социология менеджмента
Делопроизводство и секретарское дело. Офис-менеджмент
Бизнес-консалтинг и личностный тренинг. Коучинг
Корпоративная культура организации
Бухгалтерия. Налоги. Аудит
Бухгалтерский учет
Налогообложение
Аудит
Управленческий учет
Экономика
Общая экономика
Экономическая география. Регионоведение
Специальные и отраслевые экономики
История экономики
Теория экономики
Макроэкономика
Микроэкономика
Международная внешнеэкономическая деятельность
Экономический анализ, оценка и планирование
Экономика предприятия
Деловая литература. Право. Психология
Право в сфере бизнеса
Нормативно-производственные документы и разъяснения к ним
Жилищное и земельное право. Недвижимость
Кодексы, законы и комментарии
Трудовое право
Договора. Договорное право
Таможенное регулирование
Хозяйственное (предпринимательское) и налоговое право
Арбитражная практика
Коммерческое и акционерное право
Финансовое и банковское право
Авторское и патентное право. Интеллектуальная деятельность
Охрана труда. Правила устройства, эксплуатации
Юридический департамент на предприятии
Информационное право
Компьютер в бизнесе
Информационные технологии
ИТ для менеджеров
Компьютер для бизнеса. Программы. Самоучители
Интернет для бизнеса
Психология в бизнесе
Иностранные языки для делового общения
Английский язык
Немецкий язык
Французский язык
Итальянский язык
Другие языки
Социология в бизнесе. Социальная сфера. Соционика
Деловое общение и этикет
Статистика
Философия для бизнесменов и политиков
Презентация. Переговоры
Математика в бизнесе
Риторика. Ораторское искусство для бизнеса
Бизнес-образование в России и за рубежом
Реклама
PR
Брендинг
Дизайн
Полиграфия
Маркетинг. Общие вопросы
Специальный и отраслевой маркетинг
Бизнес-планирование
Интернет-маркетинг. Интернет-реклама
Интернет-трейдинг. Интернет-инвестиции
Электронная коммерция
Менеджмент. Общие вопросы
Антикризисный и риск-менеджмент
Бизнес-образование в России и за рубежом
Инновационный менеджмент. Креатив
Кадровый менеджмент. Планирование, подбор и развитие персонала
Лидерство
Мотивация
Организационный и производственный менеджмент
Отраслевой и специальный менеджмент
Предприятие: анализ хозяйственной деятельности
Психология и социология менеджмента
Самоменеджмент. Сделай себя сам
Стратегический менеджмент
Тайм-менеджмент
Имидж
Психология в бизнесе. Деловое общение и этикет
Социология в бизнесе. Социальная сфера. Соционика
СМИ. Журналистика. Радиовещание. Телевидение
Журналистика. Радиовещание. Телевидение
Школа бизнеса на DVD


Книги издательства "McGraw-Hill"

  • Management

    Management

    Rue and Byars' MANAGEMENT, 11th Edition, is a short, value-priced paperback offering for principles of management. It continues its tradition of presenting principles of management in a very straightforward and accessible manner, focusing on the ......
  • New Products Management

    New Products Management

    Written with a managerial focus, "New Product Management" by Crawford and Di Beneditto is useful to the practicing new products manager. Along with the management approach, the perspective of marketing is presented throughout which enables the ......
  • International Business

    International Business

    This continues to be the textbook of choice for instructors who want comprehensive coverage. A broad range of topics is dealt with, to show students the steps a business must take to go global. As the ultimate reference for the international ......
  • Entrepreneurship and Small Firms

    Entrepreneurship and Small Firms

    Ideal for both undergraduate and postgraduate students, this new edition has been thoroughly revised to provide a fresh and current account of entrepreneurship. The text retains the academic rigour from previous editions, yet incorporates new ......
  • Interviewing: Principles and Practices

    Interviewing: Principles and Practices

    The most widely-used text for the interviewing course, Interviewing: Principles and Practices offers comprehensive coverage of a wide range of interviews, as well as the most thorough treatment of the basics of interviewing (including the ......
  • Blog Marketing

    Blog Marketing

    With an exclusive look inside Google, Disney, Yahoo, IBM, and others, this book shows how your company can use blogs to raise its visibility and transform internal communications All companies, large and small, know that reaching customers ......
  • Step-By-Step: Windows 95

    Step-By-Step: Windows 95

    Step-by-Step Windows 95 is designed to teach students to master the features of Windows 95. It`s based on learning by doing, with reinforcement, practice, and application as the key components of each lesson. In addition to covering the specific ......
  • SPIN Selling

    SPIN Selling

    What makes success in major sales? How do some salespeople consistently outsell their competition? Why do techniques like closing work in small sales but fail in larger ones? How can salespeople dramatically increase their sales volume from ......
  • Advanced Options Trading: The Analysis and Evaluation of Trading Strategies, Hedging Tactics & Pricing Models

    Advanced Options Trading: The Analysis and Evaluation of Trading Strategies, Hedging Tactics & Pricing Models

    This book thoroughly explains the options markets. Moreover, the work contains several unique features, including computer codes to calculate changes in options properties and a historic evaluation of options strategies and pricing theories. As ......
  • Stock Market Strategies That Work

    Stock Market Strategies That Work

    How to trade­­and make money­­in today`s volatile market Making significant money in the stock market isn`t a given. However, investors can greatly increase their odds of success by knowing the basics of how the market works and­­more ......
  • Quantitative Trading and Money Management

    Quantitative Trading and Money Management

    "Quantitative Trading & Money Management" provides all the tools a trader needs to best utilize his trading capital. The book explains how to use mathematical techniques to calculate risk/reward possibilities, optimal trading size, profit ......
  • Managing Financial Risk: A Guide to Derivative Products, Financial Engineering, and Value Maximization

    Managing Financial Risk: A Guide to Derivative Products, Financial Engineering, and Value Maximization

    For years, financial executives and risk managers have recognized Charles Smithson's Managing Financial Risk as the authoritative source for comprehensive coverage of risk management products. While other books may touch on specific strategies ......
  • Marketing ROI : The Path to Campaign, Customer, and Corporate Profitability

    Marketing ROI : The Path to Campaign, Customer, and Corporate Profitability

    ROI (Return on Investment) is today`s key business tool for measuring how effectively money was spent--yet few marketing managers receive any ROI training at all. Marketing ROIchanges all that, showing marketing pros at every level how to use ......
  • Hiring Great People

    Hiring Great People

    Hiring Great People removes the guesswork from the hiring process, giving you solid, no-nonsense tools and processes to identify and attract your industryOs highest performing employees. Look to this dynamic book for advertising and public ......
  • The Business Style Handbook: An A-to-Z Guide for Writing on the Job with Tips from Communications Experts at the Fortune 500

    The Business Style Handbook: An A-to-Z Guide for Writing on the Job with Tips from Communications Experts at the Fortune 500

    In the everyday work world, most professionals are on their own when it comes to writing reports, memos, proposals, and other necessary correspondence. The Business Style Handbook is a practical and comprehensive guide that focuses specifically ......