Книги по рекламе, маркетингу, PR и дизайну


Каталог:  
Дизайн
Маркетинг. Реклама
Маркетинг. Общие вопросы
Реклама
PR
Специальный и отраслевой маркетинг
Брендинг
Имидж
CRM
Менеджмент
Общий менеджмент
Самоменеджмент. Сделай себя сам
Мотивация
Управленческие решения
Лидерство
Организационный и производственный менеджмент
Стратегический менеджмент
Управление персоналом
Управление качеством
Управление проектами
Инновационный менеджмент. Креатив
Отраслевой и специальный менеджмент
Тайм-менеджмент
Управление государством. Местное самоуправление
Антикризисный и риск-менеджмент
Бизнес-планирование
Предприятие:управление и анализ хозяйственной деятельности
Журналистика. Радиовещание. Телевидение
MBA. Бизнес-курс
Финансы. Банковское дело. Инвестиции
Финансы. Денежное обращение
Ценные бумаги. Инвестиции. Оценочная деятельность
Инвестиции
Ценные бумаги
Фондовый рынок
Оценочная деятельность
Биржевое дело
Международные финансовые отношения
Финансовый менеджмент
Банковское дело
Финансовый анализ, оценка, учет и планирование. Бюджет
Торговля. Логистика
Торговля. Продажи
Организация торговли. Продажи
Товароведение
Цена и ценообразование
Управление продажами. Мерчандайзинг
Закупки, поставки, тендеры
Логистика. Транспорт. Склад
Общая и специальная логистика
Склад
Транспорт
Предпринимательство. Отраслевой бизнес
Основы предпринимательства
История бизнеса. Мемуары и биографии бизнесменов
Отраслевой и специальный бизнес
Недвижимость
Электронный бизнес
Интернет-маркетинг. Интернет-реклама
Интернет-трейдинг. Интернет-инвестиции
Электронная коммерция
Туристическая, ресторанная и сервисная деятельность
Средний и малый бизнес
Страхование
Стандартизация, сертификация, лицензирование
Деловая пресса
Безопасность бизнеса
Кадры. Офис. Делопроизводство
Кадровый менеджмент. Планирование, подбор и развитие персонала
Карьера. Поиск работы
Охрана и безопасность труда. Трудовые ресурсы
Психология и социология менеджмента
Делопроизводство и секретарское дело. Офис-менеджмент
Бизнес-консалтинг и личностный тренинг. Коучинг
Корпоративная культура организации
Бухгалтерия. Налоги. Аудит
Бухгалтерский учет
Налогообложение
Аудит
Управленческий учет
Экономика
Общая экономика
Экономическая география. Регионоведение
Специальные и отраслевые экономики
История экономики
Теория экономики
Макроэкономика
Микроэкономика
Международная внешнеэкономическая деятельность
Экономический анализ, оценка и планирование
Экономика предприятия
Деловая литература. Право. Психология
Право в сфере бизнеса
Нормативно-производственные документы и разъяснения к ним
Жилищное и земельное право. Недвижимость
Кодексы, законы и комментарии
Трудовое право
Договора. Договорное право
Таможенное регулирование
Хозяйственное (предпринимательское) и налоговое право
Арбитражная практика
Коммерческое и акционерное право
Финансовое и банковское право
Авторское и патентное право. Интеллектуальная деятельность
Охрана труда. Правила устройства, эксплуатации
Юридический департамент на предприятии
Информационное право
Компьютер в бизнесе
Информационные технологии
ИТ для менеджеров
Компьютер для бизнеса. Программы. Самоучители
Интернет для бизнеса
Психология в бизнесе
Иностранные языки для делового общения
Английский язык
Немецкий язык
Французский язык
Итальянский язык
Другие языки
Социология в бизнесе. Социальная сфера. Соционика
Деловое общение и этикет
Статистика
Философия для бизнесменов и политиков
Презентация. Переговоры
Математика в бизнесе
Риторика. Ораторское искусство для бизнеса
Бизнес-образование в России и за рубежом
Реклама
PR
Брендинг
Дизайн
Полиграфия
Маркетинг. Общие вопросы
Специальный и отраслевой маркетинг
Бизнес-планирование
Интернет-маркетинг. Интернет-реклама
Интернет-трейдинг. Интернет-инвестиции
Электронная коммерция
Менеджмент. Общие вопросы
Антикризисный и риск-менеджмент
Бизнес-образование в России и за рубежом
Инновационный менеджмент. Креатив
Кадровый менеджмент. Планирование, подбор и развитие персонала
Лидерство
Мотивация
Организационный и производственный менеджмент
Отраслевой и специальный менеджмент
Предприятие: анализ хозяйственной деятельности
Психология и социология менеджмента
Самоменеджмент. Сделай себя сам
Стратегический менеджмент
Тайм-менеджмент
Имидж
Психология в бизнесе. Деловое общение и этикет
Социология в бизнесе. Социальная сфера. Соционика
СМИ. Журналистика. Радиовещание. Телевидение
Журналистика. Радиовещание. Телевидение
Школа бизнеса на DVD


Книги издательства "Kogan Page"

  • Selling to Win

    Selling to Win

    British inspirational business speaker, Richard Denny has helped numerous salespeople become successful, and in Selling to Win, he explains how to put his winning techniques into action. This 25th anniversary edition has been revised and is full ......
  • Valuable Content Marketing: How to Make Quality Content the Key to Your Business Success

    Valuable Content Marketing: How to Make Quality Content the Key to Your Business Success

    Content marketing is the art of communicating with customers and the target audience without selling. It involves the sharing of information, rather than pitching products and services. As traditional marketing becomes less and less effective, ......
  • High Impact Marketing That Gets Results

    High Impact Marketing That Gets Results

    This book will help you to use tried and tested no-fuss marketing methods to boost awareness of your brand among new and established customers. We`ll give you the confidence to segment your market and customers so you can choose the right ......
  • Dealing with Difficult People

    Dealing with Difficult People

    Workplaces are filled with all types of people, and some of them can be very difficult to get along with. By understanding difficult people and their behaviors, a savvy individual can resolve the awkward and problematic situations created by ......
  • Develop Your Assertiveness

    Develop Your Assertiveness

    Develop Your Assertiveness offers simple techniques to enable professionals, students and job seekers to speak up and say what they mean at work and at home. Packed with examples and exercises, it is a self-help guide covering topics such as: ......
  • Develop Your Presentation Skills

    Develop Your Presentation Skills

    Oral presentation skills are a great career-building asset. This book takes a step-by-step approach to developing a great presentation, from unpacking the original brief, to understanding what an audience wants, to constructing compelling ......
  • Effective NLP Skills

    Effective NLP Skills

    Neuro Linguistic Programming (NLP) can be a powerful communications tool. It offers an in-depth understanding of how people communicate and how to use that knowledge to maximize the effectiveness of interpersonal relationships. Effective NLP ......
  • The Business Plan Workbook

    The Business Plan Workbook

    Without a business plan, no bank, venture capital house, or corporate parent will consider finance for a start up, expansion or venture funding. Written for entrepreneurs, executives, and students, The Business Plan Workbook is a guide to all ......
  • Principled Selling: How to Win More Business Without Selling Your Soul

    Principled Selling: How to Win More Business Without Selling Your Soul

    The world of sales has evolved, and buyer behavior has changed - buyers trust social media and personal recommendations more than they trust salespeople. To acquire customers, salespeople need to adapt to the new business environment. Principled ......
  • Pioneers of Digital: Success Stories from Leaders in Advertising, Marketing, Search and Social Media

    Pioneers of Digital: Success Stories from Leaders in Advertising, Marketing, Search and Social Media

    Pioneers of Digital showcases the stories behind key people who have fundamentally influenced the way advertising, marketing, search and social media have evolved during the internet era.Springer and Carson have tracked down and documented ......
  • Fashion Brands: Branding Style from Armani to Zara

    Fashion Brands: Branding Style from Armani to Zara

    Once a luxury that only the elite could afford, fashion is now accessible to all. Brands such as Zara and H&M have put fashion within the reach of anyone, while massive media attention has turned designers such as Tom Ford and Stella McCartney ......
  • The Luxury Strategy: Break the Rules of Marketing to Build Luxury Brands

    The Luxury Strategy: Break the Rules of Marketing to Build Luxury Brands

    Luxury is in fashion and is now to be found in almost every retail, manufacturing and service sector. New terms like "mass-luxury," "new luxury" and "hyper luxury" attempt to qualify luxury, causing confusion today about what really makes a ......
  • Family Wars: The Real Stories behind the Most Famous Family Business Feuds

    Family Wars: The Real Stories behind the Most Famous Family Business Feuds

    Many of the world`s greatest businesses are family owned, and with this comes the threat of family feuding, sibling rivalries, and petty jealousies. Family Wars takes readers behind the scenes on a rollercoaster ride through the ups and downs of ......
  • Marketing Accountability: A New Metrics Model to Measure Marketing Effectiveness

    Marketing Accountability: A New Metrics Model to Measure Marketing Effectiveness

    One of the biggest issues facing marketers today is accountability for marketing expenditure. No CEO or CFO wants to hear that their marketing investment was a failed gamble.Marketing Accountability by Malcolm McDonald and Peter Mouncey is a ......
  • Public Relations: A Practical Guide to the Basics

    Public Relations: A Practical Guide to the Basics

    This straightforward and practical guide takes the reader step-by-step through a PR campaign. It provides a valuable overview of the main areas of work involved, including: ethics and the law; working with photographers; working with printers; ......