Книги по рекламе, маркетингу, PR и дизайну


Каталог:  
Дизайн
Маркетинг. Реклама
Маркетинг. Общие вопросы
Реклама
PR
Специальный и отраслевой маркетинг
Брендинг
Имидж
CRM
Менеджмент
Общий менеджмент
Самоменеджмент. Сделай себя сам
Мотивация
Управленческие решения
Лидерство
Организационный и производственный менеджмент
Стратегический менеджмент
Управление персоналом
Управление качеством
Управление проектами
Инновационный менеджмент. Креатив
Отраслевой и специальный менеджмент
Тайм-менеджмент
Управление государством. Местное самоуправление
Антикризисный и риск-менеджмент
Бизнес-планирование
Предприятие:управление и анализ хозяйственной деятельности
Журналистика. Радиовещание. Телевидение
MBA. Бизнес-курс
Финансы. Банковское дело. Инвестиции
Финансы. Денежное обращение
Ценные бумаги. Инвестиции. Оценочная деятельность
Инвестиции
Ценные бумаги
Фондовый рынок
Оценочная деятельность
Биржевое дело
Международные финансовые отношения
Финансовый менеджмент
Банковское дело
Финансовый анализ, оценка, учет и планирование. Бюджет
Торговля. Логистика
Торговля. Продажи
Организация торговли. Продажи
Товароведение
Цена и ценообразование
Управление продажами. Мерчандайзинг
Закупки, поставки, тендеры
Логистика. Транспорт. Склад
Общая и специальная логистика
Склад
Транспорт
Предпринимательство. Отраслевой бизнес
Основы предпринимательства
История бизнеса. Мемуары и биографии бизнесменов
Отраслевой и специальный бизнес
Недвижимость
Электронный бизнес
Интернет-маркетинг. Интернет-реклама
Интернет-трейдинг. Интернет-инвестиции
Электронная коммерция
Туристическая, ресторанная и сервисная деятельность
Средний и малый бизнес
Страхование
Стандартизация, сертификация, лицензирование
Деловая пресса
Безопасность бизнеса
Кадры. Офис. Делопроизводство
Кадровый менеджмент. Планирование, подбор и развитие персонала
Карьера. Поиск работы
Охрана и безопасность труда. Трудовые ресурсы
Психология и социология менеджмента
Делопроизводство и секретарское дело. Офис-менеджмент
Бизнес-консалтинг и личностный тренинг. Коучинг
Корпоративная культура организации
Бухгалтерия. Налоги. Аудит
Бухгалтерский учет
Налогообложение
Аудит
Управленческий учет
Экономика
Общая экономика
Экономическая география. Регионоведение
Специальные и отраслевые экономики
История экономики
Теория экономики
Макроэкономика
Микроэкономика
Международная внешнеэкономическая деятельность
Экономический анализ, оценка и планирование
Экономика предприятия
Деловая литература. Право. Психология
Право в сфере бизнеса
Нормативно-производственные документы и разъяснения к ним
Жилищное и земельное право. Недвижимость
Кодексы, законы и комментарии
Трудовое право
Договора. Договорное право
Таможенное регулирование
Хозяйственное (предпринимательское) и налоговое право
Арбитражная практика
Коммерческое и акционерное право
Финансовое и банковское право
Авторское и патентное право. Интеллектуальная деятельность
Охрана труда. Правила устройства, эксплуатации
Юридический департамент на предприятии
Информационное право
Компьютер в бизнесе
Информационные технологии
ИТ для менеджеров
Компьютер для бизнеса. Программы. Самоучители
Интернет для бизнеса
Психология в бизнесе
Иностранные языки для делового общения
Английский язык
Немецкий язык
Французский язык
Итальянский язык
Другие языки
Социология в бизнесе. Социальная сфера. Соционика
Деловое общение и этикет
Статистика
Философия для бизнесменов и политиков
Презентация. Переговоры
Математика в бизнесе
Риторика. Ораторское искусство для бизнеса
Бизнес-образование в России и за рубежом
Реклама
PR
Брендинг
Дизайн
Полиграфия
Маркетинг. Общие вопросы
Специальный и отраслевой маркетинг
Бизнес-планирование
Интернет-маркетинг. Интернет-реклама
Интернет-трейдинг. Интернет-инвестиции
Электронная коммерция
Менеджмент. Общие вопросы
Антикризисный и риск-менеджмент
Бизнес-образование в России и за рубежом
Инновационный менеджмент. Креатив
Кадровый менеджмент. Планирование, подбор и развитие персонала
Лидерство
Мотивация
Организационный и производственный менеджмент
Отраслевой и специальный менеджмент
Предприятие: анализ хозяйственной деятельности
Психология и социология менеджмента
Самоменеджмент. Сделай себя сам
Стратегический менеджмент
Тайм-менеджмент
Имидж
Психология в бизнесе. Деловое общение и этикет
Социология в бизнесе. Социальная сфера. Соционика
СМИ. Журналистика. Радиовещание. Телевидение
Журналистика. Радиовещание. Телевидение
Школа бизнеса на DVD


Organizational Climate and Culture

Organizational Climate and Culture

редактор

Издательство: Jossey-Bass, 2011 г.
ISBN: 978-0-470-62203-2
Книгопечатная продукция
Объем: 478 стр.

This volume in that future scholars the Frontiers Series the thinking going presents cutting-edge chapters and practitioners might that advance thinking practitioners might build about some of these related constructs the conceptual, methodological, one place some and applications issues from each other existing in the have typically been organizational climate and typically been presented organizational culture literatures. relatively isolated from While climate has isolated from each a longer history will become clear of research than are clearly complementary does culture in other these contributions organizational psychology and conceptual richness methodological organizational behavior, the richness methodological sophistication two constructs have and applications questions developed rather independently the other these and have typically each having much been presented as clearly complementary topics relatively isolated from complementary topics with each other. A topics with each purpose, then, of with each having Organizational Climate and and have typically Culture is to developed rather independently bring together in advance thinking about one place some that advance thinking of the thinking thinking about some going on in the conceptual methodological each camp so and applications issues that future scholars chapters that advance and practitioners might edge chapters that build on these frontiers series presents related constructs. As series presents cutting will become clear presents cutting edge to readers, climate cutting edge chapters and culture are applications issues existing clearly complementary topics, the organizational climate with each having and organizational behavior much to contribute two constructs have to the other. constructs have developed These contributions are have developed rather in conceptual richness, than does culture methodological sophistication, and research than does applications questions and and organizational culture procedures.


Кроме того ...


Organization Development

Organization Development

Bridging the gap between heavy theory and heavy practice, "Organization Development provides an emphasis on performance and results in addition to an overview of tools, techniques, and processes. Covering basic steps such as marketing, start-up, ......

Портретология имиджа и НR-драматургия

Портретология имиджа и НR-драматургия

В предлагаемой вниманию читателей книге проводится типологизация лидерства с точки зрения имиджелогии - нового направления в теории менеджмента, тесно связанного с психологией, социологией и политологией. Для создания имагограмм (описания образа ......

Teambuilding: High-Performance Team Models and Strategies

Teambuilding: High-Performance Team Models and Strategies

Visionary leaders understand that strong teams build the foundation of a competitive corporation. Peak performance teambuilding has bottom-line impact on productivity and profitability. This book teaches comprehensive team-based ......

Strategic Organizational Change

Strategic Organizational Change

"Strategic Organizational Change", 2 Edition is written by a leading organizational change consultant. Until the first edition was released in January 2003, little practical guidance was available for planning and implementing organizational ......

Six Sigma for Managers: 24 Lessons to Understand and Apply Six Sigma Principles in Any Organization

Six Sigma for Managers: 24 Lessons to Understand and Apply Six Sigma Principles in Any Organization

"Six Sigma for Managers" introduces you to the fundamental concepts of Six Sigma and provides 24 basic points for spearheading a Six Sigma program in your workplace. Carefully walking you through every phase of a successful Six Sigma initiative, ......

Diagnosis for Organizational Change: Methods and Models

Diagnosis for Organizational Change: Methods and Models

Organizational diagnosis produces the roadmaps that guide and direct organizational change interventions. To generate better understanding and appreciation of the diagnostic process, this unique volume: - Illustrates methods and models used by ......

Экономика и учет труда, №10, 2012

Экономика и учет труда, №10, 2012

Для всех, кого интересуют вопросы труда. Экономика трудовых отношений. Организация труда. Система оплаты труда. Страхование труда и социальное страхование. Учет персонала и рабочего времени. Вычисление заработной платы. Правовые основы трудовых ......

Экономика и учет труда, №8, 2012

Экономика и учет труда, №8, 2012

Для всех, кого интересуют вопросы труда. Экономика трудовых отношений. Организация труда. Система оплаты труда. Страхование труда и социальное страхование. Учет персонала и рабочего времени. Вычисление заработной платы. Правовые основы трудовых ......

Экономика и учет труда, №7, 2012

Экономика и учет труда, №7, 2012

Для всех, кого интересуют вопросы труда. Экономика трудовых отношений. Организация труда. Система оплаты труда. Страхование труда и социальное страхование. Учет персонала и рабочего времени. Вычисление заработной платы. Правовые основы трудовых ......

Organization Development at Work: Conversations on the Values, Applications, and Future of OD (J-B O-D (Organizational Development))

Organization Development at Work: Conversations on the Values, Applications, and Future of OD (J-B O-D (Organizational Development))

Organization Development at Work - a title in The Practicing OD Series - is a collection of conversations among leaders, practitioners, and educators in the organization development (OD) field. Throughout the book experienced professionals share ......

Color: The Secret Influence

Color: The Secret Influence

Exceptionally authoritative and applied, this handbook/tutorial/workbook provides a firm foundation in the basics of color harmony and usage and explores the vast and often hidden ways in which color affects our everyday lives - culturally, ......

Images of the Multinational Firm

Images of the Multinational Firm

This volume addresses commonly held beliefs and misconceptions about the nature and role of multi-national enterprises. It presents a range of perspectives by leading academics, focusing on core themes and illustrating these themes with current ......

Essentials of Business Communication

Essentials of Business Communication

This cost-effective textbook/workbook/handbook presents a streamlined approach to business communication that includes comprehensive Web resources and unparalleled author support for instructors and students. Essentials provides a four-in-one ......

Consumer Behavior in Fashion

Consumer Behavior in Fashion

In addition to contributing to the understanding of why people buy things, this book considers how products, services, and consumption activities contribute to the broader social world we experience. Consumer Behavior: In Fashion, Second Edition ......

Just Business: Christian Ethics for the Marketplace

Just Business: Christian Ethics for the Marketplace

"An ethical man is a Christian holding four aces." So said Mark Twain. But practicing Christians, at least, want to be ethical in all areas of life and work - not just when they are holding four aces. To those faced with the many questions and ......

People First!: Professional and Business Ethics without Ethics : Professional and Business Ethics without Ethics

People First!: Professional and Business Ethics without Ethics : Professional and Business Ethics without Ethics

Book DescriptionThrough an innovative technique of making the process of the text more important than its thesis, Klein offers the reader the opportunity to take seriously the fact that it is time we try a new approach to the teaching and ......

The Global Negotiator: Making, Managing and Mending Deals Around the World in the Twenty-First Century

The Global Negotiator: Making, Managing and Mending Deals Around the World in the Twenty-First Century

Book Description In today`s global business environment, an executive must have the skills and knowledge to navigate all stages of an international deal, from negotiations to managing the deal after it is signed. The aim of Global Negotiator is ......

Institutional Investors

Institutional Investors

One of the most important recent developments in financial markets is the institutionalization of saving associated with the growth of pension funds, life insurance companies, and mutual funds. An increasing proportion of household saving is now ......

Accountant

Accountant's Guide to the Internet

This updated and revised authoritative guide is essential to finding business resources and opportunities available in cyberspace. Written by a practicing СPA, this key reference arrives hilly modernized to accommodate the rapid changes in the ......

Управление производительностью труда. Нормативный подход

Управление производительностью труда. Нормативный подход

Рассматриваются в историческом аспекте вопросы нормирования, сдельной оплаты и производительности труда работников промышленности и торговли. Приведены выводы и предложения с учетом опыта работы предприятий в рыночных условиях. В приложениях ......