Книги по рекламе, маркетингу, PR и дизайну


Каталог:  
Дизайн
Маркетинг. Реклама
Маркетинг. Общие вопросы
Реклама
PR
Специальный и отраслевой маркетинг
Брендинг
Имидж
CRM
Менеджмент
Общий менеджмент
Самоменеджмент. Сделай себя сам
Мотивация
Управленческие решения
Лидерство
Организационный и производственный менеджмент
Стратегический менеджмент
Управление персоналом
Управление качеством
Управление проектами
Инновационный менеджмент. Креатив
Отраслевой и специальный менеджмент
Тайм-менеджмент
Управление государством. Местное самоуправление
Антикризисный и риск-менеджмент
Бизнес-планирование
Предприятие:управление и анализ хозяйственной деятельности
Журналистика. Радиовещание. Телевидение
MBA. Бизнес-курс
Финансы. Банковское дело. Инвестиции
Финансы. Денежное обращение
Ценные бумаги. Инвестиции. Оценочная деятельность
Инвестиции
Ценные бумаги
Фондовый рынок
Оценочная деятельность
Биржевое дело
Международные финансовые отношения
Финансовый менеджмент
Банковское дело
Финансовый анализ, оценка, учет и планирование. Бюджет
Торговля. Логистика
Торговля. Продажи
Организация торговли. Продажи
Товароведение
Цена и ценообразование
Управление продажами. Мерчандайзинг
Закупки, поставки, тендеры
Логистика. Транспорт. Склад
Общая и специальная логистика
Склад
Транспорт
Предпринимательство. Отраслевой бизнес
Основы предпринимательства
История бизнеса. Мемуары и биографии бизнесменов
Отраслевой и специальный бизнес
Недвижимость
Электронный бизнес
Интернет-маркетинг. Интернет-реклама
Интернет-трейдинг. Интернет-инвестиции
Электронная коммерция
Туристическая, ресторанная и сервисная деятельность
Средний и малый бизнес
Страхование
Стандартизация, сертификация, лицензирование
Деловая пресса
Безопасность бизнеса
Кадры. Офис. Делопроизводство
Кадровый менеджмент. Планирование, подбор и развитие персонала
Карьера. Поиск работы
Охрана и безопасность труда. Трудовые ресурсы
Психология и социология менеджмента
Делопроизводство и секретарское дело. Офис-менеджмент
Бизнес-консалтинг и личностный тренинг. Коучинг
Корпоративная культура организации
Бухгалтерия. Налоги. Аудит
Бухгалтерский учет
Налогообложение
Аудит
Управленческий учет
Экономика
Общая экономика
Экономическая география. Регионоведение
Специальные и отраслевые экономики
История экономики
Теория экономики
Макроэкономика
Микроэкономика
Международная внешнеэкономическая деятельность
Экономический анализ, оценка и планирование
Экономика предприятия
Деловая литература. Право. Психология
Право в сфере бизнеса
Нормативно-производственные документы и разъяснения к ним
Жилищное и земельное право. Недвижимость
Кодексы, законы и комментарии
Трудовое право
Договора. Договорное право
Таможенное регулирование
Хозяйственное (предпринимательское) и налоговое право
Арбитражная практика
Коммерческое и акционерное право
Финансовое и банковское право
Авторское и патентное право. Интеллектуальная деятельность
Охрана труда. Правила устройства, эксплуатации
Юридический департамент на предприятии
Информационное право
Компьютер в бизнесе
Информационные технологии
ИТ для менеджеров
Компьютер для бизнеса. Программы. Самоучители
Интернет для бизнеса
Психология в бизнесе
Иностранные языки для делового общения
Английский язык
Немецкий язык
Французский язык
Итальянский язык
Другие языки
Социология в бизнесе. Социальная сфера. Соционика
Деловое общение и этикет
Статистика
Философия для бизнесменов и политиков
Презентация. Переговоры
Математика в бизнесе
Риторика. Ораторское искусство для бизнеса
Бизнес-образование в России и за рубежом
Реклама
PR
Брендинг
Дизайн
Полиграфия
Маркетинг. Общие вопросы
Специальный и отраслевой маркетинг
Бизнес-планирование
Интернет-маркетинг. Интернет-реклама
Интернет-трейдинг. Интернет-инвестиции
Электронная коммерция
Менеджмент. Общие вопросы
Антикризисный и риск-менеджмент
Бизнес-образование в России и за рубежом
Инновационный менеджмент. Креатив
Кадровый менеджмент. Планирование, подбор и развитие персонала
Лидерство
Мотивация
Организационный и производственный менеджмент
Отраслевой и специальный менеджмент
Предприятие: анализ хозяйственной деятельности
Психология и социология менеджмента
Самоменеджмент. Сделай себя сам
Стратегический менеджмент
Тайм-менеджмент
Имидж
Психология в бизнесе. Деловое общение и этикет
Социология в бизнесе. Социальная сфера. Соционика
СМИ. Журналистика. Радиовещание. Телевидение
Журналистика. Радиовещание. Телевидение
Школа бизнеса на DVD


Книги издательства "Prentice Hall"

  • An Experiential Approach to Organization Development

    An Experiential Approach to Organization Development

    With a focus on the development of interpersonal skills, Experiential Approach to Organization Development provides a comprehensive, realistic, innovative, and practical introduction to the field. Organizational Development and Reinventing the ......
  • No Substitute for Victory: Lessons in Strategy and Leadership from General Douglas MacArthur

    No Substitute for Victory: Lessons in Strategy and Leadership from General Douglas MacArthur

    General Douglas A.MacArthur's extraordinary life of leadership spanned three wars and more than six decades inside and outside the military. He defined principles of leadership that were decades ahead of their time: principles reflecting ......
  • A Manager

    A Manager's Guide to Database Technology: Building and Purchasing Better Applications

    This easy-to-follow introduction is designed to help professionals better understand how to use database system technology. The author provides a highly accessible introduction to the paradigms, principles, and applications of databases. This ......
  • Cutlip and Center

    Cutlip and Center's Effective Public Relations

    "Effective Public Relations", 10/e, presents a comprehensive summary of public relations concepts, theory, principles, history, management, and practices. This "bible" of the public relations field continues in its role as the single most ......
  • Trading Secrets: 20 Hard and Fast Rules to Help You Beat the Stock Market

    Trading Secrets: 20 Hard and Fast Rules to Help You Beat the Stock Market

    Have you ever wondered how the top City traders make big profits from share trading? Do you know why the best investors know exactly when the market is going to rise or fall? And do you wish you could do the same? By following 20 hard and fast ......
  • Service Operations Management

    Service Operations Management

    Written for students of operations management courses on an undergraduate, MSc or MBA course, this book combines a practical approach with detailed theoretical underpinning to provide a valuable perspective on this growing area. Providing tools, ......
  • Consumer Behavior in Fashion

    Consumer Behavior in Fashion

    In addition to contributing to the understanding of why people buy things, this book considers how products, services, and consumption activities contribute to the broader social world we experience. Consumer Behavior: In Fashion, Second Edition ......
  • Operations Strategy

    Operations Strategy

    Ideal for Advanced Undergraduate and Postgraduate students, this book builds on concepts from Strategic Management, Operations Management, Marketing and HRM to give students a comprehensive understanding of Operations Strategy. Features ......
  • NRAEF ManageFirst: Restaurant Marketing with On-line Testing Access Code Card

    NRAEF ManageFirst: Restaurant Marketing with On-line Testing Access Code Card

    The NRAEF is introducing a new program as part of its strategic focus on recruitment and retention. This new management training certification program is based on a set of competencies defined by the restaurant, foodservice and hospitality ......
  • NRAEF ManageFirst: Menu Marketing and Management w/ On-line Testing Access Code Card

    NRAEF ManageFirst: Menu Marketing and Management w/ On-line Testing Access Code Card

    The NRAEF is introducing a new program as part of its strategic focus on recruitment and retention. This new management training certification program is based on a set of competencies defined by the restaurant, foodservice and hospitality ......
  • Professional Front Office Management

    Professional Front Office Management

    Witten with the context that the Front Office Department`s primary function is to "connect" the property and its employees with the guests. This book details policies and procedures that address the department`s critical role of serving guests, ......
  • Restaurant Management: Customers, Operations, and Employees

    Restaurant Management: Customers, Operations, and Employees

    Identifies the crucial elements involved in the operation of a restaurant, and their interrelationships that are necessary to achieve success. Structured around the three parts of the meal experience - the customers, the operation (consisting of ......
  • Conflict Management: A Practical Guide to Developing Negotiation Strategies

    Conflict Management: A Practical Guide to Developing Negotiation Strategies

    Well honed negotiating skills can benefit everyone both personally and professionally. This book explores how to develop critical negotiation skills using a very individual, personalized approach. It examines how personality and temperaments ......
  • Level Three Leadership

    Level Three Leadership

    New: Leadership is about managing energy, first in one’s self and then in those around. This text asks readers repeatedly to consider how you will need to change yourself before you strive to change those or the situation around you. More ......
  • Food Fundamentals (8th Edition)

    Food Fundamentals (8th Edition)

    This clear, concise book helps learners develop a strong basic understanding of food preparation and science within the context of societal concerns related to health and food safety. A three-part organization covers Today’s Food Scene, Food ......