Книги по рекламе, маркетингу, PR и дизайну


Каталог:  
Дизайн
Маркетинг. Реклама
Маркетинг. Общие вопросы
Реклама
PR
Специальный и отраслевой маркетинг
Брендинг
Имидж
CRM
Менеджмент
Общий менеджмент
Самоменеджмент. Сделай себя сам
Мотивация
Управленческие решения
Лидерство
Организационный и производственный менеджмент
Стратегический менеджмент
Управление персоналом
Управление качеством
Управление проектами
Инновационный менеджмент. Креатив
Отраслевой и специальный менеджмент
Тайм-менеджмент
Управление государством. Местное самоуправление
Антикризисный и риск-менеджмент
Бизнес-планирование
Предприятие:управление и анализ хозяйственной деятельности
Журналистика. Радиовещание. Телевидение
MBA. Бизнес-курс
Финансы. Банковское дело. Инвестиции
Финансы. Денежное обращение
Ценные бумаги. Инвестиции. Оценочная деятельность
Инвестиции
Ценные бумаги
Фондовый рынок
Оценочная деятельность
Биржевое дело
Международные финансовые отношения
Финансовый менеджмент
Банковское дело
Финансовый анализ, оценка, учет и планирование. Бюджет
Торговля. Логистика
Торговля. Продажи
Организация торговли. Продажи
Товароведение
Цена и ценообразование
Управление продажами. Мерчандайзинг
Закупки, поставки, тендеры
Логистика. Транспорт. Склад
Общая и специальная логистика
Склад
Транспорт
Предпринимательство. Отраслевой бизнес
Основы предпринимательства
История бизнеса. Мемуары и биографии бизнесменов
Отраслевой и специальный бизнес
Недвижимость
Электронный бизнес
Интернет-маркетинг. Интернет-реклама
Интернет-трейдинг. Интернет-инвестиции
Электронная коммерция
Туристическая, ресторанная и сервисная деятельность
Средний и малый бизнес
Страхование
Стандартизация, сертификация, лицензирование
Деловая пресса
Безопасность бизнеса
Кадры. Офис. Делопроизводство
Кадровый менеджмент. Планирование, подбор и развитие персонала
Карьера. Поиск работы
Охрана и безопасность труда. Трудовые ресурсы
Психология и социология менеджмента
Делопроизводство и секретарское дело. Офис-менеджмент
Бизнес-консалтинг и личностный тренинг. Коучинг
Корпоративная культура организации
Бухгалтерия. Налоги. Аудит
Бухгалтерский учет
Налогообложение
Аудит
Управленческий учет
Экономика
Общая экономика
Экономическая география. Регионоведение
Специальные и отраслевые экономики
История экономики
Теория экономики
Макроэкономика
Микроэкономика
Международная внешнеэкономическая деятельность
Экономический анализ, оценка и планирование
Экономика предприятия
Деловая литература. Право. Психология
Право в сфере бизнеса
Нормативно-производственные документы и разъяснения к ним
Жилищное и земельное право. Недвижимость
Кодексы, законы и комментарии
Трудовое право
Договора. Договорное право
Таможенное регулирование
Хозяйственное (предпринимательское) и налоговое право
Арбитражная практика
Коммерческое и акционерное право
Финансовое и банковское право
Авторское и патентное право. Интеллектуальная деятельность
Охрана труда. Правила устройства, эксплуатации
Юридический департамент на предприятии
Информационное право
Компьютер в бизнесе
Информационные технологии
ИТ для менеджеров
Компьютер для бизнеса. Программы. Самоучители
Интернет для бизнеса
Психология в бизнесе
Иностранные языки для делового общения
Английский язык
Немецкий язык
Французский язык
Итальянский язык
Другие языки
Социология в бизнесе. Социальная сфера. Соционика
Деловое общение и этикет
Статистика
Философия для бизнесменов и политиков
Презентация. Переговоры
Математика в бизнесе
Риторика. Ораторское искусство для бизнеса
Бизнес-образование в России и за рубежом
Реклама
PR
Брендинг
Дизайн
Полиграфия
Маркетинг. Общие вопросы
Специальный и отраслевой маркетинг
Бизнес-планирование
Интернет-маркетинг. Интернет-реклама
Интернет-трейдинг. Интернет-инвестиции
Электронная коммерция
Менеджмент. Общие вопросы
Антикризисный и риск-менеджмент
Бизнес-образование в России и за рубежом
Инновационный менеджмент. Креатив
Кадровый менеджмент. Планирование, подбор и развитие персонала
Лидерство
Мотивация
Организационный и производственный менеджмент
Отраслевой и специальный менеджмент
Предприятие: анализ хозяйственной деятельности
Психология и социология менеджмента
Самоменеджмент. Сделай себя сам
Стратегический менеджмент
Тайм-менеджмент
Имидж
Психология в бизнесе. Деловое общение и этикет
Социология в бизнесе. Социальная сфера. Соционика
СМИ. Журналистика. Радиовещание. Телевидение
Журналистика. Радиовещание. Телевидение
Школа бизнеса на DVD


Книги издательства "Wiley"

  • Investing in Collateralized Debt Obligations

    Investing in Collateralized Debt Obligations

    The fastest growing sector of the asset-backed securities market is the collateralized debt obligation (CDO) market. CDOs are securities backed by a pool of diversified assets and are referred to as collateralized bond obligations (CBOs) when ......
  • New Product Development: Managing and Forecasting for Strategic Success

    New Product Development: Managing and Forecasting for Strategic Success

    Learn how to maintain a firm grasp of a project throughout its development, how to forecast with greater accuracy and how to ensure the successful launch of a product. Covers new consumer and industrial products, the latest services and ......
  • Fooling Some of the People All of the Time: A Long Short Story

    Fooling Some of the People All of the Time: A Long Short Story

    A revealing look at Wall Street, the financial media, and financial regulators by David Einhorn, the President of Greenlight Capital. Could 2008`s credit crisis have been minimized or even avoided? In 2002, David Einhorn - one of the country`s ......
  • Mergers and Acquisitions Handbook for Small and Midsize Companies

    Mergers and Acquisitions Handbook for Small and Midsize Companies

    Unlike the M&A fever that gripped so many large, publicly held corporations in the 1980s, the mergers and acquisitions activity of the 1990s is primarily centered around small and midsize businesses. But the sale and purchase of these companies ......
  • Activity-Based Management: Arthur Andersen

    Activity-Based Management: Arthur Andersen's Lessons from the ABM Battlefield, 2nd Edition

    "We believe the results of this work deliver up some valuable lessons for any company thinking about ABM, about to start ABM, or recovering from a failure with ABM. . . . We hope our views on the pitfalls that impede successful implementation of ......
  • Building the Data Warehouse

    Building the Data Warehouse

    The new edition of the classic bestseller that launched the data warehousing industry covers new approaches and technologies, many of which have been pioneered by Inmon himself In addition to explaining the fundamentals of data warehouse ......
  • How to Measure Anything: Finding the Value of Intangibles in Business

    How to Measure Anything: Finding the Value of Intangibles in Business

    Now updated with new research and even more intuitive explanations, a demystifying explanation of how managers can inform themselves to make less risky, more profitable business decisions. This insightful and eloquent book will show you how to ......
  • Entrepreneur and Small Business Problem Solver

    Entrepreneur and Small Business Problem Solver

    A new, revised edition of the classic guide for entrepreneurs For more than a decade, The Entrepreneur and Small Business Problem Solver has been the go-to resource for budding entrepreneurs and small business owners alike. Now in its Third ......
  • Structured Products Volume 2: Equity; Commodity; Credit and New Markets

    Structured Products Volume 2: Equity; Commodity; Credit and New Markets

    Structured Products Volume 2 consists of 5 Parts and 21 Chapters covering equity derivatives (including equity swaps/options, convertible securities and equity linked notes) , commodity derivatives (including energy, metal and agricultural ......
  • Outperform with Expectations-Based Management : A State-of-the-Art Approach to Creating and Enhancing Shareholder Value

    Outperform with Expectations-Based Management : A State-of-the-Art Approach to Creating and Enhancing Shareholder Value

    CEOs and managers live and die by delivering superior performance to shareholders. This is why expectations-based management has been developed. Outperform with Expectations-Based Management (EBM) introduces a revolutionary new performance ......
  • The Real Estate Investment Handbook

    The Real Estate Investment Handbook

    Investing in commercial real estate can provide excellent risk - return opportunities for both the large and small investor. Unlike equity securities, commercial real estate often generates a substantial and predictable cash flow over time - and ......
  • The Volatility Course Workbook: Step-by-Step Exercises to Help You Master the Volatility Course

    The Volatility Course Workbook: Step-by-Step Exercises to Help You Master the Volatility Course

    It takes a special set of trading skills to thrive in today`s intensely volatile markets, where point swings of plus or minus 200 points can occur on a weekly, sometimes daily, basis. The Volatility Course arms stock and options traders with ......
  • Trade Like Jesse Livermore

    Trade Like Jesse Livermore

    "Profits always take care of themselves but losses never do." ?Jesse Livermore Jesse Livermore is considered by many to be the greatest stock trader who ever lived. He pocketed $3 million in a single day when he predicted the crash of 1907 and ......
  • The Vulture Investors, Revised and Updated

    The Vulture Investors, Revised and Updated

    "What kinds of investors actually choose to make their living by seeking out troubled companies and becoming mired in the complexities and contentiousness of a bankruptcy or out-of-court workout?" - Hilary Rosenberg (from The Vulture Investors) ......
  • Managing Bank Capital: Capital Allocation and Performance Measurement

    Managing Bank Capital: Capital Allocation and Performance Measurement

    Managing Bank Capital explains proven techniques available in the management of bank capital that will help maximize shareholder value. This second edition has been fully updated to incorporate significant developments, such as the modeling of ......