Книги по рекламе, маркетингу, PR и дизайну


Каталог:  
Дизайн
Маркетинг. Реклама
Маркетинг. Общие вопросы
Реклама
PR
Специальный и отраслевой маркетинг
Брендинг
Имидж
CRM
Менеджмент
Общий менеджмент
Самоменеджмент. Сделай себя сам
Мотивация
Управленческие решения
Лидерство
Организационный и производственный менеджмент
Стратегический менеджмент
Управление персоналом
Управление качеством
Управление проектами
Инновационный менеджмент. Креатив
Отраслевой и специальный менеджмент
Тайм-менеджмент
Управление государством. Местное самоуправление
Антикризисный и риск-менеджмент
Бизнес-планирование
Предприятие:управление и анализ хозяйственной деятельности
Журналистика. Радиовещание. Телевидение
MBA. Бизнес-курс
Финансы. Банковское дело. Инвестиции
Финансы. Денежное обращение
Ценные бумаги. Инвестиции. Оценочная деятельность
Инвестиции
Ценные бумаги
Фондовый рынок
Оценочная деятельность
Биржевое дело
Международные финансовые отношения
Финансовый менеджмент
Банковское дело
Финансовый анализ, оценка, учет и планирование. Бюджет
Торговля. Логистика
Торговля. Продажи
Организация торговли. Продажи
Товароведение
Цена и ценообразование
Управление продажами. Мерчандайзинг
Закупки, поставки, тендеры
Логистика. Транспорт. Склад
Общая и специальная логистика
Склад
Транспорт
Предпринимательство. Отраслевой бизнес
Основы предпринимательства
История бизнеса. Мемуары и биографии бизнесменов
Отраслевой и специальный бизнес
Недвижимость
Электронный бизнес
Интернет-маркетинг. Интернет-реклама
Интернет-трейдинг. Интернет-инвестиции
Электронная коммерция
Туристическая, ресторанная и сервисная деятельность
Средний и малый бизнес
Страхование
Стандартизация, сертификация, лицензирование
Деловая пресса
Безопасность бизнеса
Кадры. Офис. Делопроизводство
Кадровый менеджмент. Планирование, подбор и развитие персонала
Карьера. Поиск работы
Охрана и безопасность труда. Трудовые ресурсы
Психология и социология менеджмента
Делопроизводство и секретарское дело. Офис-менеджмент
Бизнес-консалтинг и личностный тренинг. Коучинг
Корпоративная культура организации
Бухгалтерия. Налоги. Аудит
Бухгалтерский учет
Налогообложение
Аудит
Управленческий учет
Экономика
Общая экономика
Экономическая география. Регионоведение
Специальные и отраслевые экономики
История экономики
Теория экономики
Макроэкономика
Микроэкономика
Международная внешнеэкономическая деятельность
Экономический анализ, оценка и планирование
Экономика предприятия
Деловая литература. Право. Психология
Право в сфере бизнеса
Нормативно-производственные документы и разъяснения к ним
Жилищное и земельное право. Недвижимость
Кодексы, законы и комментарии
Трудовое право
Договора. Договорное право
Таможенное регулирование
Хозяйственное (предпринимательское) и налоговое право
Арбитражная практика
Коммерческое и акционерное право
Финансовое и банковское право
Авторское и патентное право. Интеллектуальная деятельность
Охрана труда. Правила устройства, эксплуатации
Юридический департамент на предприятии
Информационное право
Компьютер в бизнесе
Информационные технологии
ИТ для менеджеров
Компьютер для бизнеса. Программы. Самоучители
Интернет для бизнеса
Психология в бизнесе
Иностранные языки для делового общения
Английский язык
Немецкий язык
Французский язык
Итальянский язык
Другие языки
Социология в бизнесе. Социальная сфера. Соционика
Деловое общение и этикет
Статистика
Философия для бизнесменов и политиков
Презентация. Переговоры
Математика в бизнесе
Риторика. Ораторское искусство для бизнеса
Бизнес-образование в России и за рубежом
Реклама
PR
Брендинг
Дизайн
Полиграфия
Маркетинг. Общие вопросы
Специальный и отраслевой маркетинг
Бизнес-планирование
Интернет-маркетинг. Интернет-реклама
Интернет-трейдинг. Интернет-инвестиции
Электронная коммерция
Менеджмент. Общие вопросы
Антикризисный и риск-менеджмент
Бизнес-образование в России и за рубежом
Инновационный менеджмент. Креатив
Кадровый менеджмент. Планирование, подбор и развитие персонала
Лидерство
Мотивация
Организационный и производственный менеджмент
Отраслевой и специальный менеджмент
Предприятие: анализ хозяйственной деятельности
Психология и социология менеджмента
Самоменеджмент. Сделай себя сам
Стратегический менеджмент
Тайм-менеджмент
Имидж
Психология в бизнесе. Деловое общение и этикет
Социология в бизнесе. Социальная сфера. Соционика
СМИ. Журналистика. Радиовещание. Телевидение
Журналистика. Радиовещание. Телевидение
Школа бизнеса на DVD


Книги издательства "Wiley"

  • Handbook of Inflation Indexed Bonds

    Handbook of Inflation Indexed Bonds

    Handbook of Inflation Indexed Bonds provides complete coverage of inflation protection bonds beginning with their first U.S. issuance in 1997. Five, in-depth sections detail: strategic asset allocation; mechanics, valuation, and risk monitoring; ......
  • Creative Product Design: A Practical Guide to Requirements Capture Management

    Creative Product Design: A Practical Guide to Requirements Capture Management

    Achieving commercial success through innovation is highly desirable, but difficult to achieve in practice. 50% of product development costs are likely to result in a failed product and in some sectors, such as FMCGs, this figure is more like ......
  • Marketing Research

    Marketing Research

    "Marketing Research" offers the best approach toward communicating the intricacies of this field and its usefulness to the marketing organization. "Macro-micro-macro" in design, and fitting for students in the intermediate or advanced courses, ......
  • Managerial Accounting

    Managerial Accounting

    This resource presents the key accounting concepts that managers must know in order to make informed decisions. The fourth edition includes expanded Incremental Measurement and You Get What You Measure sections in each chapter. These hallmark ......
  • What Executives Need to Know About Project Management

    What Executives Need to Know About Project Management

    Discover how executives can apply the Kerzner Approach® to improve project management. As an executive today, you need to become more involved in project management. That doesn`t mean you need to become a project manager, but rather you need to ......
  • Market Risk Analysis: Volume IV: Value at Risk Models (v. 4)

    Market Risk Analysis: Volume IV: Value at Risk Models (v. 4)

    Written by leading market risk academic, Professor Carol Alexander, Value-at-Risk Models forms part four of the Market Risk Analysis four volume set. Building on the three previous volumes this book provides by far the most comprehensive, ......
  • Images of the Multinational Firm

    Images of the Multinational Firm

    This volume addresses commonly held beliefs and misconceptions about the nature and role of multi-national enterprises. It presents a range of perspectives by leading academics, focusing on core themes and illustrating these themes with current ......
  • Payment Card Industry Data Security Standard Handbook

    Payment Card Industry Data Security Standard Handbook

    Clearly written and easy to use, "Payment Card Industry Data Security Standard Handbook" is your single source along the journey to compliance with the Payment Card Industry Data Security Standard (PCI DSS), addressing the payment card industry ......
  • Emotional Capitalists: The New Leaders

    Emotional Capitalists: The New Leaders

    Building your emotional capital might be your best investment ever. This book shows you how to build emotional capital in your organisation and turn emotional intelligence in to value. We have long been aware that to be successful in our ......
  • Marketing Calculator: Measuring and Managing Return on Marketing Investment

    Marketing Calculator: Measuring and Managing Return on Marketing Investment

    This book uncovers the components of driving increased marketing effectiveness and can be applied to just about every industry and marketing challenge. It demystifies how marketers can significantly improve their measurement and management ......
  • Great Business Teams: Cracking the Code for Standout Performance

    Great Business Teams: Cracking the Code for Standout Performance

    Understand and decode the inner workings of great business teams with the more than 30 in - depth examples in Great Business Teams: Cracking the Code for Standout Performance. Author Howard Guttman examines and dissects teams at top-management, ......
  • Handbook of Finance: Financial Markets and Instruments

    Handbook of Finance: Financial Markets and Instruments

    "Volume I: Financial Markets and Instruments skillfully covers the general characteristics of different asset classes, derivative instruments, the markets in which financial instruments trade, and the players in those markets. It also addresses ......
  • An Introduction to Corporate Finance: Transactions and Techniques

    An Introduction to Corporate Finance: Transactions and Techniques

    An Introduction to Corporate Finance provides the reader with a complete overview of Corporate Finance from perspective of the investment Banker. The author, a corporate trainer and former investment banker clarifies the role of the investment ......
  • A Master Class in Brand Planning: The Timeless Works of Stephen King

    A Master Class in Brand Planning: The Timeless Works of Stephen King

    In 1988, on Stephen King’s retirement JWT published ‘The King Papers’ a small collection of Stephen King’s published writings spanning 1967-1985. They remain timelessly potentially valuable but are an almost unexploited gold mine. This book is ......
  • Gold: The Once and Future Money

    Gold: The Once and Future Money

    For most of the last three millennia, the world’s commercial centers have used one or another variant of a gold standard. It should be one of the best understood of human institutions, but it’s not. It’s one of the worst understood, by both its ......