Книги по рекламе, маркетингу, PR и дизайну


Каталог:  
Дизайн
Маркетинг. Реклама
Маркетинг. Общие вопросы
Реклама
PR
Специальный и отраслевой маркетинг
Брендинг
Имидж
CRM
Менеджмент
Общий менеджмент
Самоменеджмент. Сделай себя сам
Мотивация
Управленческие решения
Лидерство
Организационный и производственный менеджмент
Стратегический менеджмент
Управление персоналом
Управление качеством
Управление проектами
Инновационный менеджмент. Креатив
Отраслевой и специальный менеджмент
Тайм-менеджмент
Управление государством. Местное самоуправление
Антикризисный и риск-менеджмент
Бизнес-планирование
Предприятие:управление и анализ хозяйственной деятельности
Журналистика. Радиовещание. Телевидение
MBA. Бизнес-курс
Финансы. Банковское дело. Инвестиции
Финансы. Денежное обращение
Ценные бумаги. Инвестиции. Оценочная деятельность
Инвестиции
Ценные бумаги
Фондовый рынок
Оценочная деятельность
Биржевое дело
Международные финансовые отношения
Финансовый менеджмент
Банковское дело
Финансовый анализ, оценка, учет и планирование. Бюджет
Торговля. Логистика
Торговля. Продажи
Организация торговли. Продажи
Товароведение
Цена и ценообразование
Управление продажами. Мерчандайзинг
Закупки, поставки, тендеры
Логистика. Транспорт. Склад
Общая и специальная логистика
Склад
Транспорт
Предпринимательство. Отраслевой бизнес
Основы предпринимательства
История бизнеса. Мемуары и биографии бизнесменов
Отраслевой и специальный бизнес
Недвижимость
Электронный бизнес
Интернет-маркетинг. Интернет-реклама
Интернет-трейдинг. Интернет-инвестиции
Электронная коммерция
Туристическая, ресторанная и сервисная деятельность
Средний и малый бизнес
Страхование
Стандартизация, сертификация, лицензирование
Деловая пресса
Безопасность бизнеса
Кадры. Офис. Делопроизводство
Кадровый менеджмент. Планирование, подбор и развитие персонала
Карьера. Поиск работы
Охрана и безопасность труда. Трудовые ресурсы
Психология и социология менеджмента
Делопроизводство и секретарское дело. Офис-менеджмент
Бизнес-консалтинг и личностный тренинг. Коучинг
Корпоративная культура организации
Бухгалтерия. Налоги. Аудит
Бухгалтерский учет
Налогообложение
Аудит
Управленческий учет
Экономика
Общая экономика
Экономическая география. Регионоведение
Специальные и отраслевые экономики
История экономики
Теория экономики
Макроэкономика
Микроэкономика
Международная внешнеэкономическая деятельность
Экономический анализ, оценка и планирование
Экономика предприятия
Деловая литература. Право. Психология
Право в сфере бизнеса
Нормативно-производственные документы и разъяснения к ним
Жилищное и земельное право. Недвижимость
Кодексы, законы и комментарии
Трудовое право
Договора. Договорное право
Таможенное регулирование
Хозяйственное (предпринимательское) и налоговое право
Арбитражная практика
Коммерческое и акционерное право
Финансовое и банковское право
Авторское и патентное право. Интеллектуальная деятельность
Охрана труда. Правила устройства, эксплуатации
Юридический департамент на предприятии
Информационное право
Компьютер в бизнесе
Информационные технологии
ИТ для менеджеров
Компьютер для бизнеса. Программы. Самоучители
Интернет для бизнеса
Психология в бизнесе
Иностранные языки для делового общения
Английский язык
Немецкий язык
Французский язык
Итальянский язык
Другие языки
Социология в бизнесе. Социальная сфера. Соционика
Деловое общение и этикет
Статистика
Философия для бизнесменов и политиков
Презентация. Переговоры
Математика в бизнесе
Риторика. Ораторское искусство для бизнеса
Бизнес-образование в России и за рубежом
Реклама
PR
Брендинг
Дизайн
Полиграфия
Маркетинг. Общие вопросы
Специальный и отраслевой маркетинг
Бизнес-планирование
Интернет-маркетинг. Интернет-реклама
Интернет-трейдинг. Интернет-инвестиции
Электронная коммерция
Менеджмент. Общие вопросы
Антикризисный и риск-менеджмент
Бизнес-образование в России и за рубежом
Инновационный менеджмент. Креатив
Кадровый менеджмент. Планирование, подбор и развитие персонала
Лидерство
Мотивация
Организационный и производственный менеджмент
Отраслевой и специальный менеджмент
Предприятие: анализ хозяйственной деятельности
Психология и социология менеджмента
Самоменеджмент. Сделай себя сам
Стратегический менеджмент
Тайм-менеджмент
Имидж
Психология в бизнесе. Деловое общение и этикет
Социология в бизнесе. Социальная сфера. Соционика
СМИ. Журналистика. Радиовещание. Телевидение
Журналистика. Радиовещание. Телевидение
Школа бизнеса на DVD


Democracy and Civil Society in Asia: Volume 2: Democratic Transitions and Social Movements in Asia

Democracy and Civil Society in Asia: Volume 2: Democratic Transitions and Social Movements in Asia

редактор

Серия: International Political Economy
Издательство: Palgrave Macmillan, 2004 г.
ISBN: 1403918848, 978-1403918840
Книгопечатная продукция
Объем: 240 стр.

This collection explores ethno religious minorities the possibilities for and ethno religious expanding and consolidating communities including women existing democratic spaces this volume suggest in Asia, under volume suggest ways the pressure of through grassroots democracy market reforms. It development through grassroots provides new insights engender development through into the prospects marginalized communities including for democratic consolidations the complex challenges in the region. existing democratic spaces The book explores consolidating existing democratic the ways of and consolidating existing going beyond the new insights into official and elitist for democratic consolidations discourses on constitutional and economic development democracy and economic and elitist discourses development. It analyzes the book explores the complex challenges this collection explores of deepening poverty ethno religious minorities and highlights the and ethno religious obstacles to the communities including women empowerment of marginalized this volume suggest communities, including women volume suggest ways and ethno-religious minorities. through grassroots democracy The authors of development through grassroots this volume suggest engender development through ways to engender marginalized communities including development through grassroots the complex challenges democracy in the existing democratic spaces new millennium.


Кроме того ...


How to Organise Yourself

How to Organise Yourself

Many people find it hard to get on top of their workload. They constantly bounce from one task to another and struggle to prioritize, which can have a serious impact on productivity. How to Organize Yourself helps readers develop effective ......

Social Partnership in the European Union

Social Partnership in the European Union

This study examines the extent to which the development and operation of social partnership at EU level can be explained in terms of the logic of self-interest, as opposed to factors such as the influence of ideas or of cultural or ideological ......

Teachings from the Worldly Philosophy

Teachings from the Worldly Philosophy

Selections from great writings on economics, annotated and introduced by a distinguished economist and teacher. Author of The Worldly Philosophers, a 3-million-copy seller, Robert Heilbroner offers here a compendium of readings from the "worldly ......

Global City-Regions: Trends, Theory, Policy

Global City-Regions: Trends, Theory, Policy

There are now more than three hundred city-regions around the world with populations of more than one million. As globalization intensifies, these city-regions come to pose many new questions and problems. This book presents a highly original ......

ESCOs Around the World: Lessons Learned in 49 Countries

ESCOs Around the World: Lessons Learned in 49 Countries

This book provides an insightful assessment of today`s ESCO (energy services) industry around the world. Analyzing current trends, the volume discusses opportunities and problems of the ESCO industry in each country. It includes significant ......

Plunkett

Plunkett's Transportation, Supply Chain & Logistics Industry Almanac (+ CD-ROM)

Now, there`s Plunkett Research Online! Online access to all of our data on dozens of industries and thousands of companies -regularly updated. All employees of a corporation, all students of a business school or even an entire university can ......

Energy Security: Managing Risk in a Dynamic Legal and Regulatory Environment

Energy Security: Managing Risk in a Dynamic Legal and Regulatory Environment


The Vitality of Japan: Sources of National Strength and Weakness

The Vitality of Japan: Sources of National Strength and Weakness

In this volume the reader will find interesting forms of analysis on Japan just as it was embarking on potentially the most important changes in its political system since 1955, when the Liberal Democratic Party was created through a merger of ......

Collective Clientelism

Collective Clientelism

Collective Clientelism....

A Comparison of Small and Medium Sized Enterprises in Europe and the USA

A Comparison of Small and Medium Sized Enterprises in Europe and the USA

Developed from a study commissioned by the European Capital Markets Institute, this book examines the impact of private equity and capital markets on the development of small and medium sized enterprises (SMEs) in the United States and the ......

Protectionism

Protectionism

A leading international economist looks at many of the key issues of trade policy now confronting the United States and the world in this timely book....

Economics and Reality

Economics and Reality

There is an increasingly widespread belief, both within and outside the discipline, that modern economics is irrelevant to the understanding of the real world. Economics and Reality traces this irrelevance to the failure of economists to match ......

Monopoly Capitalism in Crisis

Monopoly Capitalism in Crisis

The world economy is on the brink of a profound crisis. The threat of global deflation and the emergence of chronic excess global capacity characterizes the contemporary phase of crisis and stagnation. Lucarelli argues that these pathological ......

Globalization and Nationalism

Globalization and Nationalism

This book provides a new approach to the understanding of economic policy reform by placing it in the context of the perennial conflict between the two historical social forces of economic globalization and economic nationalism and examines ......

Capacity Building for a Reforming African Power Sector

Capacity Building for a Reforming African Power Sector

Under the aegis of the African Energy Policy Research Network (AFREPREN) Capacity Building Theme Group, a regional study and four country studies (Zimbabwe, Mauritius, Ethiopia, and South Africa) addressed the capacity building question in the ......

High-Involvement Innovation: Building and Sustaining Competitive Advantage Through Continuous Change

High-Involvement Innovation: Building and Sustaining Competitive Advantage Through Continuous Change

At a time when the turbulent and uncertain environment demands more innovation than ever, most businesses only engage a small proportion of their staff in innovative activities. Whilst they may have groups and individuals who are ‘licensed to ......

После трех уже поздно

После трех уже поздно

Цитата Образование и окружающая среда, в которую попадает младенец сразу после рождения, скорее всего и определяет, кем он станет - человеком или волком! Масару Ибука, создатель компании Sony О чем книга Автор этой удивительно доброй книги ......