Книги по рекламе, маркетингу, PR и дизайну


Каталог:  
Дизайн
Маркетинг. Реклама
Маркетинг. Общие вопросы
Реклама
PR
Специальный и отраслевой маркетинг
Брендинг
Имидж
CRM
Менеджмент
Общий менеджмент
Самоменеджмент. Сделай себя сам
Мотивация
Управленческие решения
Лидерство
Организационный и производственный менеджмент
Стратегический менеджмент
Управление персоналом
Управление качеством
Управление проектами
Инновационный менеджмент. Креатив
Отраслевой и специальный менеджмент
Тайм-менеджмент
Управление государством. Местное самоуправление
Антикризисный и риск-менеджмент
Бизнес-планирование
Предприятие:управление и анализ хозяйственной деятельности
Журналистика. Радиовещание. Телевидение
MBA. Бизнес-курс
Финансы. Банковское дело. Инвестиции
Финансы. Денежное обращение
Ценные бумаги. Инвестиции. Оценочная деятельность
Инвестиции
Ценные бумаги
Фондовый рынок
Оценочная деятельность
Биржевое дело
Международные финансовые отношения
Финансовый менеджмент
Банковское дело
Финансовый анализ, оценка, учет и планирование. Бюджет
Торговля. Логистика
Торговля. Продажи
Организация торговли. Продажи
Товароведение
Цена и ценообразование
Управление продажами. Мерчандайзинг
Закупки, поставки, тендеры
Логистика. Транспорт. Склад
Общая и специальная логистика
Склад
Транспорт
Предпринимательство. Отраслевой бизнес
Основы предпринимательства
История бизнеса. Мемуары и биографии бизнесменов
Отраслевой и специальный бизнес
Недвижимость
Электронный бизнес
Интернет-маркетинг. Интернет-реклама
Интернет-трейдинг. Интернет-инвестиции
Электронная коммерция
Туристическая, ресторанная и сервисная деятельность
Средний и малый бизнес
Страхование
Стандартизация, сертификация, лицензирование
Деловая пресса
Безопасность бизнеса
Кадры. Офис. Делопроизводство
Кадровый менеджмент. Планирование, подбор и развитие персонала
Карьера. Поиск работы
Охрана и безопасность труда. Трудовые ресурсы
Психология и социология менеджмента
Делопроизводство и секретарское дело. Офис-менеджмент
Бизнес-консалтинг и личностный тренинг. Коучинг
Корпоративная культура организации
Бухгалтерия. Налоги. Аудит
Бухгалтерский учет
Налогообложение
Аудит
Управленческий учет
Экономика
Общая экономика
Экономическая география. Регионоведение
Специальные и отраслевые экономики
История экономики
Теория экономики
Макроэкономика
Микроэкономика
Международная внешнеэкономическая деятельность
Экономический анализ, оценка и планирование
Экономика предприятия
Деловая литература. Право. Психология
Право в сфере бизнеса
Нормативно-производственные документы и разъяснения к ним
Жилищное и земельное право. Недвижимость
Кодексы, законы и комментарии
Трудовое право
Договора. Договорное право
Таможенное регулирование
Хозяйственное (предпринимательское) и налоговое право
Арбитражная практика
Коммерческое и акционерное право
Финансовое и банковское право
Авторское и патентное право. Интеллектуальная деятельность
Охрана труда. Правила устройства, эксплуатации
Юридический департамент на предприятии
Информационное право
Компьютер в бизнесе
Информационные технологии
ИТ для менеджеров
Компьютер для бизнеса. Программы. Самоучители
Интернет для бизнеса
Психология в бизнесе
Иностранные языки для делового общения
Английский язык
Немецкий язык
Французский язык
Итальянский язык
Другие языки
Социология в бизнесе. Социальная сфера. Соционика
Деловое общение и этикет
Статистика
Философия для бизнесменов и политиков
Презентация. Переговоры
Математика в бизнесе
Риторика. Ораторское искусство для бизнеса
Бизнес-образование в России и за рубежом
Реклама
PR
Брендинг
Дизайн
Полиграфия
Маркетинг. Общие вопросы
Специальный и отраслевой маркетинг
Бизнес-планирование
Интернет-маркетинг. Интернет-реклама
Интернет-трейдинг. Интернет-инвестиции
Электронная коммерция
Менеджмент. Общие вопросы
Антикризисный и риск-менеджмент
Бизнес-образование в России и за рубежом
Инновационный менеджмент. Креатив
Кадровый менеджмент. Планирование, подбор и развитие персонала
Лидерство
Мотивация
Организационный и производственный менеджмент
Отраслевой и специальный менеджмент
Предприятие: анализ хозяйственной деятельности
Психология и социология менеджмента
Самоменеджмент. Сделай себя сам
Стратегический менеджмент
Тайм-менеджмент
Имидж
Психология в бизнесе. Деловое общение и этикет
Социология в бизнесе. Социальная сфера. Соционика
СМИ. Журналистика. Радиовещание. Телевидение
Журналистика. Радиовещание. Телевидение
Школа бизнеса на DVD


Книги издательства "John Wiley and Sons, Ltd"

  • How to Make Money Selling Stocks Short

    How to Make Money Selling Stocks Short

    There are two sides to everything, except the stock market. In the stock market there is only one side - the right side. In certain market conditions, selling short can put you on the right side, but it takes real knowledge and market know-how ......
  • Financial Strategy

    Financial Strategy

    Significantly revised and updated, this second edition of Financial Strategy is vital reading not only for MBA and advanced undergraduate students of "Financial Strategy" and Financial Management, but also for finance professionals. The majority ......
  • The Little Book of Economics: How the Economy Works in the Real World

    The Little Book of Economics: How the Economy Works in the Real World

    Not surprisingly, regular people suddenly are paying a lot closer attention to the economy than ever before. But economics, with its weird technical jargon and knotty concepts and formulas can be a very difficult subject to get to grips with on ......
  • The New Ebay: The Official Guide to Buying, Selling, Running a Profitable Business

    The New Ebay: The Official Guide to Buying, Selling, Running a Profitable Business

    Written by an eBay insider with more than ten years of experience with the company, The New eBay guides you through the very basics to the more complicated-from a brief history of eBay itself to simple site navigation to every complexity of ......
  • What`s the Future of Business? Changing the Way Businesses Create Experiences

    What`s the Future of Business? Changing the Way Businesses Create Experiences

    Rethink your business model to incorporate the power of "user" experiences. What`s the Future of Business? will galvanize a new movement that aligns the tenets of user experience with the vision of innovative leadership to improve business ......
  • Store Wars: The Worldwide Battle for Mindspace and Shelfspace, Online and In-store

    Store Wars: The Worldwide Battle for Mindspace and Shelfspace, Online and In-store

    The sequel to the highly successful Store Wars: the battle for mindspace and shelfspace published in 1995. The new edition will retain all the strengths of the old book including a comprehensive and complex approach to the consumer & retail ......
  • Risk Management and Financial Institutions

    Risk Management and Financial Institutions

    The dangers inherent in the financial system make understanding risk management essential for anyone working in, or planning to work in, the financial sector. A practical resource for financial professionals and students alike, Risk Management ......
  • Marketing Insights From A to Z: 80 Concepts Every Manager Needs to Know

    Marketing Insights From A to Z: 80 Concepts Every Manager Needs to Know

    The most renowned figure in the world of marketing offers the new rules to the game for marketing professionals and business leaders alike. In Marketing Insights from A to Z, Philip Kotler, one of the undisputed fathers of modern marketing, ......
  • Guide to Economic Indicators: Making Sense of Economics

    Guide to Economic Indicators: Making Sense of Economics

    The ultimate resource for understanding and interpreting important economic figures. Economic indicators are increasingly complicated to compute and comprehend. Yet in today`s challenging economic environment, economic indicators are also more ......
  • Macroeconomics: Understanding the Global Economy

    Macroeconomics: Understanding the Global Economy

    "Macroeconomics: Understanding the Global Economy" is to help students - and indeed anyone - understand contemporary and past economic events that shape the world we live in, and at a sophisticated level. But it does so without focusing on ......
  • Google Analytics

    Google Analytics

    Google Analytics allows you to discover vital information about how end users interact with their Web sites by collecting vital data and providing tools to analyze it, with the intention of improving the end-user experience and, ultimately ......
  • Import/Export Kit For Dummies (+ CD-ROM)

    Import/Export Kit For Dummies (+ CD-ROM)

    With significant changes in technology, expanding economies, and international trade agreements, the global marketplace continues to grow and change rapidly. The United States imports approximately $1.2 trillion and exports $772 billion in goods ......
  • Starting a Business for Dummies

    Starting a Business for Dummies

    A best-selling guide from business start-up expert Colin Barrow covering everything budding entrepreneurs need to know to get their business up and running. Whether you are just starting out, planning a new venture, setting up at home or ......
  • Home-Based Business For Dummies

    Home-Based Business For Dummies

    Starting your own home-based business is a great way to supplement your income in these tough economic times. With thirty percent new and revised material, Home-Based Business for Dummies, 3rd Edition gives you the most current and up-to-date ......
  • Freelancing for Dummies

    Freelancing for Dummies

    Are you ready to fly the corporate coop and become the boss of you? Do you dream of busting out of the cubicle wasteland and finding greener pastures as a freelancer? If so, you`re in good company. The US Department of Labor estimates that ......