Книги по рекламе, маркетингу, PR и дизайну


Каталог:  
Дизайн
Маркетинг. Реклама
Маркетинг. Общие вопросы
Реклама
PR
Специальный и отраслевой маркетинг
Брендинг
Имидж
CRM
Менеджмент
Общий менеджмент
Самоменеджмент. Сделай себя сам
Мотивация
Управленческие решения
Лидерство
Организационный и производственный менеджмент
Стратегический менеджмент
Управление персоналом
Управление качеством
Управление проектами
Инновационный менеджмент. Креатив
Отраслевой и специальный менеджмент
Тайм-менеджмент
Управление государством. Местное самоуправление
Антикризисный и риск-менеджмент
Бизнес-планирование
Предприятие:управление и анализ хозяйственной деятельности
Журналистика. Радиовещание. Телевидение
MBA. Бизнес-курс
Финансы. Банковское дело. Инвестиции
Финансы. Денежное обращение
Ценные бумаги. Инвестиции. Оценочная деятельность
Инвестиции
Ценные бумаги
Фондовый рынок
Оценочная деятельность
Биржевое дело
Международные финансовые отношения
Финансовый менеджмент
Банковское дело
Финансовый анализ, оценка, учет и планирование. Бюджет
Торговля. Логистика
Торговля. Продажи
Организация торговли. Продажи
Товароведение
Цена и ценообразование
Управление продажами. Мерчандайзинг
Закупки, поставки, тендеры
Логистика. Транспорт. Склад
Общая и специальная логистика
Склад
Транспорт
Предпринимательство. Отраслевой бизнес
Основы предпринимательства
История бизнеса. Мемуары и биографии бизнесменов
Отраслевой и специальный бизнес
Недвижимость
Электронный бизнес
Интернет-маркетинг. Интернет-реклама
Интернет-трейдинг. Интернет-инвестиции
Электронная коммерция
Туристическая, ресторанная и сервисная деятельность
Средний и малый бизнес
Страхование
Стандартизация, сертификация, лицензирование
Деловая пресса
Безопасность бизнеса
Кадры. Офис. Делопроизводство
Кадровый менеджмент. Планирование, подбор и развитие персонала
Карьера. Поиск работы
Охрана и безопасность труда. Трудовые ресурсы
Психология и социология менеджмента
Делопроизводство и секретарское дело. Офис-менеджмент
Бизнес-консалтинг и личностный тренинг. Коучинг
Корпоративная культура организации
Бухгалтерия. Налоги. Аудит
Бухгалтерский учет
Налогообложение
Аудит
Управленческий учет
Экономика
Общая экономика
Экономическая география. Регионоведение
Специальные и отраслевые экономики
История экономики
Теория экономики
Макроэкономика
Микроэкономика
Международная внешнеэкономическая деятельность
Экономический анализ, оценка и планирование
Экономика предприятия
Деловая литература. Право. Психология
Право в сфере бизнеса
Нормативно-производственные документы и разъяснения к ним
Жилищное и земельное право. Недвижимость
Кодексы, законы и комментарии
Трудовое право
Договора. Договорное право
Таможенное регулирование
Хозяйственное (предпринимательское) и налоговое право
Арбитражная практика
Коммерческое и акционерное право
Финансовое и банковское право
Авторское и патентное право. Интеллектуальная деятельность
Охрана труда. Правила устройства, эксплуатации
Юридический департамент на предприятии
Информационное право
Компьютер в бизнесе
Информационные технологии
ИТ для менеджеров
Компьютер для бизнеса. Программы. Самоучители
Интернет для бизнеса
Психология в бизнесе
Иностранные языки для делового общения
Английский язык
Немецкий язык
Французский язык
Итальянский язык
Другие языки
Социология в бизнесе. Социальная сфера. Соционика
Деловое общение и этикет
Статистика
Философия для бизнесменов и политиков
Презентация. Переговоры
Математика в бизнесе
Риторика. Ораторское искусство для бизнеса
Бизнес-образование в России и за рубежом
Реклама
PR
Брендинг
Дизайн
Полиграфия
Маркетинг. Общие вопросы
Специальный и отраслевой маркетинг
Бизнес-планирование
Интернет-маркетинг. Интернет-реклама
Интернет-трейдинг. Интернет-инвестиции
Электронная коммерция
Менеджмент. Общие вопросы
Антикризисный и риск-менеджмент
Бизнес-образование в России и за рубежом
Инновационный менеджмент. Креатив
Кадровый менеджмент. Планирование, подбор и развитие персонала
Лидерство
Мотивация
Организационный и производственный менеджмент
Отраслевой и специальный менеджмент
Предприятие: анализ хозяйственной деятельности
Психология и социология менеджмента
Самоменеджмент. Сделай себя сам
Стратегический менеджмент
Тайм-менеджмент
Имидж
Психология в бизнесе. Деловое общение и этикет
Социология в бизнесе. Социальная сфера. Соционика
СМИ. Журналистика. Радиовещание. Телевидение
Журналистика. Радиовещание. Телевидение
Школа бизнеса на DVD


Книги издательства "Wiley"

  • The Handbook of Risk Management: Implementing a Post-Crisis Corporate Culture

    The Handbook of Risk Management: Implementing a Post-Crisis Corporate Culture

    This handbook shows a firm how to repurpose its risk management in order to design and implement a corporate culture which involves all business units and individuals at each level of the hierarchy, how to analyse its risk appetite, translate it ......
  • Marketing Research Essentials

    Marketing Research Essentials

    Marketing Research Essentials gives students an industry perspective to the complexities and rapid developments of the marketing research world. Coauthored by a full-time marketing research professional, this book merges real-life, insider ......
  • Big Data: Understanding How Data Powers Big Business

    Big Data: Understanding How Data Powers Big Business

    Social media analytics, web-tracking, and other technologies help companies acquire and handle massive amounts of data to better understand their customers, products, competition, and markets. Armed with the insights from big data, companies can ......
  • Successful Restaurant Design

    Successful Restaurant Design

    An integrated approach to restaurant design, incorporating front- and back-of-the-house operations. Restaurant design plays a critical role in attracting and retaining customers. At the same time, design must facilitate food preparation and ......
  • Reinventing Talent Management: How to Maximize Performance in the New Marketplace

    Reinventing Talent Management: How to Maximize Performance in the New Marketplace

    Praise for Reinventing Talent Management "Bill Schiemann`s book is a comprehensive presentation of the need to better understand, measure, and increase organizational people equity. It clearly transforms concepts that have historically been ......
  • The Three Signs of a Miserable Job: A Fable for Managers (And Their Employees)

    The Three Signs of a Miserable Job: A Fable for Managers (And Their Employees)

    A bestselling author and business guru tells how to improve your job satisfaction and performance. In his sixth fable, bestselling author Patrick Lencioni takes on a topic that almost everyone can relate to: the causes of a miserable job. ......
  • The Portable MBA in Strategy

    The Portable MBA in Strategy

    This Second Edition of the phenomenally successful Portable MBA in Strategy brings you the latest developments in strategic thought, analysis, and implementation from an all-star team of teachers, authors, and consultants. Harvard`s Michael ......
  • The Power of We: Succeeding Through Partnerships

    The Power of We: Succeeding Through Partnerships

    Praise for The Power of We "In The Power of We, Jonathan Tisch reminds us again that working together still yields the best results. Jon has spent a lifetime mobilizing people and organizations to get a job done in business and in civic service. ......
  • The Alchemy of Finance

    The Alchemy of Finance

    Critical Praise forThe Alchemy of Finance "The Alchemy of Finance joins Reminiscences of a Stock Operator as a timeless instructional guide of the marketplace." ??Paul Tudor Jones From the Foreword to the First Edition "An extraordinary . . . ......
  • The Alchemy of Finance

    The Alchemy of Finance

    Critical Praise forThe Alchemy of Finance "The Alchemy of Finance joins Reminiscences of a Stock Operator as a timeless instructional guide of the marketplace." ??Paul Tudor Jones From the Foreword to the First Edition "An extraordinary . . . ......
  • Total Quality Management: Strategies and Techniques Proven at Today`s Most Successful Companies

    Total Quality Management: Strategies and Techniques Proven at Today`s Most Successful Companies

    To understand and profit from Total Quality Management, companies must pay particular attention to the first word in the phrase-total. The spectacular rewards enjoyed by top companies like 3M, FedEx, and Ben & Jerry`s were earned through a total ......
  • Eating the Big Fish: How Challenger Brands Can Compete Against Brand Leaders

    Eating the Big Fish: How Challenger Brands Can Compete Against Brand Leaders

    Once upon a time, spirited David challenged the towering Goliath. Forty years ago, rental car company Avis challenged Hertz-the big fish in its industry-and won a larger, more profitable share of the market by "trying harder". Today, Challengers ......
  • IFRS Policies and Procedures

    IFRS Policies and Procedures

    Get the answers you need to effectively implement IFRS rules and keep up to date on the latest IFRS requirements. Designed to complement any Wiley IFRS product, IFRS Policies and Procedures is sequenced in the same manner as Wiley IFRS and ......
  • The Simple Rules of Risk : Revisiting the Art of Financial Risk Management

    The Simple Rules of Risk : Revisiting the Art of Financial Risk Management

    In an age where companies and financial institutions are keenly focusing on managing the financial risk of their operations, the implementation of quantitative methods and models has been of tremendous help, allowing firms to analyze and manage ......
  • Be Hunted! 12 Secrets to Getting on the Headhunter`s Radar Screen

    Be Hunted! 12 Secrets to Getting on the Headhunter`s Radar Screen

    Everything You Need to Know to Make the Executive Recruitment Process Pay Off Executive recruiters have become increasingly important and influential in today?s corporate hiring practices. Establishing and maintaining a strong relationship with ......